Představte si to- chodíte na vysokou či vyšší odbornou školu, kvůli vzdálenosti od domova jste na internátu se třemi dalšími stejně potrhlými kamarádkami. Bydlíte v domě, v němž všechny ostatní byty obývají vaši vrstevníci, takže se sem tam nevyhnete nějakému tomu "posezení". No, na těhle posezeních je také možnost seznámit se s někým novým, z jiné školy nebo třeba jenom jiné třídy, jiného města, kraje, nedejbože státu.
Může se stát ledacos, třeba, že vidíte dvojmo, nebo se třeba osoba jenom naklonovala, a nebo má dvojče. To je vlastně nejpravděpodobnější. Říká se, že jedno je zlé a jedno dobré, v tomhle případě se ale jeví obě jako ta zlá, pak zase hodná, ale nikdy nejsou rozdílní. Možná, že když se mezi dvojčata vloží nový prvek, můžeme-li to tak nazvat, stane se něco jako chemická reakce a každé dvojče reaguje jinak. A i přes rozdílnost těchto jejich reakcí se konec konců chovají naprosto stejně. Trochu k smíchu, že? Vlastně ani ne. Tak se pojďme bavit třeba o hranolkách.
Jsou to podlouhlé rádoby bramborové kousky, solené, hodí se do trouby, do friťáku, případně na pánev a chvíli se smaží. Pak si je můžete dát s masem nebo třeba omáčkou, tatarkou nebo kečupem.
_____________________________________________
Doufám, že vám došlo, že tenhle příběh bude další rádoby vtipná sračka ne, nebude o hranolkách. Je to další z mých mega random nápadů a myslím, že to bude něco na styl mé předchozí povídky, taky ještě doufám, že bude stejně úspěšná. K prologu to je zatím všechno a pokud čte někdo, kdo četl i HeyHey, tímto ho zdravím:----)
Danke, vaše Elíí xx
ČTEŠ
irTwin || a.i.
Fanfiction"o dvojčatech tak nějak obecně platí, že jedno je dobré a jedno zlé, vím to.. jenom u nich to nějak pořád nedokážu rozeznávat" - © all rights reserved, @BlueOsomUnicornBlood