Tak jo. Here is it. Mám tu pár otázek a děkuju vám za ně♥
Semanity Polszewisch
Q: Plánuješ s Michaelem budoucnost. jakože ne co bude za měsíc, ale třeba za rok?
A: Uhm.. nech mě nad tím popřemýšlet. Nejsem moc plánovací typ, nedokážu si to vlastně ani moc představit, nejsem zvyklá na to, být ve vztahu, tím pádem nepoznám ani, jak jsme na tom a jak dlouho to třeba vydrží.
Q: Nechtěla by sis mezi Ashtonem a Fletcherem udělat nějaké poznávací znamení?
A: *směje se* No jasně.. a jak asi, když jsou úplně stejný?
Q: Jak moc seš naštvaná na ashe? A seš schopná mu odpustit?
A: Ashton mě naštval. Sprostě mi lhal a já mu to sežrala i s navijákem. Nesnáším se za to. Jak jsem mohla být tak blbá? Mám pocit, že po čase už s ním asi zase budu schopná mluvit, ale teď si ten hněv chovám pro sebe a vypouštím ho pěkně pomaloučku.
Q: když by na to přišlo nevadilo by ti chodit s některým z Irwinů?
A: Abych pravdu řekla, ani si to neumím představit. Fletch ale není tak špatnej...
Q: Jak vnímáš svou změnu chování, máš raději novou Semanity, nebo tu starou, která se bála s jakýmkoliv klukem promluvit?
A: Stará nespontánní Sem už je pryč. Vlastně ani nevím, co mi na tom dělalo takový problém, kluci jsou fakt fajn bytůstky. Radši mám samozřejmě mé nové já,je mnohem otevřenější a společenštější. Už nikdy nechci být jako dřív.
Q: Cítiš väčšie sympatie k Ashovy alebo Feltcherovy?
A: Fletcher se ke mně chová hezky a je v pohodě, kdežto Ash má zase ten "badass" charakter a to mě zřejmě nutí mít větší sympatie právě k němu. Holky zkrátka letí na zlý kluky.
Q: Cítiš niečo k Ashtonovy alebo Fletcherovy?
A: Nemyslím si. Mezi mnou a Fletchem je čistě přátelský vztah a když to tak vezmu, ani nevím, zda-li jsme vůbec ti přátelé. A Ashton.. k tomu se nechci vyjadřovat, nemyslím si, že je mezi námi něco víc než jen zloba.
Q: Proč jsi sakra ke všem klukům tak nevraživá? Myslíš, že teda Mikeyho miluješ? Dala by sis říct s některým z dvojčat, třeba s Fletchem? A neřekneš Mikovi o tom, že ses s Ashem vykousla?
A: Nejsem zvyklá s klukama mluvit. A od Cala jsem se naučila, že trocha rýpavého humoru není nikdy na škodu. Alespoň u něj. Jestli to někomu vadí, to už ovšem není můj problém. Já jsem prostě ten typ člověka, který rýpe nebo kritizuje všechno, co se dá. Mikey... *těžký výdech* Mikey je super kluk, možná je to láska, možná ne. Řekla bych, že jsem do něj zamilovaná, ale víte.. je rozdíl mezi zamilovaností a láskou. Neříkám, že oba Irwinovic chlapci nejsou špatní, to ani zdaleka nejsou. Ale dokud je mezi mnou a Michaelem něco víc, nemíním se vázat k někomu jinému, je to špatné a já nechci být ta špatná. Ovšem po jisté aféře s Ashtonem musím uznat, že ani s jedním z nich by to nemuselo být na škodu. A samozřejmě, že to Mikovi nebudu říkat! Podle mě se stejně ale pravda za chvíli provalí...
Q: Miluješ Michaela?
A: Jsem zamilovaná.
Michael Clifford
Q: Jak by si popsal Sem? Co jí vystihuje? Co na ní miluješ a naopak nenávidíš (nemáš rád)?
ČTEŠ
irTwin || a.i.
Fanfiction"o dvojčatech tak nějak obecně platí, že jedno je dobré a jedno zlé, vím to.. jenom u nich to nějak pořád nedokážu rozeznávat" - © all rights reserved, @BlueOsomUnicornBlood