Ahogyan találkoztok

363 16 4
                                    

Mivel elérted a 14 éves kort el kellett menned egy gimnáziumba, aminél az ország túlsó végében lévő kollégiumra esett a választás, így nagy izgalommal száltál ki a kocsiból az iskolaépület előtt. Amint beléptél hatalmas tömeg járkált mindenütt is, ezzel megnehezítve a továbbjutásodat. Nagy nehezen átférkőzted magad az emberseregen, majd a recepcióhoz mentél, ahonnan elkérted a szobakulcsod és máris úton voltál a szobád felé. Mivel a te ideiglenes lakásod a 4. emeleten volt, így mire felérté oda, már teljesen kifáradtál. Egyből megkerested a 124-es szobát, majd amikor nyitottad volna ki a kulccsal kiderült, hogy már eleve nyitva volt. Bizonytalanul kukucskáltál be a szobába és megláttál egy vörös hajú lányt, aki a szoba közepén járkált körbe-körbe. Egyből felfigyelt rád és pár másodperc múlva már olyan fényes vigyort vetett feléd, hogy azt hitted majd megvakulsz.

-Szia, én Emma vagyok! Te lennél a szobatársam?-kérdezte izgatottan miközben karjait összefűzte a háta mögött.

-Én (Név) vagyok.-mosolyogtál rá enyhén kínosan.-Úgy látszik igen.-bólintottál egyet miközben leraktad a folyosóra a bőröndöd.-Örülök hogy megismerhettelek Emma!-nyújtottad felé a tenyered, mire kezet ráztatok.

-Melyik osztályban vagy?

-9 A.

-Én is!-felelte izgatottan. Ekkor egy puffanás hallatszott kívülről mire mind a ketten egyből kihajoltunk az ajtón. Egy platinaszőke hajú srác ült a földön előtte a táskámmal és egy fekete hajú fiú is mellette állt felvont szemöldökkel és enyhén gúnyos tekintettel.

-Bocsánat hogy elestél a bőröndömben!-kezdtél el egyből elnézést kérni.

-Semmi baj...-vakarta meg a fejét az ismeretlen, majd felállt.

-Norman, Ray! Bemutatom nektek (Név)-át, ő a szobatársam!-karolta át a vállamat a vöröske.

-Aha, szóval egy életveszélyes hulladék a szobatársad, ráadásul te is az vagy.-jelentette ki gúnyosan a fekete hajú.

-Hé, nem is vagyunk életveszélyesek!-förmedt rá a lány mire egy kisebb veszekedés alakult ki közöttük, mialatt a másik megpróbálta lenyugtatni őket. Ekkor érezted úgy, hogy te vagy a harmadik kerék, így csak kínosan néztem a jelenetet, miközben kijelentetted magadban, hogy nem lesz unalmas éved.

Ray boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now