Kb pár hét telt el az iskolából, de máris elkapott téged a megfázás, így a kollégiumi szobádban punnyadtál miközben éppen a telefonodat bújtad. A melletted lévő éjjeliszekrényen egy tálka volt benne egy forró bögre teával miközben körülötte hideg víz volt annak érdekében, hogy lehűtse. Zsebkendők halmai voltak melletted és már annyiszor tüsszentettél az elmúlt pár napban, hogy elkezdted számolgatni őket, és már most, a betegséged 3. napján összegyűlt a 25 tüsszentés. Hirtelen kopogást hallottál az ajtódon mire elkiabáltál egy "Bejöhetsz!"-et. (Amennyire már tudtál a fájó torkod miatt beszélni)
-Yo, Emma és Norman elmentek randizni, így rám bízták azt, hogy elmagyarázzam a mai anyagot.-tért rá egyből a lényegre a fekete hajú srác amint belépett a szobába, majd elkezdte előszedni a könyveit.
-Aha...-motyogtad rekedten miközben feltornáztad magad ülő helyzetbe és elővetted az ágyad melletti táskádat és kiszedted az aznapi tantárgyakból az összes tankönyvet, munkafüzetet és füzetet.
-Melyikkel kezdjünk?-kérdezte miközben leült törökülésbe a földre.
-Essünk túl a nehezén...-sóhajtottál egyet.-Kémia.
-Hát akkor órákig magyarázhatom...-morogta az orra alatt, majd elkezdett a hosszú mondandójába. Kb 1 óra után végre megoldottátok az adott tantárgy feladatait és tértetek rá a következőre.-Matek?-nézett rád mire egyből kapott tőled egy tüsszentést.-Még rá is tüsszentettél.-horkantott egyet gúnyosan.-Akkor matek.-ekkor felálltál és egy szó nélkül elindultál az asztal felé aminél a vízforralóba raktad a vizet, majd bekapcsoltad.-Mit csinálsz?-nézett rád értetlenül.
-Dobozos levest.-válaszoltál egyszerűen miközben levettél a polcról egyet.-Kérsz?-néztél rá mire sóhajtott egyet.
-Ja, de most gyere vissza tanulni.-jelentette ki kicsit mérgesen.
-Oké, ne kapd fel a vizet egyből, mert már van a forralóban.-böktél a fejeddel az adott tárgy felé egy gúnyos mosoly kíséretében.
-Ha fel is kapnám a vizet, egyből rádönteném.
-De forró már a víz, nem szeretnék úgy járni, mint Todoroki a BNHA-ból, úgyhogy kösz, de nem akarom, hogy rámöntsd.-vontál vállat, majd visszaültél az ágyadra egy hangos szipogás közepette.
-Ha megfertőzöl, akkor a képedet nem akarom látni akkor.-jelentette ki.
-Nyugi, én sem akarnám látni a beteg képedet!-nyújtózkodtál egyet.
-Na tanuljunk.-mondta egy apró mosoly kíséretében.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ray boyfriend preferences
Hayran KurguLáttam már ilyet pár anime karakterrel kapcsolatban, de Rayel még nem találkoztam, így eldöntöttem, hogy miért ne, csinálok egy ilyen könyvet, úgyis unalmamban sok Rayes jelenet született meg a fejemben. Ez az egész a normális világban játszódik, íg...