Mozi

138 12 5
                                    

-Annyira azért nincs hideg.-szólalt fel Ray amint felhúztad a pulóverem, mire egyből a szívbajt hozta rád.

-Jesszus, nagyon megijedtem!-förmedtél rá mire vigyora mégnagyobb lett.-És mégis mióta állsz az ajtóban...?-kérdezted tőle zavartan.

-Már egy ideje.

-Rohadj meg...-morogtad miközben az arcod felvette a piros eddigi nem létező árnyalatát.

-Te is.

-Egyébként, nekem hideg van.

-15 fokban?

-Ja, baj?-néztél rá idegesen.

-Hm.-reagálta le, de te nem tudtad eldönteni, hogy ez most igen vagy nem volt-e.

-Mindegy...-sóhajtottál egyet.-Akkor megyünk?-néztél rá mire bólintott egyet, majd félreállt az ajtó elől hogy kinyisd, majd már úton is voltatok kéz a kézben a mozi felé.

Amint odaértetek megvettétek a jegyeket és a popcornt, majd leültetek az adott helyetekre és vártátok azt, hogy elkezdődjön a film. Mivel mind a ketten szeretitek a szuperhősök dolgokat, így a Fekete Özvegy filmre esett a választás.

-Ray.

-Hm?

-Ha bekerülnénk a MARVEL univerzumba valamelyik szuperhős testébe, akkor hogyan ismernénk fel egymást?

-Ez most honnan jött?-kérdezte fevont szemöldökkel.

-Nem tudom, csak úgy eszembejutott.

-Random mesélnék a normál életemből sztorikat és akkor felismernéd.

-Hm. Mission Completed.-jegyezted meg, majd megettél egy popcorn darabot.

-Ne edd meg a film előtt.

-Nem is tervezem.-nyújtottad ki rá a nyelved játékosan mire csak felvonta a szemöldökét.

-Gyerekes vagy.

-De így szeretsz~!-vigyorogtál rá.-Olyanok vagyunk, mint a Nap és a Hold!-nevettél fel mire láttad ahogyan elpirul.

-Ne hasonlítgass minket ilyenekhez...!-szólt rád zavartan.

-Miért?-kérdezted meg csak azért, hogy húzhasd az agyát. Viszont ahelyett hogy válaszolt volna, hirtelen odahajolt hozzád és megcsókolt. Amint elváltatok te a hirtelen cselekedetétől olyan lehettél, mint egy egyedülálló tűzcsap, mire ő egy gúnyos vigyort vetett rád.

-Pontosan ezért.-felelte, majd gyengén ráütött a lábadra és visszafordult a vászon felé elégedett mosollyal az arcán, majd szinte varázsszóra elindultak a film előtti reklámok.


-Azt hittem majd lerohad a hátam...!-nyújtózkodtál egyet miközben felálltál a székedből a film végén.

-Nem bírsz nyugton megülni.-fogta meg a kezedet Ray, majd kezdett el kihúzni a kijárat felé.

-De, megbírok, csak kemény volt a szék vagy nem tudom.

-Aha.

-Mi a baj?-kérdezted meg tőle, mert észrevetted, hogy van valami probléma.

-Semmi.

-Ray...

-Másképp fogalmazok akkor, van problémám, csak nem szeretném ráderőltetni oké?-nézett rád durcás kisfiútekintettel miközben kimentetek az épületből.

-Nem erőltetnél rám semmit.-mondtad neki kedvesen miközben megszorítottad a kezét kicsit.-Ha úgy gondolod, nekem elmondhatsz bármit.-jelentetted ki, mire nem érkezett válasz.-Nem erőltetem rád, hogy elmond, de ha úgy érzed itt vagyok oké?-kérdezted tőle mire csak bólintott egy aprót, majd egy puszit nyomtál az arcára.

Ray boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now