Karácsonyi különkiadás 1

134 12 36
                                    

Halljátok emberek, NAGYON KÖSZÖNÖM A SOK POZITÍV VISSZAJELZÉST, MIKÖZBEN OLVASOM ŐKET, MÁR MAJDNEM SÍROK! T^T <3 És az ünnepek miatt elhoztam nektek egy Karácsonyi részt! メリークリスマス, FELIS NAVIDA, MERRY CHIRSTMAS, καλά Χριστούγεννα, 메리 크리스마스, BOLDOG KARÁCSONYT! Igen, le kellett írnom 6 nyelven a "boldog karácsonyt" szavakat XD Amúgy még 23-án voltam életemben először korcsolyázni és elsőre sikerült a korcsolyával normálisan mennem XD Vajon a Yuri On Ice-ból a Victor is így kezdte? Mindegy~! Na, jó szórakozást a részhez! :D

~~~

Nyűgösen nyomtad ki az ébresztőt az ágy mellett miközben azon agyaltál, hogy mivel erőből csaptál rá az órára, az miért nem tört el. Tudod, hogy 24-e reggel van és csak azért állítottál ébresztőt, hogy minél több dolgot tudjatok csinálni ma.

-Te komolyan ébresztőt állítottál...?-kérdezte egy álmos hang mellőled. Ja, nem szóltál a srácnak arról, hogy ébresztőt állítasz... Hehehe...

-Kuss Ray, még reggel van...

-Akkor meg mégis mi a fészkes fenéért állítottál ébresztőt...?

-Mert minél több helyre akarok elmenni ma.-ültél volna fel, de a barátod a derekadat átkarolta, így ez megakadályozott benne.

-Maradsz.-jelentette ki nemes egyszerűséggel mire csak sóhajtottál egyet.-Látom rajtad hogy bánod, hogy nem engedlek felkelni.

-Ohoho, én egy szóval sem mondtam, hogy bánom~!-ölelted meg miközben arcodat elrejtetted a vállában.-De fel kéne kelni.

-Majd valamikor...-motyogta a srác, miközben az állát rárakta a fejed búbjára.

Kb fél óra elteltével nehezen, de felkeltetek, majd elkezdtetek készülődni. Amint végeztetek, rögtön elindultatok a mai napotok első állomására, ami nem más volt, mint a korcsolyázás. Igen, úgy véltétek - pontosítva csak te - hogy a korcsolyázás valamilyen szinten felébreszt titeket. Valahogyan... Hogy hogyan, azt már te sem tudod XD

-Ez csúszik!-állapítottad meg miközben ráléptél a jégre, majd elegánsan seggreestél.

-Béna vagy.-állapította meg Ray, miközben előtted állva téged nézett.

-Oké, reggel van még!

-Te akartál idejönni először, nem én.-vonta meg a vállát nemtörődöm stílusban, miközben nehézkésen, de felálltál. 

-Mostmár biztos felébredtem...-motyogtad miközben megfogtad Ray kezét, akinek az arcára csak egy önelégült mosoly szállt.

-Gyere.-kezdett el húzni a jégen mire te csak álltál és úgy csúsztál, míg ő normálisan ment.-Na, innentől sok szerencsét.-lökött meg, míg te nehezen egyensúlyozva, de mentél tovább, viszont megfordulni vagy megállni nem tudtál, így nekimentél a falnak, a fiú pedig csak kinevetett.

-Így terveztem, mert így biztos meg tudok állni vagy kanyarodni!-hazudtad be mire csak megforgatta a szemét miközben odament hozzád.

-Idióta vagy.-karolta át a derekadat, mire az arcod egy tűzcsap színéhez hasonlított, ugyanis már reggel sokan voltak a jégpályán.

-Te is...-motyogtad zavartan mire a srác arcára egy gúnyos vigyor szállt.

-Mi az, csak nem zavarban vagy?-kezdett el cukkolni miközben közelebbhajolt az arcodhoz.

-...Talán...-válaszoltad még mindig full piros arccal.-De hagyjál már...!-ütöttél bele a mellkasába mire csak felnevetett, majd megcsókolt.

Viszont rögtön szétrebbentetek, ugyanis a srác hátracsúszott, így pont kettőtök között siklott el egy kölyök, majd esett el pár méterre tőletek és kezdett el sírni. Te csak nagyokat pislogva meredtél a gyerekre, majd ügyetlenül odacsúsztál mellé.

-Minden rendben?-kérdezted meg tőle mire a kislány csak a fejét rázta. Fekete hosszú haja volt és sötétzöld szemei, amik közül a sírástól piros orra nagyon kilátszódott.-Ray segíts már! Te tudsz korcsolyázni nem én!-kiáltottál oda a barátodnak, aki csak megforgatta a szemét, majd odament a kölyökhöz és felemelte a hónaljánál fogva.

-Tessék.-mondta míg te csak nagyokat pislogva néztél rájuk, ugyanis mind a kettőnek ugyanolyan színű haja és szemei voltak.

-HASONLÍTOTOK!-mutattál rájuk vidáman.

-Huh? Egy bőgőmasinára? Na ne nevettes.-horkantott fel a fiú.

-Csak külsőre!-vágtad rá.

-Rei!-hallottatok meg egy hangot, ami egy nőtől jött, aki odacsúszott a kislányhoz, majd felemelte.-Köszönöm hogy segítettetek neki, csak éppen a korcsolyámmal volt egy kis probléma és egy kis ideig elterelődött a figyelmem...-nevetett kínosan a nő, akinek olyan színű haja és szeme volt, mint neked, ráadásul az arcberendezésetek is hasonló volt.

-Tch, rád hasonlít ő.-nézett rád gúnyosan a barátod.

-Fogd be Ray!-förmedtél rá.

-Oh, a te pasidat is Raynek hívják?-lepődött meg a nő.

-Mi?-néztetek értetlenül rájuk.

-A férjemet is Raynek hívják.-jelentette ki.-(Teljes Neved) vagyok!-nyújtotta a kezét a nő mire csak nagyokat pislogtatok.

-Az én nevem is (Teljes Neved)...-motyogtad lefagyva.

-Huh? Mi van ha időutaztunk?!-lett izgatott a nő egyből.

-Úristen, MI VAN HA TÉNYLEG IDŐUTAZTUNK?!-akadtál ki te is.

-(Név), már megint milyen hülyeséget csináltál?-csúszott oda hozzátok egy férfi, aki pont úgy nézett ki, mint Ray, csak kicsit idősebben.-Oh...-nézet végig rajtatok.-(Név), már megint mi a francot csináltál...?

-Mi? Én? SEMMIT, ESKÜSZÖM!-nézett rá a nő.

-Oké, ez már rémisztő, minthogy vicces...-jegyezte meg a barátod.

-Bocsánat, hogyha megzavart titeket, csak elég... Huh... Energikus...-sóhajtott egyet a férfi.-Gyere Rei.-fogta meg a kislány kezét.-(Név), hagyd békén őket.-karolta át a nő vállát, majd húzta el őket onnan.

-Oké, ide többet nem jövünk...-jelentetted ki sokkosan.

-Egyetértek...-helyeselt a melletted álló fiú is.

Ray boyfriend preferencesTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon