Újévi különkiadás 2.

79 8 8
                                    

BOCSÁNAT, HOGY NEM HOZTAM HAMARABB A RÉSZT, CSAK A FÉLÉV MIATT LE VOLTAM FOGLALVA!😭 De legalább megérte, mert ötös leszek mindenből😌 NA, NE HÚZZUK TOVÁBB AZ IDŐT, MÁR ÍGYIS ELTELT 2 HÉT, LET'S GOOOO!

~~~

-Kééérsz~?-kérdezte tőled Akaró mikőzben feléd nyújtott egy pohár innivalót.
-Nem, megfogadtam hogy nem fogok részeg lenni.-jelentetted ki.
-Szerinted én részeg vagyok?-kérdezte oldalrahajtott fejjel.
-Te mindig úgy viselkedsz, mint egy részeg.-jelentetted ki egy ártatlan mosollyal az arcodon.
-Pedig most részeg vagyok.-mutatott magára nagyokat pislogva.-Habár már megjegyezték a szüleim, hogy hogyha részeg vagyok, akkor normálisabb vagyok, de nem tudom miért...-gondolkodott el mire te csak odahajoltál hozzá és megszagoltad.
-Te tényleg részeg vagy...-jegyezted meg kínosan.
-Yup.
-És csak 1 órája megy még a buli...
-1 óra 4 perce, ami annyit jelent, hogy 56 perc múlva lesz újév.-jelentette ki.-Amúgy szerintem a suli után házasodjatok össze Rayel.-erre a kijelentésére félrenyelted a semmit és elkezdték köhögni.
-Te...Tessék...?!-néztél rá teljesen vörös arccal.
-Házasodjatok össze. És ez már neki is Elmondtam. Amúgy ő is hasonlóan reagált erre, mint te, csak ő az arcomba köpte a kávéját.-mesélte el.-Olyan párt soha nem fogtok találni, mint a másikótok. Meg persze Ray elég válogatós. Habár te is az vagy...-gondolkodott el miközben egyik ujját az arcára rakta.
-Ehhez nem tudok mit szólni...-jegyezted meg kínosan.

Telt az idő és az alkohol szag meg a zene egyre hangosabb és hangosabb lett, így kimentél az iskola udvarra levegőzni. Nem volt ott senki, csendes volt (már amennyire a zene kihallattszott). Leültél egy fa alá, majd elkezdtél azon agyalni, amit még Akari mondott. Igaza volt abban, hogy soha nem fogtok olyan párt találni, mint a másik. Viszont az jobban szöget ütött a fejedbe, hogy Akari beszélget Rayel. És ez fusztrált kicsit. Nem mint hogyha féltékeny lennél, már láttál olyat, hogy egy srác vallott szerelmet Raynek, de... Oké, talán féltékeny voltál egy kicsit.

-(Név).-hallottál egy hangot mire ijedten fordultál oda.
-Ray! Hát te itt?
-Inkább te mit csinálsz kint.-ült le melléd, majd karolta át a vállaidat.-Hideg van, te még csak egy szál szoknyában ülsz itt kint...-jegyezte meg, de hallattszott a hangján, hogy zavarban van, ha a sötétségtől nem is láthattad az arcát.
-Csak kijöttem levegőzni, mivel tömör alkohol szag van ott bent meg majdnem megsüketülök a zenétől. Te, hogyhogy itt kint?
-Ugyanazok az okok, mint neked, plusz nem találtalak sehol és elindultam megkeresni téged.-válaszolta mire bólintottál egyet.
-Amúgy... Akarival tényleg beszélgetsz...?-kérdezted félénken mire lefagyott egy kicsit, majd felnevetett.
-Te féltékeny vagy!
-Nemis!-vágtad rá, mire csak megpacskolta a combokat.
-Nyugi, Akari az unokatestóm.-jelentette ki.
-MIII?!-akadtál ki.-Oké, fel kell ezt dolgoznom...-fogtad meg a fejedet.-Várj, de ha megtörténik az, amit javasolt, akkor családtagok le... mindegy...-sóhajtottál egyet.-Kikészít ez a csaj...
-Nekem is mondta...?-kérdezte a barátod, mire bólintottál egyet.
-Egyszer említette ma.
-Engem naponta terrorizál azzal, hogy majd suli után vegyelek feleségül!-akadt ki.-Te még jobban jártál, szóval örülj!-jelentette ki mire elkuncogtad magad.-Nem mint hogyha nem pártolnám az ötletét...-tette hozzá halkan mire meglepődve néztél rá.
-Mi?
-Semmi...-ekkor egy durranást hallottatok mire felnéztetek az égre. Elkezdődött a tüzijátékozás, vagyis éjfél volt.
-Oh... Már január elseje van...-jegyezted meg.
-Igen.-fordított teljesen maga felé, majd hajolt közelebb hozzád mire az arcod a vörös eddig nem létező árnyalatában virított, míg neki csak egy pimasz, mégis kedves mosoly lett az arcán.-Ugye nem kell fagyöngy ahhoz, hogy újévkor megcsókoljalak?-kérdezte meg
-Nem kell...-motyogtad mire csak egyik kezét az arcodra tette, majd megcsókolt.

A hasadban szokásosan előjöttek a pillangók és nem akartad, hogy ez a pillanat véget érjen. A tüzijátékok fénye halványan megvilágította Rayt, így észrevehetted a kedvességet, a nyugodtságot és a biztonság érzetet az arcán, mire elmosolyodtály majd a fiút szorosan megölelted.

Ray boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now