Vallomás

204 19 10
                                    

Némán ültél az órádon miközben a tolladat a kezedben pörgetted. A melletted ülő vörös hajú békésen rajzolgatott a füzetébe mialatt a tanár javította ki az eddig kész dolgozatokat. Sóhajtottál egyet miközben azon gondolkoztál hogy vajon hogyan fognak sikerülni a félévi vizsgáid. Pár perc múlva a csengő megmentésetekre sietett, így vidáman pakoltál össze az utolsó órádról.

-Emma, kicsöngettek!-legyeztél a lány arca előtt, aki erre kirázódott a gondolataiból.

-Bocsi, bocsi, nem vettem észre...-nevetett kínosan.

-Mégis min gondolkoztál ennyire?-húzogattad a szemöldököd mire a szobatársad csak elpirult, ami már egy válasz volt számodra.-Aaaaha, értem.-bólintottál egyet vigyorogva.-Norman mi?

-Heeee?! Honnan tudtad?!-nézett rád csodálkozva.

-Varázslat!-rajzoltál a levegőbe egy szivárványformát nevetve.-Nekem viszont el kellene mennem a könyvtárba visszavinni az egyik könyvet, amit kivettem még, és Ray biztos vár rám már.

-Mégis miért?-kérdezte mindenttudó arccal.

-Neki is vissza kell vinnie egy könyvet baka...-válaszoltál kínosan.

-Oké, de nekem ez egy kicsit sus.-vont vállat.-Akkor én megyek a szobánkba, remélem nem ütnek el titeket!-intett, majd kisietett az ajtón. TE egyből elindultál a kijárat felé, ahol a főkapu melletti padon ült a srác.-Itt vagyok!-jelentetted ki vidáman.

-Oké.-állt fel telefonját a zsebébe helyezve, majd elindult melletted.

-Milyen volt a napod?

-Fárasztó.-zárta rövidre.

-Ez hülye kérdés volt, kinek nem volt fárasztó?-nevettél fel mire csak elmosolyodott.-Ha végeztünk elmegyünk a törzshelyünkre?-kérdezted vidáman.

-Az alap.-borzolta össze a hajadat mire durcásan csináltad meg újra normálisra.

Amint visszavittétek a könyveket egyből elindultatok egy kis kávézóba ami nem volt olyan messze az iskolától.

-Jó napot!-kiáltottad el magad mire a jól ismert pultos lány integetett nektek.

-Sziasztok!-köszönt nektek a húszaséveiben járó nő.-Gyümölcstea és feketekávé igaz?

-Igen, köszönjük!-mosolyogtál rá, majd leültetek az egyik asztalhoz.-Egyébként még mindig nem mondtad el hogy ki a szerencsés akibe beleszerettél.-jelentetted ki csak úgy mire elpirult és elfordította a fejét.

-Igazából semmi esélyem nem lenne nála, mert nagyon aranyos, kedves és vicces, így inkább egyenlőre hagyom...-motyogta kínosan.

-De Ray! Ha ennyire jófej akkor bármikor elvehetik tőled, így neked kell először bevallanod neki!-szóltál rá mire elgondolkodott.

-Tudom, de... Nem érdekes...-engedte el a témát.

-Ááááá, szóval félsz a visszautasítástól?-kérdezted nyugodtan mire bólintott egy aprót.-Biztos vagyok benne hogy nem utasítana vissza, mert a kemény külsőd mögött egy igen szerethető ember van!-vigyorogtál rá, mire az arca hasonlított egy tűzcsapéhoz.

-Itt van a rendelésük.-hozta oda őket egy kb pár évvel nálunk idősebb srác.

-Köszönjük.-köszöntem meg, majd elvettük őket.

-Nincs mit, ha szabad megkaphatom a telefonszámod?-mosolygott rád kedvesen mire te elgondolkodtál. A fekete hajú fiúban elhangzott újra az, amit mondtál neki. "Ha ennyire jófej akkor bármikor elvehetik tőled, így neked kell először bevallanod neki!"

-Bocs, de nem.-válaszolt helyetted a fiú mire egyből ránéztetek.

-Nem téged kérdeztelek.-rázta a fejét az ismeretlen.

-Tudom, de neki már van barátja.-jelentette ki egyszerűen mire te lefagytál.

-Értem... Akkor később is jöjjetek be hozzánk...!-intett nektek kínosan, majd elment.

-Ray, ez mi volt?-néztél rá értetlenül.

-Szerinted? Megakadályoztam hogy valaki ellopja tőlem azt, aki tetszik nekem...-válaszolta elpirulva mire pillangók gyűltek a hasadba.

-Én...?-mutattál magadra mire bólintott egyet. Ezután beállt köztetek a kínos csönd, amit végül az szakított félbe, hogy a fiú felállt.-Várj!-szóltál neki mire rádnézett.-Én is szeretlek!-vigyorogtál rá mire lefagyott.-Nekem is bejössz!-ismételted meg magad.

-Tényleg így érzel?-kérdezte bizonytalanul.

-Igen! Szeretlek! Ahányszor meglátlak nem tudok nem mosolyogni, sokszor elpirulok körülötted, folyton rád gondolok és miattad pillangók is vannak a hasamban...!-mondta full piros arccal mire csak elkuncogta magát.

-Én is szeretlek baka.-puszilta meg a homlokod.-Akkor ezentúl a barátnőm vagy oké?

-Oké!-válaszoltál olyan boldogan, hogy olyan nagy jókedved még sosem volt.

Ray boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now