Random mondataitok

163 14 6
                                    

Te: Tudod kik szoktak a legjobban idegesíteni néha? Azok, akiket a legjobban szeretek.

~~~

Ray: Nagyobb lett a pupillád, vigyázz, ki ne essen a szemed!

~~~

Te: Olyan vagy, mint egy macska.

Ray: Te pedig olyan, mint egy egér. Idegesítő néha, de nagyon aranyos és szerethető.

~~~

Te: Mások szerint a levendulaillat megnyugtat, de ez nálam sosem válik be. Inkább a te illatod nyugtat meg.

~~~

Te: Olyan vagy, mint egy lekvárosgombóc, kívülről kemény és tsundere, belülről pedig kedves és szerethető.

~~~

Ray: K-Kicsit nagy rád a pulóverem nem...? O//////O

Te: Ja, meg melegem is van, így leveszem.

~~~

Ray: Mit csinálsz?

Te: Megpróbálom értelmezni ezt a könyvet.

Ray: De ez kandzsikkal van írva.

Te: Mission Completed!

~~~

Te: Folyton megversz ebben a videójátékban, biztos csalsz!

Ray: Nem csalok és tudod miért nyerek? Mert fejlesztettem a karakteremet.

~~~

Ray: Mi a baj?

Te: Nincs dobozosleves... Q-Q

Ray: Nem is vártam mást...

~~~

Te: Milyen két szóval jellemeznél engem?

Ray: Baka-chan.

Te: De miért ez...? Q-Q

Ray: 1: mert hülye vagy, 2: azokat szokták az emberek "chan"-ozni, akik sokat jelentenek számukra.

~~~

Te: Ugyan olyan a hangod, mint Killuáé a HxH-ból!

Ray: És ez jó vagy rossz?

Te: Attól függ hogyan nézed. Ő egy orvgyilkos, aki ellopja a show-t az animeben, pedig nem ő a főszereplő.

Ray: Akkor hasonlítunk.

Te: Miért?

Ray: Mert ha rád mer hajtani egy srác, azt megölöm és te vagy életem főszereplője, de én ellopom a showt.

~~~

Te: Mit hallgatsz?

Ray: Zenét.

Te: Azon belül?

Ray: Ritmusokat.

Te: Annyira azért ne részletezd!

~~~

Random srác1: Fájt amikor leestél a mennyből?

Ray: Úgy tudtam angyalok nem léteznek, és én sem vagyok az, szóval 2 másodperced van elhúzni tőle vagy a pokolra küldelek, és még akkor sem lesznek angyalok.

Te: Lol, te vagy az ördög, hogy bárkit a pokolra küldesz? :) Angyalok tényleg nem léteznek.

Ray: Ja, még te sem vagy az, pedig az már egy szint.

Te: MÉG! De nem is leszek valószínű... Hehehe...

~~~

Random srác2: Figyelj, szerelmes vagyok beléd, de neked van barátod, így talán jobb lenne ha nem szólnánk többé egymáshoz, semmi közünk ne legyen egymáshoz, de még levegő sem...

Te: Hozzak lélegeztetőt?

Ray: Fulladj is meg. :)

Te: Hogyan teleportáltál ide?! Te tényleg az ördög vagy!

Ray: Most esett le?

Ray boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now