Valentin nap

151 14 3
                                    

A szekrényedet kinyitottad, mire egyből kiesett belőle 2-3 levél, amiket rögtön el is olvastál. Ekkor jutott eszedbe, hogy február 14-e van, vagyis Valentin nap. Mivel kb 1 éve jártok Rayel még eszedben volt, hogy mivel lephetnéd meg, de arra nem számítottál, hogy ilyen hamar elérkezik ez a nap, és itt vagy te, üres kézzel.

-Yo.-köszönt neked az említett mire ránéztél.

-Ó, szia Ray...!-köszöntél neki kínosan miközben odament a szekrényéhez és kinyitotta azt. Majdnem belevágódott telibe a képébe kb 5-6 levél mire azokat sóhajtva szedte össze és nyomta vissza a szekrényébe.

-Hogy nem bírják felfogni hogy van barátnőm...-morogta az orra alatt ingerülten.

-Nyugi, nekem sem hiszik el...-mutattad fel az én pár leveledet.-Mármint, nekem nincsen barátnőm, hanem ügye te vagy...!-nevettél kínosan.

-Aha.-bólintott egyet, majd kivette az uzsonnáját.-Jössz?-nézett rád kérdőn mire csak bólintottál egyet mielőtt követted volna.

A nap végére már teljesen kikészültél, így némán léptél be a szobádba, majd leültélt az íróasztalodnál lévő székre.

-Mi a baj?-kérdezte Emma.

-Hülye voltam, vagyok és leszek is...-mondtam szomorúan.

-Miért?

-Mert nem csináltam ajándékot Raynek!-csattantál fel mérgesen, majd lefejelted az asztalt.-Pedig volt egy csomó ötletem, de nem figyeltem az időt, így nem csináltam semmit!

-Még el tudsz menni a virágboltba nem?

-De, viszont inkább a fiú ad virágot a lánynak, mint fordítva...-jegyezted meg.

-Igaz, igaz...-gondolkodott el.-Van valami édesség amit adhatsz neki?

-Nincs, és a dobozoslevesnek nem nagyon örülne, úgyhogy feladom...-sóhajtottál egyet.-Borzalmas vagyok... Egyébként te mit vettél Normannek?

-Könyvek és édesség.-felelte egyszerűen.

-Aaaaaha...-reagáltad le. 

-Viszont nekem mennem kell.

-Már most?

-Ja, Norman azt mondta, hogy lebeszélte Rayel azt, hogy az ő szobájukban töltjük a mai napot és Ray átjön ide, majd hozzád.-jelentette ki.-Oh...

-Ja, szarban vagyok, tudom...-felelted élettelenül.

-Sok szerencsét, majd holnap beszélünk!-integetett Emma, mielőtt kilépett volna a szobából.-Ó Ray! (Név) bent van ha keresnéd.-mondta a vöröske az előtte álló személynek mire te egyből befostál.

-Oké, hello.-lépett be a szobába a fiú, majd elfordította a zárban lévő kulcsot kattanásig.-Szóval vagy elmondod mi bajod van egész nap, vagy holnapig itt várunk.-dőlt neki az ajtónak keresztbetett karral.

-Én csak...-kezdted el, de megakadtál. Oké, ez csak egy ünnep, nem lehet a világ vége, hogy nincsen ajándékod!-Elfelejtettem a Valentin napot, így nincsen neked ajándékom...-motyogtad zavartan.

-Ennyi?

-Ja.

-Akkor oké.-mosolyodott el.-Őszintén, nekem sincsen különösebb ajándékom.-mondta egy vigyor kíséretében miközben elindult feléd.-De ez tökéletes meglepetésként.-emelte fel az álladat mire elpirultál.-Lehet vágod miről van szó, de ha nem, akkor rájössz magadtól.-jelentette ki, majd megcsókolt.

Ray boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now