Amikor online oktatás van

136 15 9
                                    

Izgatottan ültél a saját szobádban otthon, mivel onlineba küldtek titeket, ezért mindenkit hazaküldtek a kollégiumokból, Emma, Norman és Ray pedig az ország túlvégében voltak, így hát rossz helyzetben voltál. És miért izgatottan? Nos, az osztályoddal meg akarjátok prankelni a tanárt, így már előre beléptetek a videóchatbe, hogy megbeszéljétek.

-Oké, (Név) tudod a szöveged?-kérdezte meg az egyik osztálytársad, ugyanis több mémet akartok belesűríteni 45 percbe és te kezded.

-Hát persze, tegnap az anyag helyett azt tanultam!-vágtad rá egyből.

-Oké, akkor Mókusnál van a képernyőképek irányítása, szóval úgy tudja őket váltakoztatni. Amikor Papucs kimegy hirtelen az óráról és visszajön mindenki fagyjon le rendben?-kezdte el kiosztani az utasításokat az osztályelnök, majd amint idő volt némán vártatok, amíg a tanár meg nem jött.

-Jó napot gyerekek, jelentést kérek.-mondta a matektanár mire te visszafojtottad a nevetésed.

-Tanárnőnek tisztelettel jelentem, az osztály létszáma 24, 7 ember még alszik, 4-nek nincsen kamerája, 6-nak elromlott a mikrofonja, 1 anime-t néz, 3 TikTokozik, 3  pedig éppen reggelizik!-mondtad el tisztességesen.

-Mindenki itt van a hívásban pedig, hogyan aludnának!-jegyezte meg a tanár.

-Beléptek a hívásba, majd elaludtak.-válaszoltad tisztességesen.

-Oké...-sóhajtott egyet a nő, majd elkezdte kivetíteni az anyagot. Kb 10 perc elteltével mindenki képernyője a tanárén kívül elkezdett mintában váltakozni, mire a többség lenémította magát (köztük te is), hogy ne hallatszodjon a nevetésetek.-Mi folyik itt?!-kérdezte mérgesen.

-Nyugodjon meg tanárnő, csak egy ártalmatlan vírust elkapott valamelyikőnk eszköze és azért ilyen, de ez csak ennyit csinál, teljesen ártalmatlan.-mondta Ray a mikrofonba miközben te a szádat takartad el, nehogy hangosan felnevess és a szüleid bemenjenek a szobádba megnézni, hogy mit csinálsz.

Pár másodperc múlva pedig elállt a képernyők változtatása és minden újra normális lett. Az óra utolsó 10 percében az egyik srác felállt és kisétált az ajtón.

-Hé, jöjjön vissza!-kiáltott utána a tanár.

-ANDY'S COMING, ANY'S COMING!-szólt az egyik srác mire mindenki megállt a mozgásban és az imént kiment srác pedig besétált és leült, majd megfogott egy plüssoroszlánt és felemelte.

-SZIMBAAA~!-hülyéskedett mire a tanár csak sóhajtott egyet.

-Direkt arra mentetek ki, hogy ezen az órán megszivassatok...?-kérdezte fáradt hangnemben mire mindenki csöndben maradt.

-Gondoltuk jót tenne egy kis móka a monoton karanténban töltött napokra.-szólalt meg az osztályelnök.

-Rendben, ezt az alkalmat most az egyszer elnézem, de máskor ne legyen.

-Red Lights!-szólalt meg Emma mire mindenki lefagyott a tanár kivételével.-25-ös játékos kiesett! Green Lights!-ekkor mindenki újra megmozdult.

-Mission Completed.-mondta az egyik mélyhangú fiú miközben felvett egy fekete napszemüveget fordítva.

Ray boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now