Karácsonyi különkiadás 2.

103 5 7
                                    

-És tudod hogy még annó a szabadulószobában mit találtunk ki Emmával?

-Kitaláltatok akkor mást is?-nézett rád felvont szemöldökkel.

-Igen, de végül csak...-nem tudtad befejezni a mondatod, mivel a sétálóutcában megszólalt valamilyen hangos zene.-Oké, hogy 24-e van, de azért ettől a hangos zenétől megsüketülök!-kiáltottad túl a zajt, mire Ray csak a füleidrerakta a kezeit és arrébbvezetett, ugyanis a hangszórók előtt álltatok közvetlen.-Nem kell, vannak nekem is kezeim!-vetted el a barátod kezeit a füleidtől, majd minél gyorsabban próbáltatok távolabb menni onnan. Végül pedig egy édességes standhoz értetek, ahol a zene már halk volt, így megálltatok ott.-Akarsz venni valamit?-kérdezted meg mire megvonta a vállát.

-Ha te akarsz, akkor vehetsz.-válaszolta egyszerűen.

-Ne legyél már ilyen~!-húztad oda, majd megnézted mik vannak ott.-Mondj bármit, és veszek neked belőle!

-Nem.

-Miért?

-Egy; nem akarom, hogy rámkölts, kettő; nem kell édesség.

-De Ray, ne legyél már ilyen! Most az egyszer én hívlak meg valamire és nem fordítva!-bökted meg a mellkasát mire felvont szemöldökkel figyelt téged.-Akkor... Tudom, hogy szereted a kávét szóval... Kérsz kávés kekszet?-néztél rá mire csak megrázta a fejét.

-Semmit sem kérek.

-6 darab kávéskeksz lesz, és egy fél zacskónyi (kedvenc édességed).-mondtad mire a nő bólintott egyet, majd elkezdte összerakni azt, amit kértél végül pedig lediktálta mennyit kell fizetned.

-itt van.-nyújtottad oda neki a pénzt.

-Köszönöm, jöjjenek máskor is!-mosolygott rátok, mire csak intettél egyet, majd elindultatok.

-Nyisd ki a szád.-mondtad miközben elővettél egy sütit.

-Mi?-nézett rád értetlenül a fiú mire te azt kihasználva, hogy beszélt, szó szerint belenyomtad a szájába a kekszet, amit szerencsétlen majdnem kiköpött.-Te meg akarsz ölni...?! Majdnem félrenyeltem!

-Bocsi...-néztél rá kínosan mire sóhajtott egyet.

-Hülye vagy, ugye tudod?-ült le egy padra zsebretett kezekkel.

-Én is szeretlek~!-ültél le mellé miközben elkezdted enni a (kedvenc édességed)-et.

Ezután beállt köztetek a kellemes csönd. Kb fél perc elteltével ránéztél a barátodra, akinek az arcán egy halvány mosoly volt, így úgy döntöttél, miért ne, rádőltél a vállára, mire csak a derakadat átölelve húzott közelebb magához.

-Tudtad, hogy van egy olyan japán legenda, hogy az év legelső álma megjósolja, hogy az az éved milyen lesz?-kérdezted meg hirtelen.

-Ez honnan jött.

-Nem tudom.-vontam meg a vállam.-De ha veled álmodok és jót majd, akkor én boldog leszek.-jelentetted ki mire csak összeborzolta a hajad miközben elkuncogta magát.

-Sohasem változol.

-Azért változok egy kicsit talán.

-Talán, de nekem jó úgy, ahogy most vagy.-adott puszit a fejed búbjára mire csak rávigyorogtál.

-Kérsz sütit?-nyújtottad felé az édességet mire némán vett egyet.

-Mi vagy te, sütiskislány?

-Lehet~!-fontad karjaidat a nyaka köré mire egy önelégült vigyor lett az arcán, majd megcsókolt. Amint elváltatok mind a kettőtök arcán egy kedves mosoly volt miközben a homlokotokat egymásnak döntöttétek.

-Boldog karácsonyt...

-Igen, boldog karácsonyt...-fúrtad az arcod a vállába, ugyanis eddig tartottad vissza magad attól, hogy az arcszíneddel egy paradicsomot örökké lealázz.

~~~

Na, megérkezett a Karácsonyi Különkiadás 2. része! Remélem élveztétek ezt a két részt belőle, és ha minden jól alakul, akkor újévkor ki fogok rakni egy újévi különkiadást ;)

//FONTOS//
Akarok egy részt majd, aminél Raytől kérdezhettek, ő pedig válaszol szóval, aki akar, az nyugodtan írhat kérdéseket neki, vagy akár Emmának, Normannek vagy bármi ilyesmi! Aki akar, az akár tőlem is kérdezhet ha úgy van kedve ,:D


Boldog karácsonyt mindenkinek, így utólag is! <333

Ray boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now