Halloween

129 13 8
                                    

Eldöntöttem hogy csinálok egy ilyen kis ünnepikiadást, így jó szórakozást! :D

~~~

-(Név)!-csapta ki hatalmas erővel az ajtót Emma.

-Hm?-néztél fel rá a telefonodból kérdőn.

-Tudod milyen nap van ma?

-Vasárnap?

-Azon kívül?

-Bocsi, de nem követem a naptárat, lemaradtam annál, hogy holnap után, holnap, egy hónap múlva és ilyesmik.-ráztad meg a fejed.

-Október 31 van, vagyis halloween...-mondta úgy, mint hogyha ez köztudott tény lenne, mert igazából az is, csak te nem követed a naptárat.

-Óóóóó...-esett le neked.-És?

-ÉS?!-akadt ki a vöröske.-Mindegy, ha nem szólok, ugyanúgy jártál volna, mint Valentin napkor...-sóhajtott egyet mire akaratlanul is elpirultál.

-De az véletlen volt, akárcsak ez!

-Hai, hai...-forgatta meg a szemét mosolyogva.-Szóval elmegyünk csokit vagy csalni?

-Még átgondolom...-fontad össze magad előtt a karjaidat, miközben a mérgességtől felfújtad az arcod.

-Akkor ne gondold át, hanem válaszolj!-nézett rád könyörgő szemekkel a lány.-Több éve nem voltam csokit vagy csalunkon!

-Én szinte sohasem voltam.

-MI?! Akkor most leszel!-fogta meg a csuklódat és rántott fel.-Minek akarsz beöltözni?-kérdezte izgatottan.

-N-Nem tudom, szellem, vagy fogalmam sincs...-motyogtad meglepődötten.

-Oké, akkor már tudom milyen ruha kell neked!-húzott elő a szekrényből egy fehér lepedőt.-Ez úgyis lyukas a közepe felé, így ha kicsit kitágítom a rést, varrok rá kapucnit és kész!-jelentette ki, majd neki is látott a munkának, míg te lefagyva bámultál ki a fejedből.

Kb fél óra múlva a lány a kezedbe is nyomta a jelmezedet, majd ott szurkolt neked, hogy jól álljon rajtad és jó volt rád.

-Jól nézel ki benne!-pattogott a lány miközben kezeivel tapsolt párat.

-Köszi...-nevettél kínosan.-De neked van jelmezed?-kérdezted mire csak felmutatott egy boszorkány jelmezt.

-Mivel nem volt szellemünk, így te leszel a szellem és akkor már mind a négyőnknek más-más jelmeze van!-felelte vidáman Emma.

-Miért, Rayt is sikerült elrángatnod?-lepődtél meg mire a lány büszkén bólintott egyet.

-Bizony ám!-válaszolt magabiztosan.-És tudom Norman és Ray jelmezét.

-Ők mik lesznek?

-Titok!-tudta le ennyivel a lány.

Telt az idő és végül Emma kirángott téged a kollégiumból és ott vártátok a fiúkat. Amint kiértek azt hitted majd elneveted magad, ugyanis egy életvidám múmia és egy az életet megkérdőjelező fejet vágó vámpír egymás mellett elég viccesen nézett ki XD

-Ha nevetni mersz, meghalsz...-jelentette ki Ray mire te csak elfordultál és a szádat eltakarva kuncogtál.

-Egy szellemet hogyan tudnál megölni?-kérdezted nevetve miközben ránéztél és a fehér ruhád kapucniját jobban a fejedre húztad.

-Szellemírtók.

-De akkor is! A szellemek már halottak, szóval nem lehet őket megölni~!

-De beledobni a patakba igen.

-Oké, Emma én félek.-bújtál a vöröske mögé, aki csak kuncogott rajtad.

-Ne félj (Név), nem bántana elvégre szeret téged nem?-nézett rá a fekete hajúra a lány.

-De...-helyeselt elpirulva Ray.

-Akkor oké!-léptél ki Emma mögül.

-Most jön a sorsdöntő kérdés. Együtt menjünk, külön vagy párokban?-kérdezte Emma.-HAbár egyértelmű szerintem, de... Értitek talán.

-Emma arra céloz, hogy szerinte párokban kellene mennünk.-magyarázta meg Norman mosolyogva.

-Nekem rendben van, Ray?-néztél rá az említettre.

-felőlem.-vonta meg a vállát a fiú.

-Oké, aki több édességet gyűjt éjfél előtt, az nyer!-kiáltotta Emma, majd Norman kezét megfogta és elhúzta onnan.

-Tudod, a Halloween ijesztgetésről szól.-jelentetted ki.

-Ja.-nézett rád mire mind a kettőtök arcán egy gonosz vigyor lett, majd Emmáék után mentetek, hogy megijesszétek őket és persze, hogy ellopjátok az eddig gyűjtött édességeket tőlük.

Ray boyfriend preferencesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang