Szabadulószoba 6

91 10 2
                                    

OMG ELÉRTÜK AZ 1K OLVASOTSÁGOT! Tudom, nem olyan nagy szám, de nekem az T^T Örülök, hogy tetszik nektek ez a könyv, oké, azt hittem ma azért fogok örülni a legjobban, mert kiderült, hogy ebben az évben az utolsó sulinap a születésnapomon lesz, de ennek örülök ma a legjobban! T^T *-* De vágjunk bele a lecsóba, elhoztam a Szabadulószoba 6. részét, amiben most nagyon fontos dolog fog történni, szóval élvezzétek! \(^o^)/

~~~~~~~~~~

-Van egy áruló közöttünk.-jelentetted ki miközben Rayel este az üres könyvtárban álltatok.

-Ja és ez probléma.-helyeselt a srác.-Van tipped ki lehet az?

-Néhány...-motyogtad bizonytalanul.

-És kik azok?

-Gilda, Don és még van egy személy, de azt nem szivesen mondom ki...

-Akkoris a gyanúsítottak között van az a személy. Mi van ha ő az áruló?

-Akkor megszívtuk!-nevettél fel.-De mindegy is, szerintem megyek aludni.-nyújtózkodtál egyet.

-Oké, én szerintem maradok még egy kicsit, jó éjt.

-Jó éjt!-ölelted meg miközben kihúztad a kártyát a zsebéből. Ő csak egy puszit adott a fejedre, majd kimentél.-Bocsi Ray...-motyogtad miközben a fiú kártyáját elrejtetted a kezedben.


Amint elérkezet az éjszaka és mindenki már aludt, te némán ültél és nézted a kártyán lévő "Áruló" feliratot. De nemcsak azt, hanem a kártya sarkában lévő pár számot is. 81194. Ezek a számok is rajta álltak a te papírodon, csak ott úgy, hogy: "Közöd: 81194"

Egy sóhajtás után elrejtetted a kezedben lévő tárgyat, majd te is elmentél aludni.

~~~

-Jó reggelt (Név)!-köszönt neked a vöröske, amint beléptél az étkezőbe.

-Jó reggel neked is Emma!-intettél neki vigyorogva.-Jó reggelt Norman, Ray!-köszöntél a két srácnak is.

-Jó reggelt (Név)!-vetett feléd egy mosoly Norman.

-Jó reggelt.-simogatta meg a fejedet a fekete hajú.-Tudom, hogy te vetted el a kártyámat, szóval majd add vissza szépen.-suttogta neked mire te köpni-nyelni nem tudtál, csak álltál ott, mint valami viaszbábú. Pár másodperc után egy apró mosollyal az arcodon megráztad a fejedet, ugyanis mi mást vártál Raytől, hogy nem veszi észre? Csoda is lenne XD


De, amin a legjobban meglepődtél ennél a kijelentésnél, hogy a fiút sosem hallottad hasonlóan beszélni. Olyan... Eh, inkább hagyjuk a magyarázatot XD

A tesztek után a srác rögtön megfogta a kezedet, majd szó nélkül elkezdett húzni valahova. Amint beértetek abba az üres hálószobába, ahol a te ágyad volt komoly tekintettel nézett rád.


-Add vissza a kártyám.-jelentette ki.

-De nem vettem el.-ráztad a fejed ártatlanul.

-Figyelj (Név), láttam, hogy még pár nappal ezelőtt hogyan vetted el Gildától az ő kártyáját és tegnap este mielőtt beszéltünk volna megvolt a kártyám, de amiután elmentél, már nem.-fonta keresztbe a karjait a mellkasa előtt.

-És minek kéne visszaadnom?-kíváncsiskodtál vigyorogva.

-Tudod, hogy a kártyáknak fontos szerepe van ebben a szabadulószobában és, ha nincsen valakinél a saját kártyája, akkor azt kiszállíthatják.-jelentette ki mire nagyranyílt a szemed. Némán odaléptél a szekrényedhez, kivetted az egyik fiókot a helyéről, benyúltál a résen, majd kihúztad a srác kártyáját és átnyújtottad neki.-Köszönöm.-vette el, mire te csak kifejezéstelen arccal néztél rá.-És amúgy mit szólsz ahhoz, hogy áruló vagyok.

-Sejtettem...-motyogtad apró fáradt mosollyal az arcodon.-Ezért is loptam el a kártyád.-erre a kijelentésedre egy vigyor szállt a fiú arcára.-Viszont jobb ha vigyázol, mert hogyha én gyanakodtam rád, akkor Norman biztos.

-Ezzelis tisztában vagyok, de hidd el, van tervem.-vonta meg a vállát.-Viszont megkérnélek valamire.-hajolt le egy kicsit, így a te magasságodban lett.-Ne mond el senkinek, hogy áruló vagyok és, amit nélkülem beszéltetek meg vagy ilyesmi, azt mond el nekem.

-Oké, ennyi?-vontad fel a szemöldököd.

-Igen.-adott egy csókot, majd kinyitotta az ajtót és kiment.

-Eyy, tiszta áruló feelinge van ennek a srácnak...-vakartad meg a fejed mielőtt te is elhagytad a szobát.

Ray boyfriend preferencesWo Geschichten leben. Entdecke jetzt