Amint felébredtél egyből felöltöztél, csináltál magadnak kakaót és megnézted a telefonod. Mivel hétvége volt éppen, ezért nyugodtan ellehettetek erre a két napra. Emma még nagyban aludt, így megpróbáltál nem szerencsétlenkedni, ami sikerült is hála a lábujjak ősi ellenségének, a polcnak, így 5 perc alatt legalább 3-szor belerúgtál, de a vöröske mindent átaludt kezdve attól, hogy levertél egy halom tankönyvet az egyik ütközéseddel. Némán léptél ki a szobából és megláttad a folyosón álló barátodat. Halkan csuktad be az ajtót és egy kicsit szerencsétlenkedtél a kulcsokkal, de végül sikeres volt a küldetésed.
-Emma még délelőtt 11-kor is alszik?-vonta fel a szemöldökét Ray.
-Neked is szia.-mondtad szarkasztikusan.-És igen, én is csak 1 órával ezelőtt keltem fel, csodával határos módon magamtól.-jelentetted ki büszkén.
-Aha.-bólintott egyet, majd kezeit összekulcsolta a tieddel.
Keze szokásosan hideg volt, de annak ellenére melegség járt át téged. A fiú óvatosan dörzsölte a tenyerét a tiedhez, ami mind a kettőtök hasában pillangókat hozott létre. Az arcodon egy hatalmas vigyor villogott amit egy pirulás kísért, a fiú pedig fapofával nézett maga elé, de annak ellenére ő is legalább annyira élvezte ezt a helyzetet, mint te. Amikor kiléptetek az iskolakapun egyből megcsapott titeket a meleg szellő. Némán lépdeltetek számodra nem tudni merre, de bíztál Rayben, így egy szó nélkül követted, sőt élvezted is azt, hogy nem tudtad hova mentek. Hamarosan elértetek egy sétálóutcába ahol volt egy rész, aminél a földből víz jött ki. Ahogyan közeledtetek felé láttad hogy a fiú arcára egy gúnyos vigyor ült.
-Hé, te be akarsz lökni oda?-kérdezted meg a nevetésedet visszafojtva.
-Nyár eleje van nem? Nem szeretném hogy hőbutát kapj.-felelte nemtörődöm stílusban, majd egy egyszerű húzással berántott téged a vizet spriccelő tárgyak közé.
-Ray!-üvöltöttél fel hirtelen nevetve.-Bosszú!-fogtad meg a csuklóját és rántottad be őt is magad mellé mire hirtelen összerázódott.-Hideg mi?-kérdezted felvont szemöldökkel.
-Tch...-ciccegett egyet a srác.
-Ez a bosszú!-öltötted ki rá a nyelved.
-Szóval így játszunk?-lépett közelebb hozzád egy gúnyos vigyorral az arcán.-Mi lenne ha én is kiszúrnék veled?-hajolt közel az arcodhoz. Túlságosan is közel az arcodhoz. Már azt hitted hogy meg fog csókolni, de ő elhajolt tőled és egy szó nélkül kisétált a vizes helyről.-Gyere mielőtt megfázol.-nézett rád kaján vigyorral az arcán mire te csak elpirulgatva mentél utána.
-Ez gonosz volt...-jelentetted ki durcásan.
-Tudom, de ez volt az én bosszúm.-vont vállat.-De megmutassam hogy mennyire szeretlek?
-Mi?-ennyit tudtál reagálni, mert egy hirtelen mozdulattal összeérintette ajkaitokat. Egy kezével óvatosan ölelte át a derekadat, míg te zavartan nézted a fiú szemeit. Pár másodperc múlva elhúzódott tőled, de még mindig szorosan ölelt téged magához.
-Tudod, nem csak neked volt kínzó az a helyzet.-tűrte egy vizes tincsedet a füled mögé.-Őszintén, ha rajtam múlna többet is csinálnék, de egyenlőre még nem.-kacsintott rád mire te csak gyengén beleütöttél a mellkasába.
-Gonosz vagy...-bújtál hozzá miközben elrejtetted a teljesen piros arcodat.
-De a te gonoszod.-adott puszit a fejed tetejére.
YOU ARE READING
Ray boyfriend preferences
FanfictionLáttam már ilyet pár anime karakterrel kapcsolatban, de Rayel még nem találkoztam, így eldöntöttem, hogy miért ne, csinálok egy ilyen könyvet, úgyis unalmamban sok Rayes jelenet született meg a fejemben. Ez az egész a normális világban játszódik, íg...