Szabadulószoba 4

117 7 1
                                    

137 vote, omg, van egy másik fiókom is és azon a júniusban vagy júliusban kirakott könyvemen nincsen ennyi vote XD Oké, most meglepődtem (*o*) De itt van a Szabadulószoba következő része! *megpróbál trombitahangot kiadni, de félrenyel és elkezd köhögni* Eskü az lesz a halálom, hogy félrenyelem a levegőt... Amúgy köszönöm szépen ezt a sok voteot, de annyira hogy meghatódtam T^T <3

~~~

-Hé, nem gondoljátok, hogy el kellene mondnaunk Raynek?-szólaltál meg miközben az erdőben futottatok a kezetekben az asztalterítőből készített kötelekkel. Igen, egész sokat haladtatok a tervel azóta XD

-Számból vetted ki a szót!-vágta rá Emma.

-Ezen már én is agyaltam.-tette hozzá Norman miközben odaértetek a falhoz.-De nekem és (Név)-nek/nak kellene vele beszélnie.

-Miért?-kérdezte Emma és egy jólismert hang egyszerre mire egyből magatok mögé néztetek.

-Ray!-vigyorogva intettél neki mire csak odalépett hozzátok és összeborzolta a hajadat.

-Yo.-intett a másik kettőnek, míg azok kínosan néztek rá.-Bocs, de követtelek titeket. Kíváncsi voltam mind a hármótok viselkedésére, plusz azt mondta még (Név), hogy rájöttetek a szabadulószoba lényegére.-karolta át a válladat a fekete hajú.

-Oké, akkor elmondom!-csaptad össze a tenyereidet, majd elkezdted elmagyarázni a helyzetet.

-Démon, farm, örökbefogadás helyett halál? Hát ez jó szabadulószoba sztori.-állapította meg.

-Ugye?-néztél rá a srácra vidáman.-És még ki tudja hogy mi fog történni itt!

-Hm? Hogy érted?-néztek rád kérdőn.

-Egy szó; kártyák.-mutattad fel a tiédet úgy, hogy csak te lássad mi van ráírva.-Ezt már korábban megjegyeztük, hogy minek lennének, ha nem lenne közük valamihez? Biztos vagyok benne, hogy nemcsak a számok miatt vannak. Az írás rajta hogy ki-ki biztos köze lehet a dolgokhoz. Ezt figyelembe véve kikövetkeztethetünk pár dolgot.-váltott mélyebb tónusba a hangod.-Biztosra veszem, hogy van olyan kártya, ami valami olyasmit tartalmaz, amivel elmondja ennek a szabadulószobának a lényegét, vagy lehet olyan kártya is, ami bizonyos feladatot oszt ki valakinek.-jelentetted ki mire meglepődve néztek rád.-De ez csak egy elmélet!-felelted vidáman.

-(Név)-nek/nak igaza van.-bólintott egyet Ray.-Már én is gondolkodtam ezen.

-Akkor miért nem mutatja meg mindenki mindenkinek, hogy mi van rajta a kártyáján?-kérdezte Emma.

-Nem lehet.-rázta a fejét Norman.-Ha megmutatjuk, azzal csak fel lesz borítva a rendszer. Megfigyeltem és ez az egész szabadulószoba egy nagy összetett rendszerre épült, aminek az egyik alapelve az, hogy nem mutathatjuk meg a kártyánkat. Például az ágyakon számok vannak, így ha valaki kutakodni szeretne valaki cuccában, ahhoz meg kéne tudnia az adott illető számát, ami a kártyán van, ezért ezt nagyon nehéz megvalósítani, ezzel próbálják megvédeni a cuccainkat.-magyarázta el.

-Pontosan!-helyeseltél a fiú magyarázatával.

-Aaaaha, akkor értem.-bólintott egyet a vöröske.

-Viszont ha (Név) elmélete helyes, akkor kell lennie valakinek, aki tudja az egész szabadulószobának a lényegét.-jegyezte meg Ray komolyabb hangnemben, miközben összefűzte a kezeit a mellkasa előtt.

-A sztoriból következtetve ez a valaki vagy egy megtört személy, vagy egy áruló.-fejezte be a mondatot a platinaszőke.

-Áruló?-értetlemkedett Emma.

-Egy olyan ember, aki elmondja azt, ha valaki megtudja a titkot vagy bármi egyéb dolgot.-sóhajtottál egyet.-Ha ez igaz, akkor elég összetett ez az egész!-fogtad meg a fejedet miközben a benned felmerülő különböző kérdések válaszán gondolkodtál. Ekkor beugrott valami. Megnézted a kártyád és a bal sarkában ott voltak kicsiben pár szám és betű. "Közöd: 81194". Ez mit jelent...?

Ray boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now