Ha kicsi korotokban találkoztok

138 11 12
                                    

-EZENTÚL ELFOGLALOM A FIÚKTÓL A CSÚSZDÁT!-kiabáltad el magad, miközben a csúszda tetején álltál és felemeltél egy botot, amire egy pulóver volt kötve.-Na pá fiúk, ezentúl ez a Lány Bázis, amit unikornisok védenek!

-NEM VEHETED EL!

-EZ NEM SZABÁLYOS!

-RÁDUSZÍTJUK A GORILLÁKAT ÉSA CÁPÁKAT!-üvöltöttek rád, míg te csak felnevettél.

-Nem tudnak megölni, mivel varázspajzs véd engem!-másztál oda a srácokhoz.-Na menjetek le, vagy megesz titeket egy boszorka!-jelentetted ki, mire az összes kölyök lefutott onnan, egy kivételével. Ő csak ült a földön és olvasott. Semmit sem csinált. Még rád sem hederített.-Hé, azt mondtam, minden fiú menjen le!-szóltál rá mire ő csak rádnézett, majd szó nélkül vissza a könyvére.-Ha nem mész le, akkor elérem, hogy magadtól menjél le!-vetted volna el a kezéből a könyvet, de nem sikerült.

-RAY, GYERE LE! ELMEGYÜNK MÁSHOVA!-kiáltotta egy srác mire odanéztél és megláttál egy platinaszőke hajú kisfiút.

-Oké.-csukta be a könyvét a gyerek, akiről kiderült, hogy Raynek hívják, majd mielőtt lemászott volna felédfordult és a könyvével gyengén fejenütött.-Tanuld meg tisztelni az emberek szabad akaratát.-jelentette ki, majd lemászott.

-(NÉV), SIKERÜLT VISSZASZEREZNI A VÁRAT!

-JEJ!-örvendeztek a lányok, míg te lefagyva és elpirulva bámultad az elsétáló fekete hajú fiút.

-Mi az (Név), csak nem szerelmes lettél~?-kezdett el cukkolni a egyik kislány.

-NEM!-vágtad rá.-Csak meglepődtem, mivel ő volt az első, aki visszaszólt nekem!

-Ahaaaa, LEHETEK A KOSZORÚS LÁNY?!

-NEM, ÉN LESZEK AZ!

-STIPI STOPI A PAP!

-HAGYJATOK MÁR BÉKÉN EZZEL!-kiáltottál rájuk.

-Mi az, bezzeg most te vagy ideges?-tette csípőre a kezét az egyik lány.-Bezzeg, amikor te csinálod ezt velünk, akkor az nem baj, de amint mi csináljuk ezt veled, az már rögtön probléma! Rémes barát vagy!-vágta hozzád ezeket a szavakat, mire mérgesen megfordultál, lemásztál a csúszdáról, majd elmentél máshova.


Végül pedig csak leültél a homokozó mellé, majd össze-vissza dobáltad a homokot, miközben a sírás kerülgetett. Nem tudod mennyi idő telhetett el, de egy idő után egy árnyékot vettél észre mire felnéztél és egy vöröshajú lány állt előtted.


-Szia, Emma vagyok! Mi a baj?-kérdezte kedvesen.

-A barátaim lekoptattak... Tudod, barát, nem barát.-mutattad fel a hüvelykujjadat, majd fordítottad lefelé.

-Aha, de nemcsak felebarát?-emelte vízszintesbe az ujját.

-Van olyan?

-Persze!-vágta rá vidáman.-Jössz játszani, hogy ne unatkozz?

-Igen!-vágtad rá, majd elindultatok. Szinte rögtön észrevetted, hogy a legutóbb látott két fiú felé mentek.

-Norman, Ray, hoztam őt is játszani!-jelentette ki.

-Á, könyves fiú!-mutattál rá a fekete hajúra.

-Boszorkány lány.-biccentett feléd mire egy hatalmas vigyor lett az arcodon.

-Emlékszel?!

-Persze, kb fél órával ezelőtt történt.-reagálta le a srác.

-Ismeritek egymást?-kérdezte értetlenül a vöröske.

-Ott volt a csúszdánál még, amikor ÉN visszafoglaltam a fiúktól, majd ENGEM száműztek a lányok.-fontad össze a karjaidat durcásan.

-Mi lenne, ha visszafoglalnánk a csúszdát akkor?-vetette fel az ötletet Norman.

-Jó kis bosszú lehetne~!-kuncogott Emma.

-Oké!-vágtad rá.-Könyves fiú?-néztél rá a fekete hajúra.

-Nevem is van Boszorkány lány, ami Ray.

-Én (Név) vagyok!-mutatkoztatok be.-Na, elkezdjük a visszafoglalást?-kérdezted izgatottan.

-Várj, kellenek kódnevek, nehogy rájöjjenek a kilétünkre!-jelentette ki Emma.-Norman, te leszel Hóember, Ray te leszel Kétlábon Járó Lexikon, (Név) lesz Házisárkány én pedig Vigyorgó Narancs!

-Oké!-jelentetted ki.-Kezdhetjük a tervet!-ezzel pedig (Ray nagy bánatára) elkezdtétek a csúszda befoglalását.


Szépen el is kezdtétek, viszont arra nem számítottatok, hogy a fiúk és a lányok szövetkeztek, így el akartak fogni titeket, ami félig sikerült is, ugyanis Normant és Emmát elfogtak, Ray és te pedig megmenekültetek.


-Ó, hogy a jó édes istenit!-mérgelődtél miközben idegesen toporogtál.

-Mondtam hogy kell egy terv.-tette hozzá Ray.

-Te csak ne beszélj! Nem történt volna meg ez az egész, ha te nem maradsz ott a csúszdán!

-Miért én vagyok a hibás? Te kezdted ezt a láncreakciót azzal, hogy befogaltad a csúszdát!

-A milyen reakciót?!

-Láncreakció! Amikor valami miatt valami történik!

-De te vagy a fő okozója! Ha nem maradsz ott, akkor nem kezdenek el a lányok cukkolni azzal, hogy szerelmes vagyok beléd!-jelentetted ki, mire az ő és a te arcodra is pír szállt fel, majd beállt a csönd.

-Van egy tervem, de kínos lesz.-jelentette ki.

-Oké, figyelek!


...


-HÁZASODNI FOGOK!-rohantál oda a csúszdához vidáman.

-MIIII?!-akadtak ki rögtön.

-A KÖNYVES FIÚ A FÉRJEM! TI PEDIG NEM VAGYTOK MEGHÍVVA AZ ESKÜVŐRE!-nyújtottad ki rájuk a nyelvedet, mire rögtön lemászott szinte mindenki és elkezdett téged kergetni. Pont ahogy Ray terve szólt.


-Az a tervem, hogy te eltereled a figyelmüket, míg én kiszabadítom azt a két jómadarat. Viszont csak egyfajta dolgot kiabálhatsz.-mutatta fel az egyik ujját.-Azt kell kiabálnod, hogy az esküvőnk lesz és nem lesznek meghívva. Egy gyerek abszolút beveszi ezt.-jelentette ki.

-Oké!-vágtad rá.-Mehet?-indultál volna el, de megállított téged.

-Várj...!-szólt neked mire ránéztél. Odalépet hozzád, majd az egyik kezedet megfogta, meghajolt és királyfisan megpuszilta a kézfejedet.-Sok szerencsét Boszorkány lány.-kacsintott rád mire te csak elpirulva bólintottál egyet.

-Meglesz...!-jelentetted ki, majd elfutottál, hogy végrehajtsd a tervet.


-RAAAAY!-kiáltottál miközben integetve futottál hármójuk felé, majd amint odaértél rögtön ráugrottál Rayre, mire elestetek.

-Idióta, mégis mit csinálsz...?!-kérdezte meg idegesen a fekete hajú, miközben rajta ültél.

-Én viszont semmit!-vigyorogtál rá mire elpirult. Pár másodperc múlva rögtön fel is álltál és felsegítetted a srácot, aki csak morcos tekintettel leporolta magát.

-Biztos nem akartok esküvőt?-nevetett fel Emma.

-Ki tudja.-vontad meg a válladat, majd adtál a fekete hajú arcára egy puszit, mire a pofija csak mégpirosabb lett.-De felőlem oké.-jelentetted ki, mire Ray arca már a vörös nem létező árnyalatában virított.

Ray boyfriend preferencesTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon