Újévi Különkiadás 1.

117 7 13
                                    

Az évfolyamotok úgy döntött, hogy csinálnak egy újévi bulit, amire mindenkinek kötelező elmennie. Szóval fel is készültél lelkileg arra a pokolra, ami ott lesz majd. Viszont nagy szerencsétlenségedre megkértek téged és pár embert, hogy az osztályotokat díszítsétek fel, a többiek pedig intézik az ennivalót. És pár ember alatt, akik még díszítettek, az összes lányt értsd az évfolyamból XD

-EMBEREK, NÉZZÉTEK MIKET VETTEM!-rontott be az egyik lány, majd vágta le erőből az egyik asztalra mire odamentetek.

-Fagyöngy?-húzta össze az egyik a szemöldökét.

-Igen, és direkt kiszámoltam, hogy hányan vagyunk az évfolyamból, majd elosztottam kettővel és annyit szereztem be!-jelentette ki vidáman.

-Oh... Akari, ugye tudod, hogy én meleg vagyok...?-emelte fel kínosan a kezét egy másik csaj.

-Igen tudom Giselle, és azt is tudom, hogy a D-ből bejön neked egy csaj! Itt a nagy esélyed!-nézett rá vidáman mire Giselle elpirulva fordította el a fejét.-Ráadásul tudom, hogy van néhány pár az osztályban~!-kuncogott miközben Emmára és rád nézett.

-Hülye vagy.-jelentetted ki egyszerűen.

-Tudom~!-dalolta Akari, majd kivett pár fagyöngyött és a padokra felállva kezdte el őket felkötni vagy éppen ragasztószalaggal felragasztani a plafonra.

-Figyelj Akari, tudjuk hogy szerelmes vagy és ezért akarsz mindent tökéletesre...-nevettél kínosan mire csak hozzádvágott pár fagyöngyöt.

-Inkább segítsetek ezeknek a felrakásában!-szólt rátok mire csak megforgattad a szemedet, majd mentél is segíteni.

Hamarosan készen is lettetek a díszítéssel és a rajzklubban lévő lányok is befejezték az újévi plakátot, amit majd a buli után ki is lesz rakva a rajzklub parafatáblájára.

Végül pedig meg is érkeztek szép lassan a srácok a kajával és mindenki elment készülődni a bulira, kivéve te, mivel valakinek őriznie kell a termet, nehogy valaki betörjön, ugyanis a tanárok még nem érkeztek meg és náluk van a termetek kulcsa, így még bezárni sem tudjátok. Szóval csak némán ültél az egyik padon miközben telefonoztál és vártál arra, hogy valaki megérkezzen és akkor te is elmehetsz végre készülődni.

Hirtelen amikor kinyitódott az ajtó egyből odakaptad a fejedet majd vigyorogva emelted fel a kezedet a magasba és kezdtél el integetni.

-Szia Ray!-köszöntél a srácnak, aki csak odasétált hozzád, majd leült melléd.-Nem készülődsz?

-Nem gondoltam fairnek, hogy te itt rohadsz egyedül, szóval mostmár ketten rohadunk itt.-jelentette ki egyszerűen miközben átkarolta a válladat.

-Aha, de nem kellett volna, meg vagyok én itt!-mutattál békejelent, miközben ráhajtottad a fejed a vállára és egy vigyort küldtél neki.

-De akkoris itt vagyok.-lett egy gúnyos vigyor az arcán, mielőtt megcsókolt volna. Te csak elpirulva karoltad át a nyakát és húztad kicsit közelebb magadhoz. Pár perc elteltével viszont egy vakuvillanást láttatok, mire rögtön szétrebbentetek és odanéztetek, ahonnan a fény jött.

-Basz- akarom mondani, a manóba!-ijedt meg a lány, majd futni kezdett.-Ezt be fogom küldeni az osztálycsoportba~!-dalolta, mire te rögtön utánasprinteltél.

-GYERE IDE AKARI, NE LEGYÉL GYÁVA!-üvöltöttél miközben az osztálytársad után sprinteltél. Ray csak a szemét megforgatva vette elő a telefonját miközben az arcán ott vakolt a sunyi vigyor, ugyanis lesz mivel csesztetnie. Főleg úgy, hogy Akari eddig csak egyedül neki küldte el azt a képet, amit készített kettőtökről.

~~~

Éééés, itt is van az újévi különkiadás 1. része! 2 részes ez, szóval majd holnap hozom a 2. részt ;) Amúgy elmondok nektek egy hétpecsétes titkot, amit ne mondjatok el senkinek! Ray és Akari rokonok, de ezt nem tőlem tudjátok! XD ;)

Ray boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now