Születésnapod

176 15 2
                                    

-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT (NÉV)!-kiáltotta Emma mire egyből kipattantak a szemeid és ijedten ültél fel.-Öm... Bocsi...-nevetett kínosan a vöröske.

-Semmi baj, de legközelebb ne csinálj ilyet!-kötötted a lelkére mire elkezdet bólogatni.

-Itt az ajándékod!-nyomott a kezedbe egy gondosan becsomagolt dobozt a kezedbe.

-Köszi...-mondtad enyhén zavartan, majd kibontottad. Egyből megpillantottál benne egy nagy zacskó pillecukrot, egy Nutellát, végül pedig egy (kedvenc szín) és egy mustársárga pulóvert.

-Gondoltam az édesség alap a pulóverek pedig szerintem jól állnának rajtad, de nem tudom a méreted pontosan, szóval ha kicsik, azért elnézést kérek...-nevetett kínosan.

-Ezek biztos jók rám és mégegyszer köszi!-ölelted meg a vöröskét.

-Ma majd menjünk el valahova!-pattogott fel-alá a lány.

-Oké, majd meglátjuk mi lesz.-mosolyogtál rá, de legbelül nemet mondtál, mivel valaki mással akarod tölteni a mai napod többségét. Amint mindennel végeztél egyből ledőltél az ágyadra és a telefonodat elővetted. Pár óra múlva viszont hangosat korgott a hasad mire a lánnyal mind a ketten felfigyeltetek. Pár másodperc múlva elszaladt belőletek egy nevetés. Pár másodperc múlva megcsörrent Emma telója mire felvette és vidáman köszönt bele. Amint lerakta egyből elkezdte húzni a cipőjét.

-Normannel elmegyünk moziba, kb 3 óra múlva jövünk.-vigyorgott rám.

-Oké, jó szórakozást!-mosolyogtam rá mielőtt kilépett volna a szobából. Kb 10 perc múlva kopogást hallottál, mire felálltál és kinyitottad az ajtót.-Szia Ray!-mosolyogtál rá.

-Yo.-köszönt egyszerűen.-Bejöhetek?

-Persze!-válaszoltál vidáman, miközben belépett a srác.

-Boldog születésnapot...-nyújtott át egy dobozt elpirulva mire csak elkuncogtad magad.

-Köszönöm.-adtál egy puszit az arcára.

-Rossz helyre adtad.-vigyorodott el, majd lehajolt hozzád és megcsókolt.

-Boldog vagy most?-vontad fel a szemöldököd mosolyogva.

-Persze.-válaszolta, majd leült az ágyadra keresztbetett lábakkal és nézte ahogyan kinyitod az ajándékát. 

-Mégegy doboz?-nevettél fel mire megvonta a vállát.

-Van ez így.-válaszolta egyszerűen.

-Ha lesz ebben a dobozban egy másik, akkor lehátraszaltózok innen.-mondtad, majd kinyitottad a másikat is.-Dobozosleves számít doboznak?-nevettél fel kínosan.

-Benne van a doboz szó?

-Igen...?

-Akkor?-nézett rád mire pár másodpercig néma csöndbenvoltál.

-Nem fogok hátraszaltózni!-kötötted le gyorsan mire elkuncogta magát.

-Sejtettem.-állt fel és lépett oda hozzád, majd átkarolta a derekedat.-Boldog szülinapot Hercegnő.-csókolt meg mire egyből elpirultál, de nem csak a tette miatt, hanem a beceneved hallatán is.

-Akkor ha én vagyok a Hercegnő, akkor te Király vagy...?-kérdezted halkan amint elváltatok.

-Pontosan.-csókolt újra meg téged.

Ray boyfriend preferencesWhere stories live. Discover now