Szabadulószoba 5

99 9 2
                                    

-Amúgy... Csak nekem van a kártyám egyik sarkában egy felirat és számok...?-kérdezted meg bizonytalanul mire a többiek is megnézték.

-Nekem van!-szólalt fel Emma.

-Nekem nincs.-rázta a fejét Norman mire kíváncsian néztél rá a melletted állóra.

-Ugyan az, mint Normannek.-helyeselt Ray is mire sóhajtottál egyet.

-Ember, csak a lányoknak van ilyene, vagy Emmával közünk van valamihez...?-vakartad meg a tarkódat.

-Viszont térjünk vissza a lényegre.-köszörülte meg a torkát Emma.-Mégpedig arra, hogy hogyan szöktessünk meg mindenkit!

-Chotto mate.-szakította félbe a fekete hajú.-Mindenkivel nem megy, maximum pár személy.

-Miért?

-Emma, nem jöttél rá még?-kérdezte meg mire te is elkezdtél gondolkozni, majd pár másodperc múlva leesett mire célzott.

-Oh, nemár...-fogtad meg az arcodat.-Nem tudjuk meddig tart ez a szabadulószoba.

-Pontosan. Lehetséges, hogy amint elszökünk, még nem lesz vége ennek.-tette hozzá Ray.

-Viszont... Honnan tudjuk, hogy ez a szabadulószoba lényege?-kérdezted meg reflexből mire ijedten takartad el a szádat a kezeiddel.-Bocsi a hülye kérdésért!

-Nem, jogos kérdés volt, de azon kívül egy csomó apró nyom van elrejtve arra utalva, hogy szökjünk el.-bólintott egyet Norman.

-Emma, azzal amit (Név) mondott, ígyis el akarsz szökni mindenkivel?-kérdezte a melletted álló.

-Hai! Nem lehetetlen! Szó-

-De ez lehetetlen.-szólt közbe a srác.-Emma, ha a sztori szerint ez egy démonokkal teli világ, ahol az embernek nincsen helye és a szabadulószoba nem áll le annál, hogy kiszökünk, akkor az egyenlő lenne a sakk-mattal, ha mindenkit kivinnénk innen. És abban a sakk-mattban mi veszítenénk.-jelentette ki komoly hangnemmel.-Vannak babák is, akik nem tudnak járni Emma.

-Oké, egy teljesen hülye elmélet született meg bennem, ami biztos hogy nem így van, szóval inkább nem mondom!-nevettél fel.

-Ezzel kapcsolatos?-kíváncsiskodott a vöröske.

-Igen.

-Mesélj!-kért meg rá a lány.

-Oké, szóval, halljátok a hülye teóriámat!-tártad szét a karjaidat vidáman.-Mivel Ray anyja itt dolgozik és mind tudjuk, hogy ebben a szabadulószobabán a Mama szerepét tölti be, így még Ray otthon talált pár aktát vagy mit, megnézte, ezzel megtudta a sztorit ennek a szabadulószobának, ezzel már előre tudta mi lesz itt!-hadartad el.

-Hát ez tényleg hülyeség tekintve, hogy a kollégiumból jöttünk ide.-jelentette ki Ray.

-Tudom, pontosan ezért hülyeség!

-De amúgy szép kis elmélet.-mosolyodott el halványan.-Csak kár, hogy nem igaz.-nézett rád gúnyosan.

-Tudom, ezért mondtam, hogy hülyeség!

-Egyáltalán egy ilyen nagy bökkenővel lévő elmélet, hogy állt össze benned?-cukkolt tovább.

-Mondtam, hogy hülye elmélet!

-Hülye elmélet, ami csak egy hülye fejében születhet meg.-csípte meg az arcodat a srác.

-Ne csináld már ezt!

-Miért ne?

-Mert ne!-kezdetek el "veszekedni", míg Emma és Norman kínosan néztek titeket. Ekkor a harang hangja szakított félbe titeket mire rögvest visszafutottatok a házba, ahol volt egy plusz felnőtt és egy új gyerek.

-Jólvan, bemutatom nektek Krone Nővért, ezentúl ő fog nekem segíteni a házimunkában. És persze bemutatom az új húgotokat, Carolt.-mondta Isabella mire a többi gyerek vidáman köszönt nekik, ti négyen pedig lefagyva álltatok, miközben benned megfogalmazódott egy kérdés.

Miért került ide egy felnőtt, ha Isabellának fogalma sincs arról, hogy megtudtuk a titkot? Mi van ha... Valaki a gyerekek közül figyeli mit csinálunk...?

Egyből körbenéztél és senkin sem láttad azt, hogy előre tudta volna a felnőtt érkezését vagy bármi ilyesmi. Érezted, ahogyan Ray megfogja a kezedet, mire ránéztél a szemed sarkából.

-Szerintem van köztünk egy áruló.-motyogtad neki suttogva mire egyetértően bólintott egyet.

Ray boyfriend preferencesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora