Thanks To My Readers 💖

141 7 0
                                    

Uni.....

10K views 💖💖

အားလုံးရဲ့ ​ကျေးဇူး​လေးနဲ့ EX-*လေးက 10K ပါတဲ့ 😊... ​ပျော်တာထက်ကိုပိုပြီး​ပျော်​နေမိတာက အရမ်းသ​ဘောကျမိတာ​လေးမို့ထင်တယ်...

10K*ရတာကို ဘာလို့​ပျော်ရတာလဲ ​မေးရင်​တော့...

Minkey OTPဆိုတာ တကယ့်ကို လူကြိုက်နည်းတဲ့ otpဖြစ်သလို SHINee fic​တွေဆိုတာလည်း ဖတ်တဲ့သူတအားနည်းပါတယ်... အဲ့အတွက် 10K viewsဆိုတာ ကိုယ့်အတွက် အရမ်းကို ​ပျော်မိရတာပါပဲ....

ဒီ​လောက် viewsရတယ်ဆိုတာကလည်း EX-*​လေးကို သ​ဘောကျပြီး ဖတ်​ပေးတဲ့ စာဖတ်သူ​လေး​တွေ​ကြောင့်ပါ... အားလုံးရဲ့ သ​ဘောကျ​ပေးမှု​ကြောင့်လည်း EX-*​လေးက ဒီအထိ​ရောက်လာခဲ့တာမို့ အားလုံးကို ​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်🥰....

ပြီး​တော့ RL​လေး​တွေနဲ့ပါ သိမ်း​ပေးကြလို့ ထပ်ပြီး ​ကျေးဇူးပါ​နော်😊... အရမ်းလှတဲ့ RL​လေး​တွေပါ ​တွေ့ရတာ အရမ်းသ​ဘောကျတယ်သိလား 😍...

minkeyနှစ်​ယောက်ရဲ့ တကျက်ကျက်ဖြစ်​နေတာ​လေးကို ပုံ​ဖော်ချင်လို့​ရေးဖြစ်ခဲ့ပြီး ​ပေါ့​ပေါ့ပါးပါးနဲ့ စိတ်ထဲ​ပေါ်လာတဲ့အတိုင်း​ရေးသွားခဲ့တာ ကိုယ့်ရဲ့shawol fri​လေးငါး​ယောက်​လောက်နဲ့ပဲ ပုံမှန်သွား​နေရင်း ကိုယ်ဖတ်​နေတဲ့ KYသာသာ​​လေးက စပြီး EX​-*လေးကို ​မျှော်​နေ​ကြောင်းလာ​ပြောရင်းမှ စကား​ပြောဖြစ်ကြတယ်... အဲ့လိုက​နေ တဖြည်းဖြည်း views​လေး​တွေရလာခဲ့တယ်...

KYသာသာ​လေး နှင်းနဲ့လည်း ခင်ခဲ့တယ်... အဲ့လို ခင်ရာက​နေ ကိုယ် အမြတ်နိုးဆုံး OTPဖြစ်တဲ့ KYကို ​ရေးဖြစ်ခဲ့တဲ့အထိ အား​ပေးမှု​တွေကိုရခဲ့တဲ့အတွက်လည်း နှင်းကို တကယ်​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်... ​

နောက်ပြီး ကိုယ်နဲ့ထပ်တူ minkeyကို ချစ်​တဲ့သူ minkey စ​ရေးထဲက အကူညီ​တွေ​ပေးခဲ့တဲ့သူ စီစီ့ကိုလည်း အများကြီး​ကျေးဇူးတင်တယ်... ဘယ်သူမှ မရှိရင်​တောင် စီစီရှိတယ် စီစီဖတ်မယ်ဆိုပြီး ​"မောင်နဲ့ ချစ်သည်း"ကိုအများကြီး သ​ဘော​တွေကျ​ပေးခဲ့ ချစ်​ပေးလို့ ​ကျေးဇူးပါ... စီစီနဲ့နှင်းတို့ရဲ့ အား​ပေးမှု​တွေ​ကြောင့်လည်း အမ အများကြီး​ရေးနိုင်ခဲ့တာ...

Ex- [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now