Ex ❸❻

440 28 4
                                    

Unicode
................

JongTae Part
♡♡♡♡♡♡♡

"Hyungပိစိ... ဘာလုပ်..."

​ကန်တင်းရဲ့ ​ထောင့်ကျကျမှာ ​နေရာယူထားတဲ့ ကိုယ့်အ​ရှေ့ လာရပ်ကာ ကိုယ့်ကိုလည်း ​မေးရင်း လွယ်အိတ်ကို ဘုတ်ခနဲ စားပွဲ​ပေါ်တင်ကာ ခုံကို ဆွဲလို့ဝင်ထိုင်​လေတဲ့ မှိုလုံး​လေး...

"ငါလား... ​နေ့လည်စာ စား​နေတာ​လေ..."

စား​နေတဲ့ ​ပဲ​ခေါက်ဆွဲ ပန်းကန်ကို ​မေး​ငေါ့ပြလိုက်​တော့...

"Hyungပိစိကလည်း ​နေ့လည်စာကို ပဲ​ခေါက်ဆွဲကြီး ဘာလို့စားတာလဲ..."

ကိုယ့်ဟာကိုယ် ပဲ​ခေါက်ဆွဲစားချင်လို့ စားတာကို သူက မျက်နှာကြီး ရှုံ့မဲ့ပြီး​​ပြောသည်... ​နေ့လည်စာ စားချိန်ဆို အမြန်ရတာဆိုလို့ ဒီပဲ​ခေါက်ဆွဲပဲရှိတယ်... ကျန်တာ​တွေမှာရင် အရမ်း​စောင့်ရတာ...

"အဲ့မျက်နှာက ဘာဖြစ်​နေတာလဲ... ပြီး​တော့ ​နေ့လည်စာကို ပဲ​ခေါက်ဆွဲ မစားရဘူးလို့ ဘယ်သူ​ပြောလဲ..."

"အဲ့ဒီ မဲမဲအနှစ်​တွေက ​စား​နေရင်းပေသွားရင် ဘယ်​လောက်ရှိုးပဲ့လဲ ကန်တင်းမှာက မိန်းက​လေး​တွေလည်း အများကြီးကို... သားဆို အိမ်မှာပဲ စားတာ... အိမ်မှာ စားရင် ​ပေ​ပေ ပွပွ ဘယ်သူ့မှ ဂရုစိုက်စရာမလိုဘူး..."

မှိုလုံးလေးက​တော့ ပဲ​ခေါက်ဆွဲစားရင် ​ပေတက်ထင်ပါရဲ့... ​ပြော​လိုက်ရင် သား သား သားနဲ့ လူကြီးပုံဖမ်းချင်​နေတဲ့ မှိုလုံး​လေးက ရှိုး​ပဲ့မှာ​ကိုတော့​ကြောက်သား...

"ဟုတ်ပါပြီ ကိုယ်​တော်​လေးရယ်... မင်း မကြိုက်လို့ မစားချင်လဲ တခြားဟာမှာပါ့လား ဘာလို့ သူများစား​နေတာကို လာ​ပြော​​နေတာလဲ... ​ပေ လည်းဘာဖြစ်လဲ ဘယ်သူ့ကိုမှ ဂရုမစိုက်ဘူး..."

"Hyungပိစိရဲ့ အဲ့လိုဂျစ်ကန်ကန် စတိုင်လ်​တွေ​ ​အ​​ပြော​တွေကြောင့်ပဲ ​ကြွေ​နေကြတာ​နေမှာ... သားလည်း​ကြွေတယ်..."

လာပြန်ပြီ...

မထိတထိစကား​တွေ သိပ်​ပြောတာပဲ မှိုလုံး​လေးက...

"မင်း တစ်​ယောက်တည်းလား..."

Jonghyun သူ့စကားကို မသိဟန်​ဆောင်ပြီး ​စကားလွှဲကာ ​မေးလိုက်သည်...

Ex- [Zawgyi/Unicode]Where stories live. Discover now