Alex Lopéz seděl na pohovce v obývacím pokoji a sledoval televizní obrazovku. Neustále dokola tam ukazovali tu strašlivou nehodu, která se stala během závodu v rallye. Mladý talent James McDowell nezvládl levotočivou zatáčku a i se svým navigátorem Joshem Baileym se zřítili z několikametrového srázu dolů. Televizní kamery se v tom doslova vyžívaly.
,,Je to strašné," řekla dívka, která vstoupila do místnosti a posadila se vedle Alexe.
Ten se na ni letmo podíval: ,,Jo," zamumlal jen.
,,Nechápu, jak se jim to může líbit. Proč to pořád ukazují?" neskrývala mladá žena své rozhořčení.
,,Mají z toho peníze," zamumlal zas Alex, ,,Pro média je to šokující zpráva."
,,Radši by měli říct, jak jsou na tom," poznamenala.
,,Saro, říkali, že oba jsou v nemocnici. Nic víc," odpověděl Alex.
,,Doufám, že budou v pořádku," poznamenala Sara, ,,Člověk je sice nezná, ale jsou to sportovci, které člověk obdivuje a přeje jim jen to nejlepší," řekla a dodala, ,,Teda většinou."
,,Máš pravdu, ségra," řekl Alex a uculil se.
,,Doktore, jak to vypadá?" zeptal se Henry McDowell právě přicházejícího lékaře.
,,Nebudu vám nic nalhávat," začal lékař, ,,Stav vašeho syna je vážný."
V té chvíli začala Henryho manželka Rose, která tam stála s nimi, vzlykat ještě více než dosud.
Lékař pokračoval: ,,Má poraněnou páteř, budeme ho muset operovat a pravděpodobně to bude velmi dlouhá a náročná operace. Ještě nemám všechny výsledky, ale bohužel to vypadá, že byla zasažena i mícha. Váš syn pravděpodobně ochrnul na obě nohy. Ale pokud se povede operace, je tu reálná možnost, že bude opět chodit."
Rose se rozplakala a musela se posadit na židli, jinak by pravděpodobně omdlela.
Henry McDowell se podíval na lékaře: ,,Bude náš syn žít?" zeptal se.
,,To ano, bude," odpověděl lékař sebejistě.
Henry pokýval hlavou a zeptal se: ,,A Josh Bailey?"
,,Je mi líto, ale nejste jeho příbuzní," polkl lékař.
,,Ach, jistě, chápu," přikývl Henry.
,,Tak já se musím připravit, operovat budeme ještě dnes," řekl lékař a začal se vzdalovat.
,,Doktore!" křikl na něj ještě Henry.
Lékař se zastavil a otočil na Henryho. Ten k němu přišel blíž.
,,Prosím vás, kdyby se vás novináři na cokoli ptali, tak je odkažte na mě. Já jsem synův manažer, poradce i trenér," řekl Henry.
,,Jistě," přikývl doktor.
Henry se pak vrátil k manželce. Posadil se vedle ní. Rose stále plakala.
,,No tak," objal ji kolem ramen, ,,James bude žít," snažil se ji utěšit.
Rose se na něj podívala svýma uplakanýma očima.
,,Já vím, ale stejně je to strašné. Jak se s tím naučíme všichni žít? A hlavně James. Snil o tom, že bude šampiónem v rallye, ale to se mu už asi nepodaří, když nebude moct chodit. Můj jediný syn si nebude moct splnit svoje sny," říkala zoufale.
ČTEŠ
Nesmíš to vzdát
RomanceJames McDowell je slibný začínající americký automobilový závodník. Závodí v rally zatím pouze v americkém šampionátu, ale sní o tom, že se jednou dostane do mistrovství světa WRC a stane se světovým šampiónem. Na jednom americkém závodě ale chybuje...