43. díl

4K 126 9
                                    

,,Jamesi, gratuluju," přišel k němu Josh a objal ho.

,,Díky," pousmál se James.

,,I tobě samozřejmě gratuluju," zasmál se Josh a podal si ruku se Sarou.

,,Děkuju," pousmála se.

,,Já vám taky gratuluju," usmála se na ně Ashley a podala si s Jamesem i se Sarou ruku.

,,A co vy dva? Svatba nebude?" mrkl James na Joshe a Ashley.

,,Jsme spolu teprve krátce, takže zatím svatba nebude," řekl Josh.

,,Já si chci nejprve dodělat školu," dodala Ashley.



,,Mami," přiběhla Jessica za Julií, v patách měla své mladší sourozence Adama a Audrey.
,,Copak děti?" zeptala se Julia.
,,Malý Chris je takový roztomilý," začla Jessica. ,,My chceme ještě bratříčka," pohlédla na ni prosebně.
,,Cože?" vykulila Julia oči. ,,Co vás to napadlo?" nechápala.

,,Mami," pohlédla na ni Audrey. ,,Já chci taky bratříčka."
,,Ale děti, co to slyším," přišel k nim Bryan.
,,Jsou nadšení ze svého bratrance Christophera a chtějí doma taky ještě jedno miminko," otočila se Julia na svého manžela.

,,Tak proč ne?" mrkl Bryan na Julii.

,,Ty bys vážně chtěl ještě jedno dítě?" zeptala se ho Julia nevěřícně.

,,No, vždyť říkám, proč ne?" hleděl na ni. Pak se podíval na děti. ,,Děti, my to s mámou probereme. Ale nezaručuju vám, že to bude bratříček," usmál se.

,,Tak sestřičku chceme taky!" vykřikl Adam. Všichni se zasmáli. Děti pak odběhly pryč.

,,Myslíš, že bychom ještě jedno dítě zvládli?" zeptala se Julia.

,,Já myslím, že ano," usmál se na ni Bryan a políbil ji.



Blížila se půlnoc. Na pódium mezi hudebníky najednou vyskočil Josh.

,,Prosím o pozornost!" křikl do mikrofonu. Všichni se na něj podívali. Nikdo nevěděl, co se bude dít.

,,Chtěl bych tady oběma novomanželským párům dát dárek," začal Josh. ,,Tedy já a Ashley vám chceme dát dárek. Doufám, že se vám to bude líbit." Potom slezl z pódia. Chvilku se nic nedělo, potom se na pódiu objevila Ashley a společně s hudebníky zazpívala písničku, kterou pro novomanžele sama složila. Když dozpívala, všichni ji odměnili bouřlivým potleskem. Ashley slezla z pódia.

,,Byla jsi úžasná," usmíval se Josh a pak ji políbil. To k nim přišel jeden z hudebníků.

,,Slečno Smithová, zpíváte opravdu krásně," řekl.

,,Děkuju," usmála se Ashley.

,,Nechtěla byste s námi vystupovat natrvalo?" zeptal se hudebník. Tím Ashley úplně zaskočil.

,,Prosím?" nechápala.

,,No my jsme si s klukama říkali, že zpěvačka by se nám hodila," vysvětlil. ,,A vy jste opravdu dobrá."

,,Já...já....musela bych si to rozmyslet," koktala překvapeně.

,,Co si chceš rozmýšlet?" pohlédl na ni Josh. ,,Vem to," pobídl ji.

,,Myslíš?" zeptala se ho pochybovačně.

,,Toužila jsi vždy stát se zpěvačkou?" zeptal se jí Josh. Ashley kývla na souhlas.

Nesmíš to vzdátKde žijí příběhy. Začni objevovat