38. díl

2.2K 69 0
                                    

,,Dobré ráno," usmál se Josh na Ashley.

,,Dobré ráno," usmála se Ashley.

,,Jak ses vyspala?" zeptal se.

,,Krásně," řekla Ashley s úsměvem na rtech. ,,Jak jinak, když jsem ležela vedle tebe," řekla a přitiskla se k němu.

,,Miluju tě," řekl Josh a políbil ji.

,,Joshi," vtrhl do jeho pokoje Paul. Zarazil se. Zděšeně hleděl na Joshe a Ashley v posteli, stejně tak oni hleděli na Paula.
,,To snad ne," zamumlal Paul a vypadl z pokoje.

,,Asi máme problém," řekla Ashley.

,,Stejně bychom to tátovi dříve či později řekli," řekl Josh. ,,Půjdu za ním a promluvím s ním."



James se probudil. Sara však vedle něj neležela. James se posadil na posteli. V tom Sara vešla.

,,Dobré ráno," řekl James.

,,Dobré ráno," povzdychla si Sara. ,,Je mi zle," přiznala se. ,,Dneska asi snídat nebudu."

,,Takže všechno napovídá tomu, že je to pravda," řekl James.

,,Jo, asi jo," přitakala a posadila se vedle Jamese. ,,Uvědomuješ si ale, jak nám dítě změní život?" zeptala se ho.

,,No jasně, uvědomuju," přikývl. ,,Změní nám ho k lepšímu," mrkl na ni.

Sara se jenom usmála.

,,Ale to znamená, že bychom se měli vzít ještě před tím, než se to narodí," poznamenal James.

,,Ještě není nic jistého," namítla Sara. ,,I když je pravda, že tomu všechno napovídá," dodala po chvilce.

,,Já chci Jamese juniora," zazubil se James.

,,Ale já chci malou Saru," usmála se Sara.

,,No tak časem bude obojí," zasmál se James. ,,Ale nejprve ten James."



,,Nepřišla nám někdy v minulosti pozvánka na svatbu?" zeptal se Edward Jones svojí ženy Natashy.

,,Pozvánka na svatbu?" svraštila čelo. ,,Proč se ptáš?"

,,Tak přišla nebo ne?" naléhal Edward.

,,O ničem nevím," pokrčila rameny Natasha.
,,Susan nám před lety poslala pozvánku na svatbu s Joshem Baileym," řekl Edward. ,,Poslala ji na naši farmu, ale ani já, ani Julia o tom nic nevíme. Tak jsem se tě chtěl jenom zeptat, jestli třeba o něčem nevíš."

,,To teda nevím," řekla Natasha rázně. ,,A co tím jako chceš říct? Že jsem ti to schválně zatajila? Co si to o mě myslíš?!" rozčílila se.

,,Nerozčiluj se, jenom jsem se ptal," snažil se ji uklidnit.

,,A jak můžeš vědět, že nám nějakou pozvánku vůbec poslala?" obořila se do něj Natasha. ,,Co když si to celé vymyslela?"

,,To by neudělala," zakroutil Edward hlavou. ,,Taková Susan není."

,,Jak to můžeš vědět?!" vykřikla Natasha. ,,Víc jak deset let se nám neozvala! A najednou se tu jen tak objeví!"

,,Chtěla nám ukázat vnuka," řekl Edward. ,,Vůbec nevíš, co se s ní celou tu dobu dělo."

,,Ani nechci vědět," odsekla Natasha. ,,Kdyby odsud neutekla, tak by se jí to nestalo. Nevím sice o čem mluvíš, ale mohla si tu žít v klidu a pohodě. Ale ona ne. Je to nevděčnice."

Nesmíš to vzdátKde žijí příběhy. Začni objevovat