Sara i James se vylekali a odtrhli se od sebe.
,,Co tady děláš?" zeptala se Sara zmateně. Nechápala, jak se sem její bratr dostal.
,,Já?! Spíš ty!" křičel Diego. To už se na zahradu dostali i Rose a Henry.
,,Běž pryč," řekla Sara klidně. Diego se ani nehnul.,,Diego, prosím, běž pryč," řekla Sara zoufalým hlasem.
,,Neslyšíš?!" vložil se do toho James. ,,Vypadni!" okřikl ho. Podle oslovení Diego, které Sara použila, James pochopil, kdo to je. Diego se zadíval na Jamese.
,,Nechápu, co vidíš na chlapovi, jako je tenhle," poznamenal.,,To je moje věc!" křikla na něj Sara.
,,Teď hned půjdeš se mnou!" křikl Diego. ,,Patrick už na tebe čeká."
,,Nikam nejdu," řekla Sara rozčíleně. ,,A za Patrickem Chambersem už vůbec ne."
,,Ale ano," kývl Diego. ,,To víš, že se mnou půjdeš. Klidně tě odtud odtáhnu, když to bude potřeba."
,,Co si to dovolujete?!" okřikl ho Henry. ,,Okamžitě odejděte z mého domu nebo volám policii!"
,,Klidně ji zavolejte," řekla Sara a cítila, jak jí začínají vlhnout oči.
,,Cože?!" vykulil Diego oči. ,,Ty bys poslala policii na vlastního bratra?!" nechápal.
,,Na takovýho, jako jsi ty, jo!" opáčila mu Sara zlostně. ,,Diego, co se to s tebou stalo?!" ptala se zoufale.
,,Nic," zakroutil Diego hlavou.
,,Vždycky jsi byl fajn. Vždycky jsem tě měla ráda, ale poslední dobou o tom pochybuju," polkla Sara.
,,Ty ses tady těma lidma nechala úplně zblbnout!" vykřikl Diego. ,,Pojď domů! Tam je tvoje místo!"
,,Ale já jsem doma!" křikla Sara. ,,Tohle je můj domov!"
,,Tvůj domov je tam, kde jsou tvoji rodiče a bratři!" křikl Diego. ,,A pak taky vedle Patricka! Nezapomínej, že si ho musíš vzít!"
,,Já si ho nikdy nevezmu!" křičela Sara a z očí se jí začínaly kutálet slzy. ,,Nikdy! Nechci ho! Nevezmu si ho jenom proto, abych zachránila autoservis!"
,,Jenže takhle zůstaneme na ulici!" křičel Diego.,,Vždycky se to dá vyřešit i jinak!" křikla Sara.
,,O tom už jsme přece mluvili," řekl klidnějším hlasem Diego.
,,Jo," souhlasila, ,,ale tys mě stejně neposlouchal. Pořád jenom Patrick! Vždyť ty ani nevíš, co je to za člověka!" křikla zoufale.
,,Vím," odporoval jí. ,,Je to vlivný člověk, má spoustu majetku a taky známých. A navíc je to slušný chlap."
,,Slušný?!" vyprskla Sara nechápavě. ,,Proboha, od kdy je Patrick Chambers slušný chlap?!"
,,Od vždycky," řekl Diego přesvědčeně.
,,A to, že mě chtěl znásilnit znamená, že je slušný chlap?!" vykřikla Sara. Diego zůstal na chvíli stát jako opařený.
,,Co?" zaváhal. Sara se snažila uklidnit, ale už zase se třásla.
,,Včera, když jsem přišla domů, tak byl u nás," sklopila hlavu. ,,Prý jsi ho tam přivedl ty."
,,Jo, včera byl u nás. Čekal na tebe, jenže jsi nepřišla," připustil Diego.,,No jistě," pohlédla na něj. ,,Proč by ti to říkal, že?"
,,Nevěřím ti," řekl Diego ostře. ,,Určitě sis to vymyslela, aby ho mohla nějak očernit."
ČTEŠ
Nesmíš to vzdát
RomanceJames McDowell je slibný začínající americký automobilový závodník. Závodí v rally zatím pouze v americkém šampionátu, ale sní o tom, že se jednou dostane do mistrovství světa WRC a stane se světovým šampiónem. Na jednom americkém závodě ale chybuje...