31. díl

2.5K 74 0
                                    


,,Jamesi, ty znáš Simona Adamse?" zeptal se Diego.
,,No jenom zběžně, proč?" nechápal James.
,,Mám takovej pocit, že ten chlap je nebezpečný a ubližuje svojí dceři," řekl Diego.

,,Nechápu," zakroutil James hlavou. Diego si povzdychl a začal mu to vysvětlovat.
,,Dal jsem se dohromady s Rebeccou. Teda, měli jsme jenom pár schůzek, ale včera měla na rukách strašné modřiny. Tvrdila mi, že narazila do dveří, ale to by takhle nevypadalo, tím jsem si jistý. Mám takový pocit, že jí to někdo udělal," vysvětlil.
,,Jako že ji otec zbil?" nechápal James. ,,A proč by to dělal?"

,,To nevím," pokrčil Diego rameny. ,,Ale," zarazil se, ,,Jamesi, tu noc, kdy jsme slavili vaše, teda naše druhé místo, jsem s ní spal," přiznal se. ,,Hlavní roli v tom hrál alkohol, jinak by se nic nestalo. Ona sama má stále výčitky. No ale tenkrát mi řekla, že kdyby se to dozvěděl táta, tak by ji zabil. Myslíš, že to opravdu řekla jen tak, nebo tím mohla myslet něco konkrétního?"

,,To já opravdu nevím," pokrčil James rameny. ,,Já ji zas tak dobře neznám. Ani jejího otce neznám. Jenom vím, že má vysoký postavení ve Sportsweeku a snad i díky tomu tam pracuje i ona."

,,No jde o to, že on není její otec," polkl Diego.

,,Cože?" vykulil James oči.
,,Její táta umřel, když byla malá. No a jeho bratr se pak oženil s Rebečinou mámou a i ji pojal za svou dceru. Ale už ani její máma nežije. Má jenom tohohle Simona, který je vlastně její strýc, i když mu říká tati," vysvětlil Diego.

,,To je teda pěkně zamotaný," poznamenal James.
,,A Adams má teda dobrou pověst?" zeptal se Diego.
,,Co já vím, tak jo," pokrčil James rameny.
,,Jenomže Patrick Chambers měl taky dobrou pověst a nakonec se z něj vyklubal takový hajzl," řekl Diego zle. ,,Bojím se, aby to tady nebylo podobné. Bojím se, aby nechtěl Rebecce ublížit."


,,Dneska jsem byl vyřídit rozvod," oznámil Josh u večeře. ,,Podepsal jsem to a poslal Susan. Nemá cenu to protahovat."
,,Vzdal jsi to?" zeptal se otec. ,,Nechceš o ni bojovat?"
,,Susan už dávno není moje. Není, o co bojovat," řekl Josh. ,,Já sám jsem ji odehnal. A teď je šťastná s jiným, budou se brát a mají spolu dítě. Prostě to takhle asi mělo být."

,,Jak myslíš," poznamenal Paul.

,,No tak Paule," napomenula ho žena. ,,Je to Joshův život, a když to takhle chce, tak ho nech."

,,Jo, přesně tak," přitakal Josh. ,,Jsem dospělý muž. A podle toho se taky zařídím."

,,Hlavně se tady nehádejte," napomenula je Joanna a pohlédla na Ashley.

,,Mě to nevadí," poznamenala Ashley jemně.

,,Co si o tom myslíš?" zeptal se Josh a hleděl na ni.

,,Joshi," napomenul ho Paul. ,,Neměli bychom do toho Ashley tahat."

,,Myslím si, že jsi udělal správně," řekla Ashley. ,,Mrzí mě, že to takhle dopadlo, ale jak jsi řekl, asi to tak mělo být. A ona je teď šťastná. Občas se prostě musíme vzdát toho, co máme rádi," řekla.

,,Mě už k ní nic nepojí," řekl Josh a hleděl na ni.

,,Vůbec nic?" zeptal se Paul.

,,Ne, vůbec nic," potvrdil Josh.



,,Kdo to byl?" zeptal se Alex Susan, když se vrátila ode dveří.

,,Pošta. Přišla mi doporučená zásilka," odpověděla. ,,A hádej, co je to."

Nesmíš to vzdátKde žijí příběhy. Začni objevovat