,,Pomoc!" stále křičela Rebecca zoufale. Simon se po ní sápal a ona nebyla schopná utéct. V té chvíli mířil po chodbě do jejího pokoje Diego. Jakmile uslyšel křik, zrychlil. Chytil za kliku. Dveře naštěstí nebyly zamčené. Diego vpadl do místnosti.
,,Nech ji na pokoji, ty prase!" vykřikl zlostně a násilím odtáhl Simona od Rebeccy. Simon se na něj překvapeně podíval. Diegovi bylo jedno, že ten muž je zhruba o dvacet let starší než on, a dal mu pěstí.
,,Ještě jednou se Rebeccy dotkneš, tak to nebude jenom jedna rána!" vykřikl Diego. Simon se na něj pohrdavě podíval.
,,Tak tohle je ten tvůj ochránce," pohlédl na Rebeccu, která seděla na posteli a plakala. ,,Ale nemysli si, že ses mě zbavila. My dva jsme spolu ještě neskončili," řekl výhrůžně, a pak se vypotácel z pokoje.
Diego si okamžitě sedl vedle ní. Pevně ji objal.
,,Pššš, už je všechno v pořádku," snažil se ji uklidnit. Rebecca stále plakala.
,,Mám strach, Diego, já mám strach," řekla zoufale.
,,Měl ty modřiny na svědomí on?" zeptal se Diego. Rebecca se na něj podívala uplakanýma očima. Přikývla.
,,Ten ať si mě nepřeje," zamumlal.,,Ne, prosím," prosila. ,,Nech to být."
,,Ne, to teda nemůžu," řekl rázně. ,,Rebecco, miluju tě a nedovolím, aby ti nějakej chlap, co si hraje na tvého otce, ubližoval.",,Taky tě miluju," přiznala se, a pak ho znovu pevně objala.
,,Jamesi, můžu s tebou mluvit?" přišel za ním Diego po večeři.,,No jasně," přikývl James. ,,O co jde?"
,,O Rebeccu," řekl Diego stručně. James se na něj překvapeně podíval, ale mlčel. Diego tedy spustil: ,,Domluvili jsme se, že se večer sejdeme. Šel jsem teda k ní do pokoje a tam ji přistihl s jejím otcem, teda jako se Simonem."
,,Přistihl? Nechápu," svraštil James čelo.
,,Sápal se tam po ní," řekl Diego a cítil, jak při vzpomínce na to začíná zuřit. ,,Prostě ji chtěl znásilnit!" vykřikl zoufale.
,,Cože?" vykulil James oči. ,,Její otec?"
,,Jo," přikývl Diego. ,,Vždyť to je strašné. On sice není její biologický otec, ale vychoval ji. Naštěstí jsem tam přišel a všemu zabránil. Rebecca se mi pak svěřila, že vždycky, když to vypadalo na nějaký vztah, tak on dělal všechno pro to, aby ten její vztah zničil. A dneska jí řekl, že ji miluje. Chápeš to?" díval se znechuceně na Jamese.
,,Ne," zakroutil hlavou James a nemohl uvěřit tomu, co mu Diego říká.,,Nějak zjistil, že se Rebecca se mnou schází," pokračoval Diego. ,,A neustále na ni dotíral, aby mu řekla, o koho jde. No ona to odmítla a tak ji zmlátil. Hned jsem věděl, že ty modřiny ji někdo musel udělat. Vůbec nevím, co mám dělat. Miluju ji, chtěl bych ji ochránit, ale nevím jak," byl bezradný.
,,Tak proč od něj neuteče?" navrhl James.
,,Zaprvé, bojí se," řekl Diego. ,,A zadruhé, on je jediná rodina, kterou má. Je to těžký," pokrčil rameny.
Na dveře Ashleyina pokoje zaklepal Josh a vešel.
,,Doufám, že neruším," řekl.,,Ne," řekla Ashley a hleděla na něj.
,,Přišel jsem se ti ještě jednou omluvit," začal Josh. ,,To, co se dneska stalo," nedopověděl.
,,Proč?" zeptala se Ashley.
,,Líbíš se mi, Ashley," přiznal se Josh. ,,A prostě jsem se nedokázal ovládnout a musel jsem tě políbit. Ale jestli jsem ti tím nějak ublížil, tak se opravdu moc omlouvám."
,,Neublížil," řekla Ashley a pousmála se. ,,Spíš mě to zaskočilo."
ČTEŠ
Nesmíš to vzdát
RomanceJames McDowell je slibný začínající americký automobilový závodník. Závodí v rally zatím pouze v americkém šampionátu, ale sní o tom, že se jednou dostane do mistrovství světa WRC a stane se světovým šampiónem. Na jednom americkém závodě ale chybuje...