7. díl

4.3K 137 1
                                    

,,Je mi líto, slečno, ale můj syn s vám momentálně mluvit nemůže. Má rehabilitace," snažil se Henry McDowell chovat slušně, no nejradši by ji rychle vyhodil.

,,Ale pane McDowelle," dotírala mladá žena.

,,Už jsem řekl!" zvýšil Henry hlas.

,,Co se tady děje?" zeptal se James, který právě dorazil ke dveřím.

,,Pane McDowelle," vydechla reportérka a celá překvapená hleděla na Jamese o berlích. ,,Jsem Rebecca Adamsová z magazínu Sportweek," představila se.

,,Já si vás pamatuju," pousmál se James. ,,Pojďte dál," vyzval ji.

,,Cože?" podíval se na něj překvapený Henry.

,,Slečna Adamsová mi dá jen pár otázek, že?" podíval se na ni James mile.

,,Ano, jenom pár otázek," přikývla.

,,A žádné fotky," řekl James.

,,Ne," souhlasila.

James ji uvedl do obývacího pokoje. ,,Prosím, posaďte se," vyzval ji.

,,Děkuju," usmála se a posadila se. James si sedl naproti ní, berle opřel vedle sebe.

,,Chci být tomu rozhovoru přítomný," řekl Henry a sedl si vedle Jamese.

,,Tati," podíval se na něj James.

Rebecca ho přerušila: ,,V pořádku. Nemám s tím problém," řekla.


,,Nechápu, proč jsi tak zatvrzelý vůči novinářům," řekl James otci poté, co slečna Rebecca Adamsová odešla. ,,Všichni nejsou nepříjemní."

,,Zvlášť, když je to hezká slečna, co?" uculil se Henry.

,,To sem nepleť," řekl James ostře. ,,Dala mi jen pár otázek. Lidi přeci mají právo vědět, jak mi je."

,,Ach jo," vzdychl Henry. ,,Když myslíš." Pak zalezl do své pracovny.

James šel, tak rychle, jak jen to o berlích šlo, zpět na zahradu. Sara a Rose seděly na lavičce vedle sebe. Sara už neplakala, ale ani nevypadala nadšeně.

,,Tak co?" podívala se na něj Rose.

,,Byla to reportérka z magazínu Sportweek. To je slušný sportovní magazín, ne žádný bulvár," odpověděl James. ,,Dala mi jen pár otázek. Nic strašnýho. To jen táta z toho dělá humbuk." Pak mrkl na Saru. ,,Už je ti líp?" zeptal se.

,,Trochu," řekla. ,,Omlouvám se, že jsem se chovala jako hysterka."

,,Nechovala," řekl James a posadil se vedle ní.

,,Chovala," podívala se na něj.

,,Máš plné právo být naštvaná a zoufalá," řekla Rose. James se na matku podíval.

,,Všechno mi řekla," řekla Rose směrem k Jamesovi.

,,Aha," chápavě pokýval.

,,Není to od tvé rodiny hezké, že tě nutí do věcí, které ty nechceš. Tak by to fungovat nemělo," řekla Rose.

,,Přesto to tak u nás funguje," řekla Sara.

,,Myslím, že dnešní rehabilitace se ruší," poznamenal James.

,,Ne," podívala se na něj Sara. ,,Potřebuju myslet na něco jinýho. Takže teď hned jdeme cvičit."

,,Určitě?" zeptal se James.

Nesmíš to vzdátKde žijí příběhy. Začni objevovat