18. díl

3.4K 114 0
                                    

Na policejní stanici měli druhý den rušno. Nejprve vyslýchali Jamese McDowella, poté i jeho matku. V zápětí přišly na řadu výslechy Eleny a Alexe Lopézových.

,,Uděláme, co bude v našich silách," oznámil policista Alexovi. ,,Na Patricka Chamberse máme dlouhý seznam prohřešků a tenhle je ze všech nejodpornější," dodal.
,,Jenomže my nevíme, jestli to byl opravdu Chambers," namítl Alex opatrně.
,,Ale je hlavní podezřelý," řekl policista sebevědomě. Alex souhlasně pokýval hlavou.

,,Máme vytipované, kde se skrývá," pokračoval policista. ,,Takže začneme tam."



Alex přišel domů. U stolu seděli jeho rodiče. Matka plakala. Alex si sedl ke stolu.
,,Mami," řekl chlácholivě, na víc se však nezmohl. Carlos seděl vedle Eleny a držel ji za ruku. Pohlédl na Alexe.

,,Máma to už nezvládá," řekl tichým hlasem.
,,Jak to mám zvládat?!" vykřikla Elena zoufale a na oba pohlédla. ,,Moje dvě děti jsou pryč!" vykřikla znovu a z oči se jí valily potoky slz.
,,Policie říká, že má tip, kde by se Chambers mohl ukrývat," řekl Alex s nadějí v hlase. ,,Třeba tam budou Sara a Diego. Musíš tomu věřit," naléhal.

,,Já bych chtěla," upřeně se na syna podívala. ,,Ale bojím se. Bojím se, že Saře ublížil. Bojím se, že ublížil i Diegovi. Ten člověk je nebezpečný. A bojím se, že se objeví tady nebo v autoservisu a bude chtít ublížit i nám," říkala Elena zoufale.
,,Takhle nemůžeš mluvit," řekl Alex a pohlédl na otce.
,,Taky jí to říkám,"hlesl Carlos a mrkl na Alexe. ,,Ale ona si nedá říct."
,,Mami, musíme být silní," řekl jí Alex. ,,Já vím, všechny nás to bolí, ale musíme být silní a nevzdávat to. Oni se objeví a určitě budou v pořádku," povzbuzoval ji, svého otce i sám sebe.



James seděl na pohovce, vedle něj seděla Susan Baileyová. James jí vyprávěl o výslechu a o všem, co prozatím věděl.

,,A mě si nepředvolají?" zeptala se Susan s obavami.

,,Myslím, že ne," zakroutil James hlavou. ,,Stejně jim nemáš co říct," dodal.

,,To ne," souhlasila. ,,Saru jsem tu potkala jenom několikrát a Diega Lopéze neznám vůbec." Pak chytla Jamese za ruku. ,,Jsem s tebou, ty to víš," podívala se na něj povzbudivě.

,,Já vím," pousmál se. ,,Ty jsi přece moje velká sestra."
,,Jo," přikývla Susan a i na její tváři se objevil náznak úsměvu. Pak se zamračila. ,,Něco ti musím říct," začla ustaraně. James na ni s očekáváním pohlédl.

,,Včera přišel Josh domů a byl opilý. Říkal, že nastupuje do autobazaru a byl v restauraci se svým šéfem, protože si s ním musí udržovat dobré vztahy hned od začátku."
,,To je přece v pořádku," skočil jí James do řeči.

,,To asi jo," připustila. ,,Ale opíjet se hned nemuseli," dodala a pokračovala. ,,Sváděl mě," uhla pohledem. ,,Ale já jsem utekla do koupelny a zamkla jsem se tam."

,,A teď máš výčitky svědomí?" zeptal se James. Susan na něj pohlédla.

,,Jamesi, já vůbec nevím, co mám dělat. Rose mi radí, ať si od sebe dáme na chvíli pauzu, že nám to prospěje. No a Elena Lopézová navrhla, že bychom se mohli pokusit o miminko. To by nás mohlo opět sblížit. Jenže včera," sklopila zrak. ,,Jenže včera jsem to odmítla. Josh pak na mě křičel, jak si to představuju, že jsem mluvila o dítěti, ale spát s ním nechci."

,,A opravdu nechceš nebo to bylo kvůli tomu, že byl opilý?" zeptal se James.

,,Já nevím," řekla Susan stále se sklopeným zrakem. ,,Já vážně nevím."

Nesmíš to vzdátKde žijí příběhy. Začni objevovat