35. díl

2.3K 73 0
                                    


,,Jamesi, můžu se tě na něco zeptat?" začla Sara, když oba ulehli večer do postele.

,,Ty vždycky," pousmál se James.
,,Jak jsi to myslel, když jsi Ruth řekl, že se budeme brát?" zeptala se. James se na ni zadíval.
,,Tak, jak jsem to řekl," odpověděl. ,,Budeme se brát a plánujeme dítě."
,,Ale Jamesi," hleděla na něj překvapeně.
,,Saro, chtěl bych si tě vzít," přisunul se blíž k ní. ,,Já vím, že teď asi není nejlepší okamžik a není to ani nijak romantický, ale aspoň to bude originální," udělal malou pauzu. ,,Vezmeš si mě?"
,,Vezmu," řekla Sara s úsměvem a potom ho pevně objala.
,,Napadlo mě, že bychom mohli uspořádat dvojitou svatbu. Já a ty a Susan a Alex," řekl James. Sara se na něj podívala.
,,To není špatný nápad," pousmála se a potom se políbili.



,,Dobré odpoledne!" vykřikla radostně Ashley, když odpoledne přišla domů ze školy.

,,Ahoj Ashley," pozdravila ji Joanna. ,,Copak, že tak záříš?" zeptala se. Ashley k ní přistoupila blíž.

,,Od včerejška já a Josh spolu chodíme," oznámila ji s úsměvem ve tváři.

,,Gratuluju," usmála se i Joanna a Ashley objala. ,,Ale neboj, Paulovi zatím nic říkat nebudu," ubezpečila ji Joanna. ,,Až sami budete chtít, tak mu to řeknete."

,,Děkuju," pohlédla na ni Ashley. ,,Josh říkal, že to s ním bude obtížnější," pokrčila rameny.

,,On se s tím časem taky srovná," řekla Joanna.



Bryan Morrison půjčil Alexovi svoje auto. Rodiče Susan nebydleli od farmy daleko, takže tam byli za chvíli.

,,Alexi, já mám strach," řekla Susan, když auto zaparkovalo před domkem Jonesových. Alex ji povzbudivě chytil za ruku.

,,Neboj Susan, budu tam s tebou."

,,Víš, co říkala Julia. Máma na mě kašle. Jsem jí lhostejná," řekla zoufale.

,,Budu tam s tebou," zopakoval Alex. ,,Kdyby se cokoliv dělo, já tě budu bránit." Susan se pousmála.

,,Miluju tě." Po chvilce řekla. ,,Tak pojďme."

Oba vystoupili z auta. Alex vytáhl ze zadní sedačky Christophera a vzal ho do náruče. Přistoupili k domu. Susan zazvonila na domovní zvonek. Chvíli se nic nedělo. Nakonec se dveře otevřely. Susan, stejně jako žena za dveřmi, na sebe překvapeně hleděly.
,,Mami," řekla po chvíli Susan a do očí se tlačily slzy. Žena na ni nevěřícně hleděla.

,,Ty?" řekla po chvíli znechuceně. ,,Ty se tady po tom všem opovažuješ ukázat?" mračila se.
,,Mami, já jsem se vrátila, abych ti řekla, že tě mám pořád ráda. Abychom si vyjasnili všechno, co se mezi náma stalo a...," nedokončila.

,,Nemáme si co vyjasňovat," přerušila ji. ,,Ty nejsi moje dcera, tak mi nemáš právo říkat mami," a zabouchla. Susan se zoufale otočila na Alexe.

,,Slyšel jsi to?" zeptala se se slzami v očích. Alex si jenom smutně povzdychl. Nevěděl, co by měl v této chvíli říkat.

,,Alexi, slyšel jsi to?" hleděla na něj Susan zoufale. ,,Nemám právo jí říkat mami," rozplakala se.

,,No tak já myslím, že pojedeme," řekl po chvilce Alex. Susan souhlasně přikývla. V tom uslyšeli auto. Někdo z něj vystoupil.

,,Susan?" zeptal se muž šokovaně. Susan se otočila za hlasem.

Nesmíš to vzdátKde žijí příběhy. Začni objevovat