8. díl

4.2K 149 0
                                    

Sara seděla ve svém pokoji za stolem. Hleděla do novin na Jamesovu fotku a po tvářích jí stékaly slzy.
,,Takovéhle dusno v naší rodině ještě nebylo," řekl Alex, který vešel do Sařina pokoje.

,,Hm," zabručela Sara a stále očima hypnotizovala Jamesovu fotku.
,,Sarito, já vím, že tě to štve," řekl Alex. ,,Tolik bych ti chtěl pomoct, ale nevím jak. Jedině, že bych Chamberse zabil, což opravdu nechci."

Sara se jenom ironicky pousmála. Alex k ní přistoupil blíž a koukl přes rameno. Chvilku zmateně koukal na obrázek v novinách, pak se podíval na titulek článku, kde stálo: James McDowell: Nikdy to nevzdám.
,,To je on?" zeptal se. Sara mlčky přikývla. ,,Teda, vlastně, já ho znám z televize, že," uculil se Alex a zeptal se. ,,To je nový rozhovor?"

,,Jo," odpověděla. ,,Dělali ho včera a dneska to hned vyšlo v novinách. Zrovna jsem tam byla, když přišla ta novinářka."
,,A ta fotka? Je taky aktuální?" zajímal se Alex.
,,Ne, není," řekla Sara. ,,Jeho otec nechtěl, aby se fotilo, takže tam dali nějakou starší fotku. I tak mu to na ni ale sluší," poznamenala.
,,No jo," řekl Alex a ušklíbl se. Sara se na bratra otočila.

,,Alexi, ode dneška spolu chodíme," řekla.
Alex se pousmál: ,,Tak gratuluju."
,,Díky," pousmála se i Sara. ,,Budu vás dva muset seznámit. Jsem si jistá, že byste si rozuměli."
,,Vážně?" nadzvedl Alex obočí.
,,Jo," přikývla.

,,A nemá náhodu nějakou hezkou sestru?" zeptal se Alex se šibalským úsměvem.

,,Bohužel," pokrčila rameny. ,,James je jedináček."
,,Hm, škoda," zamumlal Alex, což vyvolalo na Sařině tváři úsměv. Najednou někdo vtrhl do dveří. Alex i Sara se otočili. Byl to Diego.
,,Běž pryč," podíval se přísně na bratra. ,,Musím mluvit se Sarou." Když se Alex ani nepohnul, Diego důrazně dodal: ,,O samotě."
,,Jestli na ni hodláš křičet, tak nikam nejdu," řekl Alex rázně.

,,Alexi, prosím tě," podívala se na něj Sara prosebně.

Alex chápavě pokýval: ,,Fajn, ale jestli uslyším, že křičíte, vrátím se." Políbil Saru na tvář, protáhl se kolem Diega a odešel. Diego za ním zavřel dveře.

,,Určitě bude poslouchat za dveřma," řekl Diego a zakroutil nechápavě hlavou.
,,No a?" zeptala se Sara nechápavě.
,,Táta mi říkal, co se dělo u večeře," začal Diego.
,,Určitě si to ještě přikrášlil ku obrazu svému," dodala Sara.
,,Proč to děláš?" zeptal se Diego.
,,Protože Patrick Chambers je odporný chlap," odpověděla. ,,A jestli jsi přišel, abys mi oznámil, že jsi s ním domluvil další večeři nebo oběd, kde budu jen já a on, tak ti dopředu říkám, že ztrácíš čas."

,,Sarito," řekl Diego naléhavě, ,,je to v zájmu celé rodiny."

,,Já vím," hlesla. ,,Jenže když ho vidím, tak je mi z něj špatně."
,,Nechápu, co se ti na něm nelíbí. Vždyť je fajn," pokrčil Diego rameny.
,,Jo, strašně fajn," řekla Sara ironicky.

Diego k ní přistoupil blíž: ,,Ale Saro, on," nedopověděl. Jeho oči narazily na stůl, kde byly položené noviny. ,,James McDowell?" nadzvedl obočí. Sara sklopila zrak. Diego chvilku přemýšlel. Pak vyhrkl: ,,Co s ním máš?" Sara mlčela. ,,Sakra, máš s ním něco?" rozčílil se. ,,Chodíš k nim už docela dlouho, ani by mě to nepřekvapilo," zklidnil hlas. ,,Proto odmítáš Patricka?"
,,Nic s ním nemám," mlžila Sara.
,,Podívej se mi do očí a zopakuj to," řekl Diego.
Sara se na něj podívala: ,,Nic s ním nemám," řekla.

,,Nevěřím," zakroutil Diego hlavou. ,,A nechápu. Co se ti na takovýmhle může líbit."

,,Říkám, že s ním nic nemám," zopakovala Sara.
,,Možná ne," připustil Diego, ,,ale neoklameš mě. Líbí se ti."
,,Asi jako hodně ženám," řekla.
,,Hodně ženám?" nadzvedl Diego obočí. ,,Co na něm všechny vidí?"

Nesmíš to vzdátKde žijí příběhy. Začni objevovat