,,Co tady děláš?" zeptala se Rebecca zmateně.
,,Já tady bydlím," ušklíbl se Simon. ,,A ty teď pěkně půjdeš se mnou," přiblížil se k ní.
,,Ona s váma nikam nepůjde!" vložil se do toho Carlos.
,,Vás se nikdo neptal, milý pane!" křikl na něj Simon. Vzal Rebeccu za ruku a násilím ji táhl pryč.
,,Co děláš?! Nech mě!" křičela Rebecca.
,,Nechte ji na pokoji!" křikl po něm Carlos a snažil se zasáhnout a rozdělit Simona a Rebeccu.
,,Vy mlčte!" obořil se do něj Simon a pěstí ho udeřil do břicha, až se Carlos v bolestech skácel na zem.,,Pane Lopézi!" vykřikla Rebecca zděšeně.
,,A ty pojď se mnou," řekl Simon a táhl Rebeccu pryč.
Susan telefonovala se svou sestrou Julií.
,,Tak co tam u vás? Všechno v pořádku?" ptala se Julia.,,Jo, naštěstí jo," přitakala Susan. ,,Diego už je z nejhoršího venku."
,,Tak to jsem ráda," řekla Julia.
,,Hele, Julie, půjdeš mi na svatbě za svědka?" zeptala se Susan.
,,Cože?" zeptala se překvapená Julia.
,,No chci, aby mi za svědka šla moje sestra," řekla Susan a pousmála se.
,,No samozřejmě," odpověděla Julia nadšeně. ,,Bude mi ctí."
,,Tak to jsem opravdu ráda, žes to přijala," řekla Susan nadšeně.
,,Musím ti něco říct," začla Julia. ,,Není to moc příjemný, ale měla bys to vědět."
,,O co jde?" zeptala se Susan. ,,Naši jsou rozhádaní. Táta teď bydlí u nás," odpověděla Julia.
,,Rozhádaní?" podivila se Susan. ,,Snad ne kvůli mně."
,,Tak trochu," řekla Julia.
,,Jak to?" nechápala Susan.
,,Vyšlo totiž najevo, jak to bylo s tou pozvánkou na tvoji svatbu tenkrát," řekla Julia.
,,Takže jste ji dostali?" zeptala se Susan a čím dál tím míň tomu rozuměla.
,,Jo," řekla Julia. ,,Jediný, kdo ji viděl, byla máma. Ale nic neřekla, místo toho ji spálila."
,,Co udělala?" zeptala se šokovaná Susan.
,,Sama víš, jak se k tobě zachovala," řekla Julia.
,,Máma mě nikdy neměla ráda," řekla Susan smutně. ,,Ale tohle...nemůžu tomu uvěřit," zakroutila hlavou.
,,Ani já jsem to nechápala," řekla Julia. ,,Máma prostě tu pozvánku spálila, aby nikdo nic nevěděl. Prý jsi nevděčnice."
,,Jo," vzdychla Susan. ,,To mi taky řekla."
,,Mámě se nikdy nelíbilo, co děláš," poznamenala Julia.
,,Jo," souhlasila Susan. ,,Ať jsem udělala cokoliv, vždy to bylo špatně. Vždycky si našla něco, kde hledat chyby. Nevím, proč tebe vždy měla ráda a mě ne."
,,Ani se mnou to nebylo ideální," řekla Julia. ,,Však víš. Když jsem čekala Jess, máma chtěla, abych šla na potrat. Vyprávěla jsem ti to."
ČTEŠ
Nesmíš to vzdát
RomanceJames McDowell je slibný začínající americký automobilový závodník. Závodí v rally zatím pouze v americkém šampionátu, ale sní o tom, že se jednou dostane do mistrovství světa WRC a stane se světovým šampiónem. Na jednom americkém závodě ale chybuje...