41. díl

2.2K 63 2
                                    

,,Zbláznila jsi se?" odstrčil James Ruth od sebe.

,,Ale no tak Jamesi," hleděla na něj. ,,Tak už si konečně po těch letech přiznej, že já jsem ženou tvého života. Ne tahle," povýšenecky se podívala na Saru, která na ni s nenávistí v očích hleděla.

,,Ruth, myslím, že bude lepší, když půjdeš," řekla Rose.
,,Necháte nás s Jamesem o samotě?" rozhlédla se Ruth kolem sebe.

,,Co chceš?" zeptal se James. ,,Peníze?"

,,Tebe, Jamesi. Konečně," odpověděla a upřeně na něj hleděla.

,,Musím tě odmítnout," řekl James. ,,Nemiluju tě a pochybuju, že jsem tě kdy miloval. A myslím, že ani ty jsi nikdy nemilovala mě. Chtěla jsi být slavná, tak jsi chodila se závodníkem. Moc dobře vím, že ve škole jsi mě nesnášela, ale jakmile se ze mě stala slavná osobnost, potřebovala jsi se dostat do mojí přízně."

,,Tos nemusel," odsekla Ruth.

,,Je to tak, ne?" hleděl na ni James. ,,Ženou mého života je Sara a brzy se stane mojí manželkou."

,,Vy se vážně budete brát?" zeptala se Ruth nechápavě.

,,Jo," řekla Sara rázně.

,,A bude lepší, když ty se tam neobjevíš," řekl James. ,,Proč ses tu najednou zase objevila? Chceš mi ztrpčovat život? Mezi náma už nikdy nic nebude. Co bylo, bylo."

,,Takže ty bys mě odstrčil, i kdybychom tu teď byli sami?" zeptala se Ruth podezřívavě.

,,Jo, o tom nepochybuji," řekl James. ,,Už nejsem tím Jamesem jakého jsi ty kdysi znala. Je ze mě jiný člověk."

,,To vidím," řekla Ruth. ,,Škoda, kdysi s tebou byla zábava," dodala.

,,Tak běž a hledej si tu zábavu někde jinde," vmetla jí do tváře Sara.

,,Ruth, nechci se rozejít ve zlým," řekl James. ,,Ale opravdu bude lepší, když zase odejdeš tam, odkud jsi přišla." Ruth pokývala hlavou.

,,Jenom jsem to zkusila," řekla Ruth po chvíli. ,,Ale koukám, že pořekadlo o tom, že dvakrát do jedné řeky nevstoupíš u mě platí. Měj se," políbila ho na tvář. Potom se otočila a jak do domu vtrhla, tak rychle i zmizela.



,,Mám strach," řekla Ashley. Ona a Josh stáli před nemocnicí. Ashley a Paul si nechali udělat testy a hned na druhý den si měli přijít pro výsledky. Josh na ně čekal před nemocnicí, když Ashley přišla ze školy. Ještě čekali na Paula. Josh ji chytil za ruku.

,,Joshi," pohlédla na něj. ,,Co když bude ten test pozitivní? Tím by se mi úplně změnil život. Najednou můj táta by nebyl můj táta a můj kmotr byl nebyl můj kmotr," vykládala zoufale. ,,Ale hlavně, z chlapa, kterýho miluju, by se najednou stal můj nevlastní bratr."
,,Abych byl upřímný, tak mám taky strach," řekl Josh. To už u nich zaparkovalo auto a z něj vylezl Paul.
,,Ahoj," pozdravil je.
,,Ahoj," povzdychl si jak Josh, tak i Ashley.

,,Jak bylo ve škole?" zeptal se Paul a hleděl na Ashley.

,,Jo, všechno v pořádku," pokývala hlavou.
,,A ty?" pohlédl Paul na Joshe.

,,Zítra mám schůzku s Jeremym," řekl Josh. ,,Možná spolu pojedeme letos nějaký závod."
,,Tak to je skvělé," poplácal ho po zádech.

,,Tak jdeme?" pohlédl na ně Josh.

,,Jo, ať už to máme za sebou," povzdychl si Paul.

Nesmíš to vzdátKde žijí příběhy. Začni objevovat