,,Alexi," hlesla Susan v jejich pokoji.
,,Ano, Susan?" oslovil ji Alex, když vešel do pokoje.
,,Já rodím," řekla mu.
,,Cože?" vylekal se Alex. ,,Ale vždyť máme termín až za dva týdny."
,,To neznamená, že to tak musí být," řekla a obličej se jí zkřivil. Ucítila bolest. ,,Já jsem si jistá, že už přišel ten okamžik," vydechla.
,,Tak v tom případě," začal panikařit. ,,Musím tě rychle zavést do nemocnice, a....," přemýšlel.
,,Alexi, hlavně klid," řekla mu. ,,Vypadá to, že ty jsi víc vyděšený než já."
,,Pojedu s vámi," řekla Sara, když už byli Susan s Alexem v hale. Susaniny bolesti vyvolaly u všech členů rodiny pozdvižení. ,,Alex nevypadá, že by byl schopný řídit," poznamenala.
,,Já to zvládnu," řekl Alex.,,Stejně radši pojedu s váma," řekl Sara.
,,V pořádku," přikývla Susan. ,,Aspoň budu mít vedle sebe i nějakou ženu, ne jen vyplašeného muže," pohlédla na Alexe.
,,Tak pojďme," pobídl je evidentně nervózní Alex.
,,Kdyby něco, tak volej," pohlédla Rose na Saru.,,Samozřejmě," přikývla Sara, a pak už se Susan a Alexem odešli.
Když dorazili do nemocnice, hned si vzali Susan na sál. Alex tam šel s ní. Sara zůstala sedět na chodbě. Vzala mobil a telefonovala mámě. Musela jim to dát vědět.
,,Ahoj, holčičko," ozvala se Elena, když hovor zvedla.,,Ahoj, mami," řekla. ,,Volám ti, abych vám dala vědět, že Susan dostala porodní bolesti. Jsme v nemocnici. Alex je s ní na porodním sále, já jsem zůstala na chodbě. Doufám, že to nebude trvat příliš dlouho."
,,Ach, holčičko, teď jsi mě úplně překvapila," vydechla Elena.
,,Volám vám to, protože spolu chodí, protože Susan známe a protože možná teď přichází na svět další Lopéz," řekla Sara.
,,To by bylo krásné," řekla Elena a cítila se dojatá. ,,Tak, že bych se měla pomalu připravovat na oslovení babička?" pousmála se. ,,Bože, to zní strašně," dodala po chvilce. Sara se její poznámce musela zasmát. ,,Ta hlavně, ať všechno proběhne bez problémů," dodala Elena vážně.,,Taky doufám," přitakala Sara. ,,Až budu něco vědět, tak se ozvu. Zatím ahoj," rozloučila se.
,,Ahoj," rozloučila se i Elena.
Joanna a Josh seděli v obývacím pokoji. Paul jel vyzvednout Ashley, a tak na ně čekali.,,Hlavně jí, prosím nepřipomínej, co se jí stalo a nesnaž se jí říkat, jak tě to mrzí a tak," řekla Joanna a hleděla na svého syna. ,,A buď na ni milý. Ashley je hodná holka,"
,,Prosím tě mami," vzdychl Josh. ,,Jsem dospělý muž, vím, jak se mám chovat."
,,Opravdu?" zeptala se Joanna. ,,Nechci být k tobě zlá, Joshi, ale poslední dobu ses jako dospělý muž nechoval."
Josh si povzdychl: ,,No já vím. Ale už jsem to pochopil. Fakt," hleděl na matku. ,,Musím kontaktovat Jamese, Susan a všechny, kterým jsem ublížil, abych se omluvil. A taky uvažuju nad tím, že bych zase závodil. Samozřejmě opět jako navigátor. Musím si zjistit, jestli jsou nějací závodníci volní a kontaktovat je. Ten autobazar, kde jsem pracoval, byl podvod," řekl rozhořčeně.
ČTEŠ
Nesmíš to vzdát
RomanceJames McDowell je slibný začínající americký automobilový závodník. Závodí v rally zatím pouze v americkém šampionátu, ale sní o tom, že se jednou dostane do mistrovství světa WRC a stane se světovým šampiónem. Na jednom americkém závodě ale chybuje...