23. díl

2.7K 101 0
                                    

O 6 měsíců později:

Sara Lopézová se vracela z práce domů. Právě vyšla z nemocnice. Venku se srazila se Susan Baileyovou.
,,Ahoj, Susan," usmála se na ni, když ji uviděla.
,,Ahoj," pozdravila Susan.
,,Jak se máš? Jdeš z kontroly?" zeptala se Sara a pohlédla na Susanino těhotenské bříško.
,,Jo," přikývla Susan a pousmála se. ,,Všechno je v pořádku. Už za dva měsíce budu maminka," v očích se jí nadšeně zablýsklo. ,,Jak se máš ty?"
,,Fajn," pokývala Sara hlavou. ,,Už jsme se dlouho neviděly," dodala.
,,No já se teď hlavně soustředím na sebe a na to, aby moje dítě bylo v pohodě," řekla Susan. ,,Co James?" nedalo jí to se zeptat.

,,No James se ještě nepřestal radovat z toho, že už dokáže chodit bez berlí," zasmála se Sara. ,,S Alexem před pár dny testovali nové auto a oba si to pochvalují. Navíc James hodně chválí Alexe, že mu to opravdu jde. No ale máma, když viděla, jakou rychlostí se řítí, tak z toho málem měla hysterický záchvat a chtěla to Alexovi zakázat. Nakonec jsme ji ale přesvědčili," pousmála se.

,,Takže i Alex se má dobře?" zeptala se Susan, ačkoliv se na Alexe vůbec ptát nechtěla.

,,Jo," přikývla Sara. ,,Ale abych byla upřímná, tak už půl roku chodí jako tělo bez duše. Ještě nikdy jsem neviděla, že by takhle vyváděl kvůli ženě. Vždycky to hodil za hlavu. Ale s tebou mu to nějak nejde. Navíc neustále opakuje, že možná bude otcem," odmlčela se, když uviděla Susanin výraz.

,,Trápí mě to," hlesla Susan. ,,Já," zaváhala. ,,Já bych chtěla být s ním."

,,S Alexem?" zeptala se Sara nechápavě.
,,Jo," přikývla Susan. ,,Hodně teď přemýšlím o všem, co se stalo a uvědomila jsem si, že k Joshovi už mě dávno nic nepojí. My sice vypadáme jako pár, ale dávno jím nejsme. Josh si mě nevšímá. Neustále je v práci a nebo v hospodě a pije se svým šéfem nebo nějakým kolegou. Já ty lidi vůbec neznám a znát ani nechci. Ale Josh poslední dobou chodí domů pořádně opilý," povzdychla si. ,,Víš Saro, já jsem si plně uvědomila, že ta láska, kterou cítím, není láska k Joshovi, ale láska k Alexovi. Moc mi chybí. Čím dál tím častěji myslím na chvíle, které jsme spolu strávili."

,,Tak se netrapte a pořádně si spolu o všem promluvte," řekla Sara naléhavě.
,,To nejde," namítla Susan. ,,Josh si myslí, že čekám jeho dítě. A třeba to tak opravdu je. Pak by bylo všechno v pořádku. Ale jestli je to dítě Alexe," zakroutila hlavou. ,,Nedokážu lhát ani Alexovi, ani Joshovi. Strašně se bojím," pohlédla na Saru.
,,Bude to dobrý," snažila se ji Sara uklidnit. ,,Ale my budeme rádi, když k nám zase někdy zavítáš. Už dlouho jsi se u nás neobjevila," poznamenala.
,,Jo, já vím," přikývla Susan. ,,Je to hlavně kvůli Alexovi. Bojím se, že se tam s ním potkám. Že tam zrovna přijdu ve chvíli, když on tam bude taky," přiznala se.




Sara dorazila domů.
,,Ahoj!" volal na ni James už z obývacího pokoje.

,,Ahoj," usmála se Sara, sedla si vedle něj a políbila ho.

,,Jak bylo v práci?" zeptal se James.

,,Dobrý," pokývala hlavou Sara. ,,Byl to docela fajn den. Ale potkala jsem Susan."

,,Susan?" nadzvedl James obočí.
,,Jo," potvrdila. ,,Šla z kontroly. Prý je všechno v pořádku. Myslím s miminkem. Ale ona sama na mě nepůsobila moc spokojeně, ačkoliv se tak snažila tvářit."

,,Jak to?" ptal se James.

,,Ona mi to po chvíli sama přiznala," začla Sara. ,,Řekla mi, že už dávno nemiluje Joshe, že jejich vztah se už dávno rozpadl, ačkoliv stále žijí pod jednou střechou. Josh teď prý tráví většinu času v práci nebo se opíjí se svým šéfem po hospodách." James si jenom povzdychl. Sara pokračovala: ,,A pak mi řekla, že miluje Alexe," polkla. ,,Ale nemůže Joshe opustit, protože možná dítě, které čeká, je jeho," pokrčila rameny.

Nesmíš to vzdátKde žijí příběhy. Začni objevovat