Susan a Alex se balili na cestu do Wisconsinu.
,,Je to dobré, tahat měsíční dítě letadlem?" zeptala se Rose s pochybami.
,,Konzultovala jsem to s Chrisovou lékařkou a ona mi řekla, že to není problém," odpověděla Susan.
,,Malý se bude mít v letadle jako v bavlnce," pousmál se Alex.
,,A tam si pronajmete auto?" nadzvedla Rose obočí.,,Jo," přikývl Alex. ,,A pak mě bude Susan navigovat na tu jejich farmu," mrkl na ni. Susan se na něj s obavami podívala.
,,To bude v pořádku," řekla Rose, která si jejího pohledu všimla. ,,Rozhodla jsi se správně."
,,Nejlepší by bylo, kdybys od něj utekla," řekl Diego do telefonu.,,Ne, Diego, to nemůžu," namítla do svého telefonu rázně Rebecca. Netušila, že za dveřmi jejího pokoje stojí Simon a poslouchá.
,,Proboha, Rebecco, uteč od něj, dokud je čas, dokud ti neublížil," naléhal Diego.
,,Ale já nemůžu," řekla Rebecca zoufale. ,,Nechci být nevděčná. To on mě vychoval, to on mi jednu dobu pomáhal se školou, to on mi pomohl najít práci. Tím, čím jsem, jsem jenom díky němu."
,,To je sice šlechetné, ale ten chlap je nebezpečný. A ty sama to moc dobře víš," naléhal stále. ,,Zmlátil tě. To je dostatečný důvod, ne?" Rebecca mlčela, jenom si povzdychla.
,,A to, že tě chtěl znásilnit a chorobně tě miluje," nedokončil. Místo toho si také povzdychl.,,Diego, chtěl vědět tvoje jméno," řekla Rebecca. ,,Ale já mu to neřekla."
,,Vidíš," zvýšil hlas. ,,Neřekla, protože se ho bojíš."
,,Ne, nebojím se ho," řekla rázně Rebecca. ,,Bojím se o tebe. Kdybych mu řekla tvoje jméno, určitě by si tě našel a ublížil ti."
,,Já bych si s ním uměl poradit," řekl Diego. Pak změnil téma i tón hlasu. ,,Kdy se uvidíme? Chybíš mi."
,,Taky mi chybíš," řekla Rebecca. ,,Ale nevím, kdy se uvidíme. Musím do práce. A kdybych se s tebou chtěla vidět, tak si budu muset vymyslet něco, co mi Simon uvěří."
,,Tak přijedu za tebou. Dej mi svoji adresu," navrhl Diego.,,Zbláznil ses?" vykřikla. ,,Přijet sem by byla tvoje smrt!"
,,No, tak zlé by to snad nebylo," zamumlal Diego. ,,Tak ti dám já svoji adresu a ty se zastavíš. Ale upozorňuju tě, že bydlím v docela skromně zařízeném bytě a navíc bydlím s rodiči.",,To vůbec nevadí," pousmála se. ,,Tak počkej, najdu si nějakou tužku, abych si to mohla zapsat."
,,Joanno, můžu s tebou mluvit?" zeptala se Ashley.
,,Ale jistě, drahá. Co potřebuješ?" pohlédla na ni Joanna.,,Je to hodně důležité," začla Ashley. ,,Já budu upřímná. Jsem zamilovaná do Joshe."
,,Cože?" dívala se na ni Joanna zmateně. ,,Zamilovaná do Joshe?"Ashley přikývla: ,,Jenže já ho nemůžu milovat. Než táta umřel, tak jsem mu slíbila, že se do Joshe Baileyho nikdy nezamiluju. Nevím, proč chtěl tento slib, ale já mu ho dala. A tátovi jsem vždycky všechny sliby splnila," řekla zoufale.
,,Při vší úctě a památce ke tvému otci, ale ty jsi dospělá a můžeš si dělat, co uznáš za vhodné. Srdci se holt poručit nedá," pousmála se.
,,To ne," souhlasila Ashley.
,,A naznačila jsi mu to?" zeptala se Joanna.,,On byl první," řekla Ashley a usmála se.
,,Cože?" nechápala Joanna. ,,Takže Josh k tobě taky něco cítí?"
,,Řekl, že se mu líbím a že by o mě měl zájem, kdybych i já chtěla," odpověděla Ashley. ,,No a já jsem se mu pak taky přiznala, že se mi líbí." Joanna se jenom usmívala.
,,Nikdy bych si nepomyslela, že tady najdu tak úžasnýho chlapa. Ale ať byl Josh jakýkoliv, já se zamilovala tady do toho," řekla Ashley.
,,Já myslím, že tvůj otec by to nakonec pochopil," poznamenala Joanna.
,,Ale Paul taky nebude nadšený," dodala Ashley.
ČTEŠ
Nesmíš to vzdát
RomanceJames McDowell je slibný začínající americký automobilový závodník. Závodí v rally zatím pouze v americkém šampionátu, ale sní o tom, že se jednou dostane do mistrovství světa WRC a stane se světovým šampiónem. Na jednom americkém závodě ale chybuje...