16. díl

3.7K 116 1
                                    

,,Asi bych měl s vysvětlováním začít já," začal Carlos, když se Susan usadila na sedačku. Pohlédla na něj. ,,Vždycky jsem chtěl být úspěšný a dobrý," začal Carlos. ,,Zařídil jsem si autoservis a dobře se mi v něm dařilo. Moji synové mi v něm ochotně pomáhali a šlapalo nám to. Jenže najedou na nás začala dopadat ekonomická krize. Bylo to čím dál tím horší, a tak jsme se dohodli, že potřebujeme společníka, který by náš uvadající autoservis znovu postavil na nohy. Nutně jsme potřebovali finanční výpomoc," na chvilku se odmlčel. ,,Můj syn Diego navrhl Patricka Chamberse. Mě to přišlo jako dobrý nápad. O Chambersovi jsem věděl, že je zámožný a to pro mě bylo v té chvíli nejdůležitější. Dohodli jsme si schůzku, poté podepsali smlouvy, všechno vypadalo dobře. Dokonce jsem mu slíbil podíl ze zisku. Jenže pak přišla ta večeře, na které uviděl naši Saru. Projevil o ni zájem. Už ho nezajímal zisk z podnikání. Jako záruku toho, že vloží finance to našeho autoservisu, chtěl Saru za svoji manželku. Já i Diego jsme byli pro, ale Sara odmítala. Každý den jsme se hádali, bylo to k nevydržení. Nejhorší na tom je, že nyní už vím, že Sara měla pravdu. Patrick Chambers není takový, za jakého se před náma vydával. Je to zlý člověk, nemá city, jde mu jenom o bohatství."
,,Takže vy si myslíte, že ji ten Chambers unesl, protože ona ho odmítala?" zeptala se Susan, ale cítila se z toho všeho zmatená.
,,Patrick po ní chorobně toužil," řekl Alex. ,,Jak řekl táta, ten chlap nemá city, ale prostě si umínil, že ji dostane."
,,A málem se mu to povedlo," dodal James. ,,Podle toho, co mi vyprávěla, tak jednoho dne se vrátila z práce domů a v bytě byl Patrick Chambers. Sám. Obtěžoval ji. Pokusil se ji znásilnit, ale ona naštěstí utekla. Zůstala tady."
,,Můj bože," vzdychla Susan.
,,Já nevím, jak dalece Diego věří Patrickovi," řekl Alex.
,,Ani já ne," dodal Carlos. ,,Ale vždy o něm mluvil jako o dobrém člověku. Bojím se, že ho Chambers k něčemu donutí, že pod jeho tlakem Diego něco vyvede, nebo, nedej bože, už něco vyvedl."


Blížil se večer. Susan šla na zahradu, aby si promluvila s Rose a seznámila se tak i s Elenou.
,,Moc mě mrzí, co se teď děje," řekla Susan směrem k Eleně. ,,Váš manžel se mi to snažil vysvětlit."
,,Asi se z toho zblázním," řekl Elena. ,,Moje holčička je někde pryč a Diego taky. A možná, že on je důvodem, proč je ona pryč. Proboha, co když ji někde vězní!" zděsila se.
,,No tak, bude to dobré," snažila se ji Rose povzbudit.
,,Já nechci prožívat další strach o moje děti! To všechno s Gabrielem mě pronásleduje dodnes," dodala Elena.
,,Já vím," polkla Rose. ,,Sara nám to vyprávěla."
,,Nechci být nezdvořilá, ale můžu se zeptat, o co jde?" zeptala se Susan opatrně.
,,Můj nejstarší syn Gabriel před lety zemřel," řekla Elena a snažila se být silná. ,,Spáchal sebevraždu." Susan na ni vykuleně zírala. ,,Měl dopravní nehodu, po které zůstal upoutaný na invalidní vozík. Kvůli tomu na tom byl zle i psychicky a tak se předávkoval léky. Proto se Sara stala rehabilitační sestrou. Chtěla pomáhat ostatním," dodala Elena.
 ,,To mě mrzí," vysoukala ze sebe Susan.
,,Ty jsi se mnou chtěla mluvit," podívala se Rose na Susan.
,,Ach ano," také na ni pohlédla. ,,Jde o Joshe."
,,Tak já vás nechám o samotě, abyste si mohly promluvit," řekla Elena.
,,Ne, to nemusíte," pohlédla na ni Susan. ,,Klidně tu zůstaňte. Já vím, že do mého soukromí vám asi nic není, ale budu ráda, když si mě vyslechne někdo další a přidá svůj názor."
,,Tak dobře," řekla Elena a snažila se pousmát.



James a Alex zůstali v obývacím pokoji sami.
,,Já vím, že se to v této situaci nehodí, ale chtěl bych ti něco říct," začal Alex.

,,O co jde?" zeptal se James.
,,Přijímám tvoji nabídku," podíval se na Jamese zpříma Alex. ,,Rád ti budu dělat navigátora." Na Jamesově tváři se objevil náznak úsměvu.
,,Tak to je skvělá zpráva. Aspoň jedna," řekl.
,,Hodně jsem o tom přemýšlel a musím říct, že mě to vážně láká. Budu makat, jak jen to bude možné," řekl Alex odhodlaně.

Nesmíš to vzdátKde žijí příběhy. Začni objevovat