***
Bilol kelib, ayvonda ozgina xordiq chiqarish uchun õtirdi. Idishda turgan muzdek ayrondan ichdi. Sakiyna ukasining yoniga õtirdi. Dars qanday õtgani haqida sõradi.
Bilol:
—Alhamdulillah , bu safar ham xatolarim kam chiqdi dedi.
Sakiyna:
—Juda yaxshi, yana ham kõproq ustingda ishla, namozlaringga yanada xushyor bõl, eng muhimi mutakabbir bõlma deb nasihat qildi.
Bilol:
—Ustozim juda saxiy odam-da ,õn porani yoddan topshirganimda menga "Oltin silsila" kitobini sovĝau qilgandilar, bundan tashqari har juma kuni sovĝalar beradilar. Endi men ham ularga nimadir sovĝa qilishim kerak dedi opasiga. Sakiyna ham bu fikrini ma'qulladi.
Bilol:
—Nima sovĝa qilsam bõladi deb Sakiynaga qaradi.
Sakiyna:
—Ustozingning biror narsaga ehtiyoji bormi? dedi.
Bilol:
—Bilmasam, kitobdan ehtiyojlari bõlmasa kerak ,tõĝrisi ikkilanib qoldim dedi.Õylab kõrdi. Yodiga ustozining juma namozida yõqolgan joynamozi keldi.
Bilol:
—Topdim , joynamoz sovĝa qilaman dedi.
Sakiyna:
—Masjidda joynamozdan kõp narsa yõq-ku dedi.
Bilol:
—Tõĝri, lekin bugun juma namozida ustozimning joynamozlari yõqoldi dedi.
Sakiyna:
— Ha tushunarli , demak joynamozi yõq, mayli ustozing uchun joynamoz tikkanim bõlsin dedi.
Bilol:
—Opa ,eng sifatli matodan tiking iltimos , chunki ustozim namozda uzoq qoim turadilar, joynamozlarining kõpi chidamaydi dedi. Sakiyna Bilolning iltimosiga binoan eng sifatli matodan joynamoz tikdi, naqshlarini nozik va gõzal qilib bezadi. Bitgach sovĝalar solinadigan qoĝozga chiroyli qilib õrab berdi. Bilol uni masjidga olib bordi. Darsi tugagach Bilol:
—Ustoz qabul etsangiz sizga bir hadiya bersam dedi. Usmon rozi bõldi. Sovĝa egasiga topshirildi. Usmon uni ochib kõrdi. Joynamoz unga juda yoqdi. Joynamozini yana yõqotib qõymasligi uchun uni yonida olib yurardi.
***
Oradan bir haftalar õtib,Sakiynaning uyiga ikkita ayol sovchilikka keldi. Onasi ular bilan suhbatlashib õtirardi.
Sovchilar:
—Õĝlim kitob dõkonida ishlaydi. Qizingizni dõkonda kõrib qolib, surishtiribdi ,qizingiz Qur'on õqishini bilib õĝlim ham Qur'on õqishni õrgandi. Sõrab izlab oxiri uyingizni topdik. Õĝlim ibodatli yigit. Uning ismi Aliy. Ma'qul kelsa qizingiz bilan xõjayningiz bilan gaplashib kõring deyishdi.
Sakiynaning onasi:
—Qizimiz endigina õn sakkizga kirdi, hali yosh deb javob berdi.
Sovcchilar:
—Tenggi chiqsa tekin ber deyishgan ,yana õylab kõring biz yana kelarmiz deb ketishdi.
Onasi Sakiyna bilan ular haqida gaplashdi.
Onasi:
—Ma'qulga õxshayapti, õzimizga õxshagan kamtar oila ekan dedi.
Sakiyna:
—Onajon, hali orzularimni amalga oshirganimcha yõq, bu bilan bir qatorda oila qurish õyinchoq emas-da, keyin tõy qilishga tayyor emasmiz-ku. Sabr qilsak õzimizga mosi chiqib qolar dedi.
Onasi:
—Yigit yaxshi ekan , yaxshi bõlsa qadringga yetadimi degandim dedi.
Sakiyna:
—Tõĝri yigit yaxshidir , lekin menga va ilmimga hurmat bilan qaraydigan ,iloji bõlsa Qur'on yodlagan , menga ilm õrgatuvchi umr yõldosh kerak, Allohga olib boradigan yõlga faqat ibodatning õzi kamlik qiladi, ibodat bilan birga ilm ham bõlsa nur ustiga a'lo nur bõladi dedi yuzi qizargancha. Otasi ham rozi bõlmadi. Sovchilarga rad javobi berildi.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Qur'on Birlashtirgan Qalblar ✍Fahriya_Yaqub
RomanceOisha onamiz (roziyallohu anxo) aytadilar: "Ayollarning yaxshisi ansoriya ayollardir. Dinni teran o'rganmoqlari uchun ularga xayolari monelik qilmaydi" P.S. Автор: ✍Fahriya_Yaqub