33. Kapitola

761 58 6
                                    

,,Hana, budeme meškať," povzdychla som si a sledovala ako moje dieťa zbesilo behá po celom byte.

,,Neviem kde je Taetae," zaúpela a ďalej hľadala svoju plyšovú kačičku.

Jasné, kačka je stredobodom vesmíru. Jin sa ponúkol, že mňa a Hanu vezme k Joonovi a neskôr aj domov. Momentálne sa opieral o zárubňu obývačky a kontroloval čas.

,,Namjoon už určite začal opekať a niečo stihol aj podpáliť," skonštatoval potichu.

,,Nechápem ako s ním tvoja sestra môže vydržať," neodpustila som si.

,,A ja nechápem odkedy je malá tak pojašená."

Odkedy sa začala stretávať s ockom, pomyslela som si. To si však nechám pre seba, inak mi Jin predvedie takú scénu, že ma z toho porazí. A ak Jungkook naozaj príde, tak si môžem rovno objednať miesto na cintoríne. Samozrejme, skôr či neskôr by sa pravda o tom, že sa zas vídame prevalila. Poviem im to, ale až keď sa najedia a nebudú môcť skákať zo stoličiek.

,,Taetae!" vykríkla Hana radostne a pribehla k nám s plyšovou kačičkou.

,,Tak poď, maličká," usmial sa Jin a natiahol k nej ruku.

Hana ho bez váhania chytila. Zamkla som byt, nastúpili sme do Jinovho auta a viezli sa k Namjoonovi. Jiwon nás uvítala s veselým úsmevom a vrelým objatím. Z vonku sa ozval krik a následne smiech. Jiwon si povzdychla.

,,Prisahám, že ak zas niečo podpálil, tak dostane varechou," povzdychla si.

,,Zas? Čo podpálil?" pýtala som sa zvedavo.

,,Obrus," odvetila Jiwon.

Hana sa na tom zasmiala.

,,Chcem to vidieť," vyhlásila a náhlila sa von.

Pomaly som šla za ňou. Namjoon rýchlo uhasil kvety vo váze, ktoré však už stihli obhorieť. Skutočný poklad ten Namjoon. A Hana k nemu veselo pribehla. Otvorila ústa, ale nestihla nič povedať. Z rohu sa vynoril Tae, vzal ju na ruky a niesol preč od Namjoona.

,,Teraz tam nechoď, lebo ujo Namjoon spáli aj teba."

,,Prosím?! Ja som náhodou neuveriteľne opatrný!" bránil sa Joon.

,,Preto ti to mäso horí?"

,,Ale pusti ma k tomu, ty nemehlo!" osopil sa naňho Jin, zadkom ho odstrčil nabok a grilovania sa chopil on.

Pre nás ostatných to bola neuveriteľná zábava. Joon si povzdychol a hodil sa na záhradnú stoličku. Zavrel oči a neustále nahlas opakoval, že je to jeho švagor. Jiwon neváhala a začala ho upokojovať. Tae mi zamával, na nič viac nemal čas. Hana ho už ťahala po záhrade a prosila ho, aby sa s ňou hral. 

,,Kde je Hoseok?" spýtala som sa.

Jin ukázal za mňa. Z dverí akurát pomaly vyšiel Hobi. Šla som k nemu a silno ho objala. Hobi sa na mňa vrelo usmial, ale videla som, že nie je tak úplne v pohode. Bol napätý, akoby ho niečo bolelo. Pozrel na krásnu slnečnú oblohu, potom na našich priateľov a odfrkol si.

,,Najradšej by som sa vysral," boli jeho prvé slová.

,,Hoseok, len teraz si prišiel," povzdychla som si, no už som si zvykla na to, že Hobi sa ide zo všetkého posrať.

Môj kamarát na mňa pozrel ako zničený starý muž, hoci od neho mal ďaleko.

,,Nie, Mina. Ja to myslím doslova. Chcem srať. Vytlačiť zo seba hovno a vydýchnuť si konečne, lebo ma všetko v dolnej oblasti bolí jak šľak."

,,Tak... si daj preháňadlo?" navrhla som zmätene.

,,Rád by som, ale ono to bolí. Zadok ma bolí z toho, čo som tam mal včera."

Nechápavo som zažmurkala. O čom to akože hovorí? Pozrela som na ostatných, ale nevnímali náš podivný rozhovor. Nemal ma kto zachrániť z tejto divnej situácie. Hobi často robí s drogami, že by šlo o vedľajšie účinky? No jasné, zhulil sa a teraz má halucinácie alebo také čosi.

,,Tak si do zadku nedávaj drogy."

Hobi sa na krátku chvíľu zasmial a pokrútil hlavou. Položil mi ruky na plecia a venoval mi vážny pohľad. Krátko pozrel na Jina, potom zas na mňa. Všimla som si, že sa červená. A aj to, že má trochu rozšírené zreničky. Fakt si niečo dal.

,,Nemal som v zadku drogy, aj keď áno, mal som tam niečo na čom som závislý. Bol tam vták, Mina. Taký veľký, že by ti z toho padla sánka zo schodov do studne a taký fajnový, že už nikdy nebudeš chcieť nič iné. Ale máš smolu, lebo ten vták je teplý ako moja riť keď je vo mne. Mal som sex, Mina, celú noc som mal sex."

Normálne mi zabehlo. Taký detailný popis nebol potrebný, ale Hobimu sa zjavne uľavilo, keď sa mi takto zveril. A mal pravdu, sánka mi riadne padla. Za prvé, Hobi je na chlapcov? Dobré preňho. Za druhé, mal sex? Dobré preňho. Za tretie, prečo mi to tu vykladá, do psej matere?!

,,A... s kým?" spýtala som sa len preto, lebo mi nič lepšie nenapadlo.

Hobi sa zasmial a otočil ma ku grilu. Ukázal na Jina.

,,Vidíš toho? Tam toho kuchára? S ním. Vidíš, ako to vie s tým mäskom? Včera som bol jeho mäsko. Vyklepal ma, okorenil a potom ma celú noc vyprážal ako taký šťavnatý rezeň."

,,Hobi, mal si včera sex alebo kanibalistické orgie?" vytisla som zo seba cez smiech.

To, že má niečo s Jinom mi mohol povedať aj normálne.

,,Asi oboje. Mina, všetok môj majetok daj Jehovistom," povedal na rozlúčku a rozbehol sa k Jinovi.

Ten ho jednou rukou chytil, druhou otáčal mäso na grile. Posadil Hobiho a podal mu pohár vody a čosi mu hovoril. Rýchlo som prišla k Jiwon a ukázala na tých dvoch.

,,Majú spolu niečo?"

Jiwon sa zdala byť nadšená.

,,Konečne o tom s niekým môžem hovoriť. Najprv mi prišlo divné, že Hobi je u nás tak často, ale potom mi to došlo. Ako mám z nich radosť, ale každú noc druhú noc, chápeš? Každú druhú noc ich počuješ ako to robia."

Že ja debil som sa pýtala. Pozrela som sa na Taeho s Hanou. Našťastie boli dosť ďaleko, aby nič nepočuli, zato nás začuli Joon, Jin a Hobi. Jina som nikdy predtým nevidela červenať sa. Pripomínal mi paradajku v parochni.

,,Namjoon! Hovoril si, že všetky izby sú zvukotesné!"

Namjoon si rukou prešiel po tvári a následne ukázal na seba a Jiwon.

,,Len naša izba je zvukotesná, ty dement!"

Výnimočne som to ja, kto sa poserie z tejto rodinnej drámy.

NičiteľWhere stories live. Discover now