3. Kapitola

838 63 9
                                    

Bomi pov

Od Miny som odišla s veľmi dobrým pocitom. Je úžasné, že ju hneď vzali. Vrátila som sa domov. Pred domom stálo Yoongiho čierne auto. Takmer som zapišťala od radosti. Pred tromi dňami odišiel splniť niečo, čím ho Namjoon poveril a teraz sa očividne vrátil. Rýchlo som vošla dovnútra a vyzula sa.

,,Yoongi?" zavolala som naňho.

Vykukol na mňa z chodby strapatý, značne unavený a vyzeral dosť ustarostene. Rozbehol sa ku mne a silno ma objal. Neskutočne mi chýbal. Omotala som okolo neho ruky a nalepila sa naňho.

,,Kde si bola, preboha?! Už som začal všetkým volať a až Baek mi povedal, že si bola u Miny. Na čom sme sa dohodli, Bomi? Že ak niekam ideš, dáš mi vopred vedieť!"

Nechápavo som sa naňho pozrela. Tak preto sa tváril tak nechápavo. Áno, dohodli sme sa na tom. Snažila som sa mu dovolať, ale mal vypnutý mobil. Tak som nechala odkaz aspoň v kuchyni na stole ak by sa vrátil skôr než ja.

Nie je to prvýkrát, čo sa také niečo stalo. Pretočila som očami a ťahala ho do kuchyne. Ukázala som na malý nalepovací papierik na stole, na ktorom sa písalo, že som šla k Mine. Yoongi skákal pohľadom z odkazu na mňa a povzdychol si.

,,Prepáč. Prepáč, že som kričal, bál som sa o teba. Prišiel som len pred chvíľou a..."

,,A musíš byť určite unavený," pousmiala som sa, aj keď unavený je skoro vždy.

Yoongi zahanbene sklopil hlavu. Nemohla som sa naňho hnevať. Opäť som ho objala a pohladila ho po tvári. Hneď sa pritúlil ako mačiatko.

,,Choď do sprchy. Ja ti pripravím niečo na jedenie a budem sa ti venovať, čo na to povieš?"

,,Že si úžasná," zasmial sa jemne a dal mi krátku pusu.

Pomalým krokom sa vybral do sprchy, ja som zatiaľ rozmýšľala čo dobré mu pripravím. Rozhodla som sa pre cestoviny so zeleninou a kuracím mäsom. Príprava mi netrvala nijak dlho. Zapla som si k tomu rádio a tancovala pri sporáku. Ešte som trochu ochutnala, keď sa mi okolo pása omotali veľmi povedomé ruky. Vypla som sporák a pozrela na môjho priateľa ponad plece.

,,Vyzerá to dobre," zamrmlal Yoongi.

Jeho hlava dopadla na moje rameno. Na krku som cítila jemné bozky, ktoré ma šteklili. Jednou rukou som premiešala cestoviny, druhá sa ocitla v Yoongiho mokrých vlasoch. Oprela som sa oňho a zistila, že bol len v uteráku, ktorý si omotal okolo pása.

,,Bež sa obliecť."

,,Hmm, keď ja neviem či si dať tie cestoviny, alebo teba."

Červenala som sa ako keby som mala horúčku. Yoongi sa zasmial a využil to, že som nijak nereagovala. Jedna jeho ruka sa ocitla pod mojím tričkom. Hladkal ma po boku, kým pokračoval v bozkávaní môjho krku, no už to neboli malé jemné bozky. Toľko málo stačilo, aby som mala po celom tele zimomriavky.

Privrela som oči a oprela sa oňho. Z úst mi vychádzali tiché vzdychy. Yoongi si ma k sebe otočil tvárou a bez váhania ma pobozkal. Jeho vášnivé bozky som si vychutnávala plnými dúškami. Jeho ruky zišli z mojich bokov nižšie. Chytil si ma pod stehnami a posadil ma na linku. Odtiahla som sa, aby som sa mohla nadýchnuť.

,,Potrebuješ sa najesť," dostala som zo seba zadýchane.

Niežeby sa mi to nepáčilo, skôr naopak, ale nemôžem ho teraz nechať o hlade. Yoongi nespokojne zakňučal a vrátil sa k môjmu krku. Trošku mi stiahol výstrih trička, aby mohol bozkávať aj inú časť mojej pokožky.

,,Hlúposť, potrebujem len teba," zamrmlal s tvárou v mojom výstrihu.

Zaklonila som hlavu. Je neskutočne ťažké mu odolať. Hlavne keď pozná všetky slabé body na mojom tele.

,,Yoongi, nemôžeš ostať hladný," skúsila som to opäť.

To mi už pretiahol tričko cez hlavu a ja hlúpa som ho nechala.

,,Ja som už jedol," uškrnul sa.

,,Tak načo som ti potom varila?" zatvárila som sa urazene.

,,Aby som sa mohol pozerať ako vrtíš zadkom," zasmial sa a presne tam presmeroval svoje ruky.

Pokrútila som nad ním hlavou. Ako chce. Odhrnula som mu teraz už čierne vlasy nabok a dala mu jemný bozk tesne pod ucho. Cítila som, ako sa zachvel. To bolo jeho citlivé miesto. Stačil letmý dotyk pier a roztriasli sa mu kolená.

Náhle si ma vzal do náruče a mierili sme do spálne. Pousmiala som sa a nechala ho položiť ma na posteľ. Zvyšok môjho oblečenia putoval kamsi do kúta spolu s jeho uterákom. A s oblečením zmizlo aj všetko okolo nás.

Boli sme len my dvaja. Naše dotyky, bozky a jemné vzdychy. Nevnímali sme nič iné, len toho druhého, lebo na ničom inom nezáležalo. Ani po tom sme sa však nemali dosť. Ležali sme v pevnom objatí a dívali sa tomu druhému do očí.

,,Ani nevieš ako si mi chýbala," povedal Yoongi potichu.

,,Aj ty si mi veľmi chýbal, láska. Ako dlho budeš môcť ostať doma?"

Rukami som mu prechádzala po hrudi a cítila tep jeho srdca. Bilo divoko, tak ako aj moje. Yoongi si moje ruky priložil k perám a jemne ich pobozkal.

,,Dosť dlho. Namjoon vravel, že teraz ide všetko ako po masle, takže si môžeme užívať."

Mať Yoongiho pri sebe bolo to jediné, čo som chcela. Nalepila som sa naňho a tvár som si skryla do jeho hrude. Jeho prsty na šteklili na chrbte.

,,Niekedy si myslím, že si ťa nezaslúžim. Druhá by ma už opustila, keď som tak málo doma."

,,Samozrejme, že si ma zaslúžiš," ozvala som sa hneď.

,,Pokiaľ sa ku mne vždy vrátiš, tak je mi jedno ako často si doma."

S láskou som sa naňho dívala a spojila naše pery do ďalšieho bozku, no nie tak vášnivého ako pred chvíľou. Tento bozk bol jemný. Dávala som doňho všetku lásku, ktorú som k nemu cítila. Jeho pery sa hýbali v rovnakom rytme. Pritiahol si ma bližšie, až som napokon ležala na ňom.

,,Milujem ťa, Bomi," zašepkal do bozku.

,,Ja teba oveľa viac."

,,Hm, to sa uvidí," zasmial sa a pretočil ma pod seba.

Aj sa videlo, no skončilo to ako vždy. Remízou.

Niekto ma požiadal napísať ako to ide u Bomi a Yoongiho, so here you go. Poučili sme sa. Get yourself Yoongi a vždy pred sexom vypnite sporák, horúco bude aj tak.

NičiteľDonde viven las historias. Descúbrelo ahora