Také niečo som nezažila odkedy som musela byť pod ochranou mafie. Zmätok a chaos všade vôkol, nevedela som čo mám robiť ako prvé. Po odchode polície prišiel pán Byun a pýtal sa čo sa stalo. Vysvetliť mu to musel Baek, ja som sa musela postarať o Hanu.
Odmietala sa ma pustiť a stále plakala. Pevne som ju držala v náručí a šepkala jej upokojujúce slová do uška. Nakoniec zaspala, no stále v rukách držala moje sako. Dávala som jej jemné pusinky na tvár, aby sa uvoľnila. Jej telo bolo v jednom veľkom kŕči, odmietala sa akokoľvek pohnúť.
,,O tú ženskú sa báť nemusíš. Vybavím ti právnikov a možno by sme mali informovať Jungkooka o..."
,,Na to zabudnite," zarazila som ho hneď.
Vyjadrila som sa predsa veľmi jasne. Ten chlap sa nikdy nedozvie, že je otcom. Nezaslúži si vedieť, že má dieťa. Čo by mohol Hane ponúknuť? Dať jej lásku, potom odísť a ublížiť jej? To nepotrebuje. Doteraz som sa o ňu dokázala postarať sama a nič jej nechýba. Takto to pôjde ďalej, len my dve.
,,Nie je to voči nemu fér," skúsil pán Byun zase.
,,A voči mne to bolo fér? Keby neodišiel, mal by tú možnosť byť otcom. Sám sa o to pripravil."
,,Veď on ani nevie o čo prišiel. Keby to vedel, určite by neodišiel."
,,Otec, stačí!" zamiešal sa do toho Baek.
Teraz to vyznelo tak, že ja som jednoducho nebola dostatočný dôvod na to, aby tu ostal a fakt si založil rodinu a mal so mnou normálny život. Toho som sa vždy bála. Že som mu jednoducho nestačila.
,,Bola by som rada, ak by ste odišli," vydýchla som vyčerpane.
Pán Byun chcel namietať, no Baek ho zastavil. Chápavo sa na mňa usmial a spolu so svojím otcom odišiel. Pozrela som sa na Hanu. Jej telo sa naplo, zobudila sa z krátkeho spánku, do ktorého sa uložila. Najprv začala kričať a potom sa zmätene obzerala vôkol seba.
,,Hana, Hana, to nič. Si doma, som tu s tebou. Všetko je v poriadku, moja."
Pozrela na mňa s očami plnými sĺz. Tie jej hneď stiekli po tvári. Utrela som jej mokré líčka a privinula si ju k hrudi. Opäť zovrela v pästiach moje oblečenie. Ak jej to dodá pocit istoty, môže mi aj trhať vlasy. Len nech vie, že už je v bezpečí a nikto jej neublíži.
Prechádzala som sa s ňou po byte a spievala jej obľúbené pesničky, aby sa uvoľnila. Bála som sa, že na druhý deň bude mať veľké bolesti a kŕče z toho, ako sa odmietala akokoľvek pohnúť. Nakoniec to zabralo a pomaličky sa uvoľnila. Síce nie úplne, ale aspoň trochu. Opäť zaspala. Vyrušilo ma zvonenie môjho mobilu. Namosúrene som ho vzala do ruky. Čo by odo mňa mohol chcieť Namjoon?
,,Prosím?" ozvala som sa hneď ako som zdvihla.
,,Môžeš mi vysvetliť prečo mi Jungkook volá či si v poriadku, alebo len trucuješ?"
Ako prosím?
,,Nedávno mi volal či si v poriadku, lebo to jediné mi povie, keď sa po dvoch rokoch ukáže, sviňa malá ušatá. Keď som sa ho spýtal prečo ti nezavolá sám, povedal, že ty si mala volať jemu, takže mi láskavo niekto vysvetlite čo sa deje."
Kde začať, drahý Namjoon. Kde začať? Opäť som sa posadila, aby som nedostala porážku, lebo som k nej mala celkom blízko. Rýchlo som mu objasnila moju novú situáciu, úmysly pána Byuna a aj dnešný šok. Na druhej strane bolo hodnú chvíľu ticho.
,,No do piče," ozvalo sa napokon.
Chlapče, ty buď rád, že Hana spí. To posledné čo mi chýba je to, aby si osvojila tento slovník.
,,Byunovi hrabe? Seňor Conejo si zmizne a keď sa objaví, tak mu hneď povieme, ale ahoj, tebe to sekne, mimochodom Mine si vo vagíne niečo nechal."
,,Prosím ťa, ovládaj sa trochu, si nejaký agresívny týpek. A Seňor Conejo?"
Namjoon to so slovami vie, ale toto mi pripadalo už trochu cez čiaru.
,,Prepáč, musel som si naliať aj za teba. Do riti, ako to zvládaš? A conejo je králik po španielsky. Začal som pozerať telenovely a učím sa tak po španielsky."
Tak na to sa nepýtam, hoci chcem. Na druhej strane som počula žblnkanie akejsi tekutiny a cinkanie skla. Takže si nalial ďalšieho panáka.
,,Ser na Byuna, právnika ti vybavím ja. On by sa ešte ozval Kookovi."
,,Vďaka, Namjoon, vážim si to. Nechcete sa cez víkend zastaviť? Prídu Hobi aj Tae, zavolám ešte Bomi a Yoongimu čo robia."
,,Jasné, špunta som už dlho nevidel. Preberieme čo s tou babizňou a teraz ak ma ospravedlníš, ide mi La Usurpadora. Adios."
Rýchlo som zložila, aby mi neunikla nejaká poznámka na španielskeho Namjoona. Jiwon má asi o zábavu postarané.
Ja som mala tiež. Nebolo práve jednoduché Hanu umyť a obliecť jej pyžamo, keď sa ma držala ako koala, ale nejako sme to zvládli. Ľahla som si s ňou do postele a hladkala ju po chrbte. Na to, že som sa mala ozvať Jeonovi, som sa vykašľala. Joon by mu mohol odkázať, že som v pohode. Len či to urobí.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ničiteľ
Ficção AdolescenteMina sa musela po hroznom rozchode s Jungkookom rýchlo postaviť na nohy. Akurát keď znovu získava stabilitu vo svojom živote, opäť sa stretne s tým, ktorý jej kedysi zničil šťastie. Cover od skvelej @Natty_xx