Epilóg

668 55 9
                                    

Túto kapitolu by som chcela venovať PosieChimmyBPS. Snáď splnil tvoje očakávania. A samozrejme, je aj pre vás, moji milovaní čitatelia, bez ktorých by som sa nikdy nedopracovala tak ďaleko.

O rok neskôr

Úspešne som vybalila poslednú krabicu. Vystrela som si chrbát a poobzerala som si svoju novú spálňu. Musím uznať, že Jungkook si nič neodopieral. Jeho dom moderný s luxusným zariadením a kto som ja, aby som také čosi odmietla? Na jeho prosíkanie som mohla povedať len áno a preto som dnes tu, v jeho dome a vybaľujem moje a Hanine veci. Šla som do izby, ktorú Jungkook vybral ako detskú.

,,Ako si na tom?"

,,Nábytok som už poskladal, stačí jej tu uložiť veci."

Nezdá sa to, ale toto sťahovanie nám zabralo celý deň. Hoci má Hana už tri roky, viac by sa motala pod nohy ako pomáhala, preto sme ju nechali u Jiwon a Joona. Najprv som váhala, lebo určite majú starostí vyše hlavy s trojmesačným Minseokom, ale Jiwon na tom trvala. Aj tak by som ju asi nemala kam inde dať. Yoongi a Bomi sa majú zajtra brať, Tae sa vrátil zo služobnej cesty len dnes a Jin a Hobi tiež neprichádzajú do úvahy. Hobi každý druhý deň kríva a je mi teda jasné aké aktivity často praktikujú. Toľko k mojim kamarátom.

S Jungkookom sme sa hodili do postele ako mŕtvoly do odpadu, ale napriek únave som sa cítila dokonale šťastná. Bola som s ním presne ako som vždy chcela, čo viac som mohla od života chcieť? Okrem mentálnej vyrovnanosti, myslím. Ráno Jungkook odišiel po Hanu, aby sme sa mohli rýchlo nachystať. Naraňajkovali sme sa a hneď sme sa chystali. Najdlhšie mi trvalo upraviť si vlasy a mejkap. Hana sa neustále krútila pred zrkadlom a obdivovala sa.

Naozaj bola nádherná, do vlasov som jej dala čelenku s bielymi ružami, čo symbolizovalo jej úlohu. Bomi ju požiadala, aby pred jej príchodom hádzala na cestičku k oltáru okvetné lístky bielych ruží. Hana takmer vyskočila z kože od radosti.

,,Ste hotové? Preboha, to je moje dievčatko?" zvolal Jungkook a nemohol sa na Hanu vynadívať.

,,Ako vyzerám, oci?" spýtala sa, hoci vedela čo jej povie.

,,Nádherne, moja. Ale obávam sa, že mamka vyzerá ešte krajšie," odvetil a žmurkol na mňa.

,,Zas nepreháňaj," zasmiala som sa.

,,Ja a preháňať? Vyzerám ako Hoseok?" pretočil očami, no hneď sa usmial.

Pripravení sme teda nasadli do auta, čo sa nezaobišlo bez problémov, pretože Hana chcela sedieť za volantom. Za to môže Jungkook, lebo ju tam posadil raz a odvtedy to skúša stále. Pokúšala som sa ju posadiť dozadu, ale stále liezla dopredu. Taká neposlušná je odkedy má ocka. Ten ma hnevá spolu s ňou a obaja si to náramne užívajú. Jungkook si Hanu posadil na nohy a uškrnul sa. 

,,Ani na to nepomysli," varovne som naňho pozrela.

,,Tak raz by sme jej to mohli dovoliť. Pôjdem pomaly, sľubujem."

Mala som inú možnosť? Nie, už mu sedela na nohách a on sa nechal prehovoriť ako totálny začiatočník. Hoci šiel naozaj pomaly a dával pozor na cestu, celý čas som sa držala dverí auta, pripravená vyskočiť a zachrániť si holý život. Keď sa auto zastavilo, priam som z neho vyletela, na čom sa Kook smial.

,,Nesmej sa, bolo to nebezpečné. Dávaj pozor na malú, ja idem za Bomi."

,,Dobre, zlatko. Vidíme sa potom."

Obom som dala rýchlu pusu a ponáhľala sa za nevestou. Presne ako som očakávala, bola nervózna, hrýzla si nechty a Hoseok s Jiwon sa ju snažili upokojiť, ale nedarilo sa im to. Samozrejme, že ju nedokázali upokojiť. Jiwon totiž na rukách hojdala svojho synčeka a Hobi sa snažil nezabiť v opätkoch a šatách žiarivej červenej farby. A ani jeden z nich nebol jej najlepšou kamarátkou.

,,Z cesty, ide profesionál," zahlásila som.

Obrátili na mňa svoju pozornosť. Bomi si nahlas vydýchla a vrhla sa mi okolo krku.

,,Mina, čo ak si to na poslednú chvíľu rozmyslí? Čo ak sa stane to, čo aj na poslednej svadbe? Čo ak..."

,,Ale ticho! Prisahal, že už viac neodíde a ak by sa o to pokúsil, Jungkook mi sľúbil, že ho kopne do rozkroku, takže pokoj. Silne pochybujem, že mu napadlo čosi tak šialené ako opustiť ťa. Zhlboka dýchaj a ja ti zatiaľ opravím mejkap, áno?"

Chudák dievča si ho trochu zničilo, lebo so stresom u nej väčšinou prichádzajú aj slzy. Usadila som ju teda a rýchlo všetko napravila. Normálne ma volajte Dobrá víla. Hobi si sťažka povzdychol a posadil sa.

,,Tie opätky ma zabijú," nariekal.

,,Aj ty sklapni, hej? Bol to tvoj nápad, že družičky budú mať na sebe toto," zahriakla som ho a poukázala na outfit, ktorí sme mali on, ja a Jiwon momentálne na sebe.

,,Lebo som vedel, že v tom budem vyzerať lepšie ako vy dve dokopy," odvrkol mi urazene.

Nehádam sa, lebo v tom fakt vyzerá dobre, ale to nemusí vedieť. Na zdvihnutie sebavedomia tu má svojho priateľa. Bomi už bola pokojná a bol čas, aby šla k oltáru. Mal by ju odprevadiť otec, ale tej cti sa dostane Namjoonovi. Ako prvá šla Hana s košíčkom v rukách a hádzala na zem lupienky. Bola neuveriteľne rozkošná, až sa mi slzy tlačili do očí.

Keď Hana prišla až k Yoongimu, objala ho a cupkala sadnúť si k Jungkookovi. Potom sa spustila hudba a Namjoon s Bomi vykročili k oltáru. Za nimi sme šli my, družičky. Kňaz našťastie nemal dlhú reč, celkom sa ponáhľal k tej najdôležitejšej časti.

,,Áno, beriem," bolo vlastne jediné, čo som vnímala.

Yoongi si Bomi okamžite pritiahol k sebe akoby sa bál, že mu ju niekto ukradne a vášnivo ju pobozkal. Všetci sme im nadšene tlieskali. Ak si niekto zaslúžil byť spolu a šťastní, tak sú to oni dvaja. Len čo sa odpojili, Yoongi vzal Bomi do náručia a rozbehol sa s ňou preč.

,,Seriem na vás, už je moja!" kričal so smiechom.

,,Yoongi, stoj! Ešte som nehodila kyticu!" kričala naňho Bomi, kým my ostatní sme nežali hneď za nimi.

To myslel fakt, že ju takto unesie?! Yoongi pretočil očami a vydal zo seba nejaký pazvuk, čím naznačil, že je mu to fuk. Potom ale vytrhol Bomi kyticu z rúk a hodil ju za seba. Čo najrýchlejšie sa so svojou manželkou ponáhľal k autu napriek jej protestom, ale obaja sa smiali.

,,Užite si oslavu, ja si idem užívať manželstvo. O mesiac alebo dva sme späť a dovtedy nás nerušte!" vykríkol zo stiahnutého okna auta a dupol na plyn.

Auto nám zmizlo z dohľadu v priebehu niekoľkých sekúnd. Bomi, ty sa vrátiš tak tehotná, že si môžeš založiť nemocnicu aj sirotinec naraz. 

,,Úprimne, čakal som to," zamrmlal Tae.

Som zvedavá ako, má krištáľovú guľu? Otočila som sa a zistila, že kyticu chytil Jungkook. Môj ty Bože! Hana nám začala nadšene tlieskať.

,,Mami, oci, teraz sa vezmete vy?" vypytovala sa s veľkým úsmevom.

,,Do roka a do dňa," usmial sa Kook a pritiahol si ma za pás k sebe.

,,Si si nejaký istý, že budem súhlasiť," nadhodila som žartovne.

,,Ježiši, poseriem sa! Proste sa vezmite, aj tak ste to chceli urobiť odkedy ste sa prvýkrát dali dokopy. Kde nájdem alkohol?" ozval sa Hobi.

Hobi, ty sa nikdy nemeň. Užili sme si teda oslavu, ktorá mala byť pre mladomanželov, ale tí sa rozhodli utiecť. len čo vrátia, s Yoongim si to pekne krásne vybavím. Až do rána sme sa zabávali a tancovali. Domov sme sa vracali so smiechom, ale museli sme sa krotiť, Hana nám zaspala.

,,Takže? Akú odpoveď môžem očakávať?" dobiedzal Kook.

,,Hádam si nemyslíš, že sa vzdám luxusného domu."

,,Vzala by si si ma len kvôli domu?"

,,Isteže nie. Vezmem si ťa, lebo ťa nikomu inému nechcem dať, zlatko."

A teraz sa už naozaj musíme s týmto príbehom rozlúčiť, aj keď je to ťažké.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 17, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

NičiteľDonde viven las historias. Descúbrelo ahora