O drugiej po południu, przed prostym dwupiętrowym budynkiem, który był w złym stanie na obrzeżach North Borough.
Klein, który miał na sobie mundur inspektora na okres próbny, patrzył na pełen chwastów ogród i winorośl, która wspinała się po ścianach. Odwrócił głowę ze zdziwienia.
" Mieszka tu mój instruktor walki?"
Czy artysta walki wybrany przez Nighthawks nie powinien być wyjątkowy...
Leonard Mitchell, który przyprowadził tam Kleina, zachichotał i powiedział:
„Nie lekceważ pana Gawaina ze względu na otoczenie jego rezydencji. Chociaż nigdy nie otrzymał tytułu arystokratycznego, w tamtych czasach był prawdziwym rycerzem."
Powiedziawszy to, poetycki Nighthawk, ubrany w białą koszulę, czarne spodnie i skórzane buty bez guzików, nagle poczuł się melancholijnie.
„Był aktywny w epoce schyłkowej rycerstwa. Wojownicy przywdziewający swoje zbroje przedzierali się przez szeregi wroga pomimo ostrzału artyleryjskiego i armat, niszcząc wrogów i przedefiniowując linie bojowe. Niestety, szybko spotkali się z wynalezieniem wysokociśnieniowych pistoletów parowych i sześciolufowych karabinów maszynowych. Odtąd rycerze musieli stopniowo ustępować."
"Pan. Gawaina spotkał ten sam los. Ponad dwadzieścia lat temu Zakon Rycerski Awwa zmierzył się z najbardziej zaawansowaną bronią armii Republiki Intis... Ech, za każdym razem, gdy to sobie przypominam, wydaje mi się, że dotykam stosów kurzu historii. Poeta we mnie porusza się na myśl o tym nieodwracalnym i nieszczęsnym przeznaczeniu, ale niestety nie wiem, jak ułożyć wiersz".
...Więc po co tyle mówić? Klein zachował się nieświadomy pogardy Leonarda i dał poważną sugestię:
„Mój kolega ze szkoły uniwersyteckiej powiedział mi kiedyś, że komponowanie wierszy wymaga pewnego talentu. Najlepiej zacząć od lektury antologii klasycznych wierszy królestwa Loen."
Nastrój Leonarda zmienił się pod wpływem kaprysu. Odpowiedział lekkim tonem:
„Kupiłem tę książkę dawno temu, podobnie jak inne tytuły, takie jak Wybrane wiersze cesarza Roselle. Będę ciężko pracować, aby zostać prawdziwym Poetą o Północy, Panie Widzący"
Czy sugeruje... metodę aktorską? Klein odpowiedział, jakby nie mógł go zrozumieć:
„Nadal potrzebowałbyś książek o gramatyce".
„Dobrze, wejdźmy".
Leonard wyciągnął rękę i pchnął na wpół zamknięte metalowe wrota. Następnie obaj podążyli ścieżką w kierunku domu.
Byli wciąż daleko od domu, kiedy Klein zobaczyła wysokiego mężczyznę wychodzącego zza głównych drzwi.
Miał krótkie blond włosy, jego brwi były już splecione z białymi włoskami. Jego rysy twarzy wyglądały, jakby zostały zniszczone przez wiek, zmarszczki były głęboko wyryte na twarzy.
"Co Ty tutaj robisz?"
spytał starszy mężczyzna głębokim głosem.
"Pan. Gawain, zgodnie z twoją umową z wydziałem policji, ten inspektor na okresie próbnym będzie się pod twoim kierunkiem uczył sztuki walki "
wyjaśnił z uśmiechem Leonard.
"Walka? W tej epoce nie ma potrzeby studiowania walki"
. Gawain spojrzał na Klein mętnymi oczami i powiedział martwym głosem:
„Powinieneś nauczyć się wyciągać broń i strzelać. Powinieneś opanować najbardziej zaawansowaną broń."
Czy był to uraz psychiczny spowodowany sześciolufowymi karabinami maszynowymi i wysokociśnieniowymi pistoletami parowymi? Klein nie udzielił lekkomyślnej odpowiedzi; zamiast tego uśmiechnął się i spojrzał na Leonarda.
CZYTASZ
Lord of the Mysteries PL
FantasyWraz z rosnącą falą energii parowej i maszyn, kto może stać się Beyonderem? Otulony mgłą historii i ciemności, kim lub czym jest czyhające zło, które szepcze nam do ucha? Zhou Mingrui budząc się z szeregiem tajemnic, odradza się jako Klein Moretti...