Część 60 - Trzy pytania

15 2 0
                                    

Nie ma problemu." Klein starał się zachować swój niezmienny, głęboki ton.

Oparł lewy łokieć o podłokietnik krzesła i lekko oparł czoło palcami, udając, że spokojnie nasłuchuje.

Alger zastanawiał się nad swoimi słowami i powiedział: „Antygon to starożytna rodzina. Ich historia sięga czasów kataklizmu przed czwartą epoką i jest powiązana z drugą tablicą bluźnierstwa".

Druga tablica bluźnierstwa? Jest druga tabliczka bluźnierstwa? Ile tu tego jest? Źrenice Kleina skurczyły się, a on prawie zmienił swoją postawę.

Zgodnie z tym, co powiedzieli The Hanged Man and Justice, tablica bluźnierstwa zawierała głębokie tajemnice dwudziestu dwóch ścieżek boskości!

Są dwa takie ważne elementy, a może więcej?

Dwadzieścia dwie ścieżki boskości ... Sekwencje i ścieżki ... Czy te dwa rzeczowniki mogą znaczyć to samo? Każda kompletna ścieżka Sekwencji prowadzi prosto do tronu boskości?

W tym momencie opis drugiej Tabliczki Bluźnierstwa dał Kleinowi wiele przemyśleń. Uważał, że gdyby nie gęsta, szarawo-biała mgła, która go kryła, jego emocjonalna reakcja prawdopodobnie została odkryta przez Miss sprawiedliwości.

Jeśli chodzi o słowa Cataclysm Epoch, nie był mu obcy ten termin jako historyk. To była nazwa trzeciej epoki.

Po ostatniej rewizji Klein wiedział nawet, że trzecia epoka została podzielona na dwie epoki: erę chwały i erę kataklizmu.

"Druga tabliczka bluźnierstwa?" Audrey wyraźnie ujawniła swoją ignorancję w tej sprawie.

Zanim uspokoiła emocje, wróciła do stanu obserwatora.

Fajne pytanie! Klein potajemnie kibicował pannie Sprawiedliwości.

Zadanie mu jako Błazna było dla niego niewygodne pytanie.

Alger zerknął na Błazna i zauważył, że jego postawa pozostała taka sama, ani też nie wydał żadnego dźwięku. Dlatego pomyślał i odpowiedział: „Pierwszy łupek bluźnierstwa pojawił się w ciemnej epoce, która jest drugą epoką, w której my, ludzie, walczyliśmy o przetrwanie pod ochroną bogów. Drugi łupek bluźnierstwa pojawił się pod koniec trzeciej epoki. można nawet powiedzieć, że jego pojawienie się symbolizowało koniec epoki kataklizmu. "Treść dwóch tabliczek bluźnierstwa jest utrzymywana w tajemnicy przez siedem głównych kościołów. Znam tylko fragmenty tego. Wiem tylko, że obejmują ścieżki prowadzące do boskości, ale nie jestem pewien różnic między nimi ".




"Czy ta tabliczka bluźnierstwa, którą cesarz Roselle zobaczyła jako pierwsza czy druga? " zapytała zaciekawiona Audrey.

Słysząc to, Klein przypomniał sobie, co Alger powiedział o nazwach mikstur podczas pierwszego zgromadzenia. Powiedział, że nazwy eliksirów Sekwencji pochodzą od Tabliczki Bluźnierstwa!

Podobnie Kapitan wspomniał również, że powstanie i ukończenie systemu mikstur nastąpiło dzięki narodzinom łupka bluźnierstwa ... To pośrednio potwierdza, że ​​ścieżki do boskości to ścieżka Sekwencji! Klein cicho odpowiedział na swoje wcześniejsze pytanie.

Wtedy Alger odpowiedział po prostu: „Drugi".

Błysk w oczach Audrey przygasł i wróciła do stanu obserwatora. Nie kontynuowała zadawania pytań; zamiast tego skupiła swój wzrok na Powieszonym Człowieku.

Było oczywiste, że jej analiza sprawiła, że ​​Alger poczuł się nieswojo, ale stłumił wewnętrzne emocje. Zniżył głos i kontynuował: "Podczas dynastii Salomona w czwartej epoce, chociaż rodzina Antigonus była uważana za znamienitą część arystokracji, nie zrobili nic godnego zapamiętania, dopóki nie poparli ustanowienia Imperium Tudorów. Stał dokładnie na środku sceny Północnego Kontynentu."

„W tamtym okresie Antygon, Amon, Abraham, Jakub i inni byli znakomitymi nazwiskami królestwa ludzi. Jednak po wojnie czterech władców zginął cesarz krwi z Imperium Tudorów. Spadli ze szczytu swego piedestału i są teraz ścigani przez siedmiu bogów.

"Nie jestem pewien, jaki jest rzeczywisty proces, ale wiem, że rodzina Antygona została zniszczona z rąk Kościoła Wiecznej Bogini. Panie Głupcze, jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej, obawiam się, że możesz uzyskać informacje tylko od Kościoła Wiecznej Bogini lub od kilku starożytnych tajnych organizacji. Wiesz, o których kilku mam na myśli. "

"Ja nie ..." Klein skinął głową, czując w sobie zgorzknienie.

"W porządku."

Sekretny Zakon jest jeden. Kapitan i Stary Neil wspomnieli o Zakonie Ascetycznym Mojżesza. Zastanawiam się, czy psychologowie alchemicy się liczą ...

Podczas gdy on mentalnie sprawdzał kandydatów, Alger dostarczył mu ostatnich informacji.

„Podobnie nie mam pojęcia, które ścieżki Sekwencji posiadała rodzina Antygonus. Istnieją tylko dwa przymiotniki, które powtarzają się w opisach rodziny Antygonus, a te są„ dziwne "i„ przerażające ".

Dziwne i przerażające ... zeszyt, oryginalny Klein i jego koledzy z klasy oraz to, co stało się z matką Raya Biebera, jest naprawdę trafnie sformułowane ... Klein kilka razy bez przerwy stuknął czubkiem palca o krawędź długiego stołu.

Następnie powoli zaczął mówić.

„Bardzo dobrze, jestem zadowolony z wypłaty".

Powodem, dla którego nieustannie uderzał lekko palcami o długi stół, było podkreślenie akcji, przekonanie Sprawiedliwości i Wisielca do przekonania, że ​​miał zwyczaj stukania, aby ukryć fakt, że ten sam ruch został użyty do aktywacji i dezaktywacji jego Spirit Vision.

"Cała przyjemność po mojej stronie." Alger nie powiedział nic więcej.

Audrey spojrzała na Wisielca, a następnie na Głupca. Uśmiechnęła się blado i powiedziała: "W takim razie zadam drugie pytanie: jak nazywa się kolejna mikstura dla Spectatora? Gdzie mogę znaleźć wskazówki?

*Spectator - Widzący


Chciałbym też zapytać tak prosto, ale różne wybory prowadzą do różnych trudności... Klein nie odezwał się, ale spojrzał na Wisielca.

Alger milczał przez kilka sekund, zanim powiedział: „Odpowiem na pytanie za darmo, ponieważ poprowadziłem cię tą ścieżką.

" Kolejna sekwencja dla widza to sekwencja 8 telepatyczna. Starożytne imię Sekwencji 7 to

Lord of the Mysteries PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz