Część 77- Mały klaun

21 1 0
                                    

"W porządku " odpowiedział Leonard z odprężoną miną, gdy usłyszał sugestię Dunna.

Następnie wszyscy wyszli z magazynu i zbliżyli się do miejsca, w którym Monster Bieber „sam się zniszczył". Mając go u źródła, zaczęli szukać promieniście na zewnątrz.

"Kapitanie, czego szukamy?" Klein spojrzał na gnijące mięso i krew, które były rozrzucone wszędzie. Powstrzymał chęć zwymiotowania, patrząc w zamyśleniu na stojącego obok niego Dunna Smitha.

Dunn nie podniósł głowy. Zamiast tego zamiatał ziemię swoimi ciemnoszarymi oczami.

„Przebudzenie się przed czasem, utrata kontroli i zostanie potworem. Oznacza to, że Ray Bieber nie w pełni wchłonął moc Beyondera dostarczoną przez notatnik. Oznacza to również, że część jego ciała jest uważana za niezwykłą, co czyni go podstawowym materiałem".

„Jeśli kiedykolwiek napotkasz coś podobnego, pamiętaj, aby nie przegapić możliwości wyszukiwania. Może to być stosunkowo ważny element".

A więc tak jest ... Klein skinął lekko głową w oświeceniu.

W mgnieniu oka pomyślał o innej sprawie.

Gdyby część, w której Potwór Bieber skoncentrował moce Beyondera, była czymś nie do opisania, czy nie byłoby to niezręczne ... Czy nie byłoby wyjątkowo obrzydliwe, aby ułożyć go w eliksir ...

Tak jak umysł Kleina wędrował, Borgia ze swoim nagle krzyknęły ostre orle oczy.

" Znalazłem. Ahem."

Dunn i firma natychmiast się odwrócili i zbliżyli. Kierując się ciekawością, Klein podszedł do Borgii szybszym krokiem.

Wkrótce zobaczył przedmiot przed Borgią. Był to szaro-biały przedmiot wielkości pięści. Jego powierzchnia była wypełniona żlebami i wyglądała na miękką, ale plastyczną. Wyglądał jak mózg wyjęty z żywej istoty.

Chociaż Klein nie był w stanie dostrzec niezwykłości szaro-białej plamki, był pewien, że Borgia nie popełnił błędu, ponieważ pozostała nienaruszona pomimo gwałtownej eksplozji, której przeszła.

Dunn uważnie to obserwował i przykucnął. Wyciągnął i zgiął prawą rękę, a lewą dłonią w czarnej rękawiczce ostrożnie chwycił szaro-biały przedmiot.


W momencie dotknięcia, szaro-biała kropla natychmiast zmieniła się w niezwykle lepką ciecz.

W tym momencie Aiur Harson wyjął blaszane kwadratowe pudełko, wyjął z nich papierosy i włożył do kieszeni.

Następnie wręczył kwadratową walizkę Dunnowi i uśmiechnął się.

"Wiem, lubisz tylko rury."

Dunn zachichotał i wziął kwadratową walizkę. Następnie „wlał" szaro-biały lepki płyn do futerału w celu tymczasowego przechowywania.

Po złożeniu go wszyscy pobieżnie przeszukali teren.

Po upewnieniu się, że niczego nie przegapili, wyszli. Kiedy wyszli, zobaczyli konie wbijające kopyta w ziemię, wyraźnie wystraszone i zdenerwowane. Prawie uciekli z wodzy.

"Ja poprowadzę." Borgia zakrył usta dłonią i cicho zakaszlał.

" Wiem, że jesteś dobry w udobruchaniu zwierząt "powiedział Aiur, kiwając głową z uśmiechem.

Po wejściu na pokład powozu Dunn, Lorotta, Aiur Harson i Klein, którzy kontynuowali swoje „ćwiczenia ramion", chwilowo nie mieli nic do powiedzenia, kiedy zapadli w ciszę.

Kiedy odezwał się kłus koni, gdy powóz odjechał, Dunn spojrzał na Kleina i zastanowił się nad jego słowami, po czym powiedział: „Wiem, że jesteś pełen ciekawości związanej z notatnikiem rodziny Antygonus. Chcesz zrozumieć, co się stało".

Nie, wcale nie ... Klein podświadomie zaprzeczył.

To była starożytna relikwia pełna nieszczęść!

Nie dając mu czasu na odpowiedź, Dunn kontynuował i powiedział: - Jednak muszę najpierw zgłosić to Świętej Katedrze. Dopiero po określeniu przez nich poziomu poufności zeszytu możemy rozważyć, czy można to wam pokazać.

"Nie ma problemu." Klein udzielił krótkiej i prostej odpowiedzi.

Dunn kontynuował ćwiczenia ramion, tak jak myślał, zanim powiedział: „Obiecałem kiedyś, że możesz zostać formalnym członkiem Nighthawks, kiedy potwierdzimy, że Ray Bieber jest potomkiem klanu rodziny Antigonus. Teraz nie tylko ustaliliśmy, że jest to Ray Bieber tożsamości, wyeliminowaliśmy nawet potwora i zepsuliśmy spisek Tajnego Zakonu."

„W całym tym procesie twój występ był znakomity. Osobiście zabiłeś członka złej organizacji. Dlatego spełnię swoją obietnicę i natychmiast złożę podanie do Świętej Katedry. Będziemy czekać na ich aprobatę."

" Tak, ja zapomniałem o czymś ważnym. Nadal muszę zapytać, czy się z tym zgadzasz."

„Panie Klein Moretti, czy jest Pan skłonny oficjalnie dołączyć do Tingen Nighthawks jako jeden z jej członków? Wasza pensja wzrośnie kilkakrotnie, osiągając sześć funtów tygodniowo. Ponadto co kolejny rok będzie Pan otrzymywać podwyżkę.

„Twoje wynagrodzenie będzie wypłacane po równo przez Kościół i Wydział Policji Powiatu Awwa. Zyskasz również tożsamość inspektora na okres próbny. Będzie to bardzo przydatne czasami.

" Jako Beyonder typu wspierającego nie zawsze musisz stawiać czoła wrogów, ale będziesz musiał pilnować Chanis Gate raz w tygodniu ...

"Bez zgody drużyny nie możesz opuszczać Tybingi bez pozwolenia. Ponadto musisz zachować to w tajemnicy przed rodziną ..."

...

Zanim Dunn skończył wymieniać ograniczenia i korzyści, Klein zastanawiał się głęboko przez ponad dziesięć sekund.

„Chcę zostać oficjalnym Nighthawkiem".

Tylko w ten sposób mógł nadal zdobywać większy dostęp do tajemnic, takich jak sytuacja dotycząca Tajnego Zakonu!

Po przeczytaniu zebranych pamiętników Roselle, Klein miał pewne zmiany w myślach o sobie. „Umiejętność posługiwania się mistycyzmem w poszukiwaniu drogi do domu była jego niezmiennym celem. Zwiększenie jego siły, aby bezpieczniej sprawić, by tajemnicza przestrzeń nad szarą mgłą spełniła jego rozkaz, zanim użyje jej do powrotu do domu, było nowym dodatkiem do jego celów.

Tak jak powiedział cesarz Roselle, zwykłe poleganie na zewnętrznych mocach było bardzo niebezpieczne!

Co więcej, po zostaniu Wróżem i uzyskaniu mocy Beyondera, Klein wyczuł, że lepiej pojął tajemniczą przestrzeń. Na przykład, mógł wciągnąć inną osobę do Zgromadzenia .

To zmusiło go do rozważenia, jakie potencjalnie korzystne zmiany nastąpiłyby w tajemniczej przestrzeni nad szarą mgłą, kiedy osiągnął Sekwencję 8, Sekwencję 7 lub jeszcze wyższą Sekwencję.

Oczywiście Klein bardzo dobrze wiedział, że zostało to zbudowane na założeniu, że całkowicie wyeliminował skutki uboczne eliksiru Widzącego. Nie mógł się spieszyć ani być pochopnym.

" Bardzo dobrze. Kiedy Święta Katedra to zatwierdzi, zostaniesz jednym z nas. "Szare oczy Dunna zabarwiły się nutą radości.

W tym momencie Aiur Harson, który nasłuchiwał, przerwał.

"Klein, nie przejmuj się, że nazywam cię Klein. Twój dzisiejszy występ był naprawdę wspaniały. Udało ci się zabić Beyondera z Tajnego Zakonu. Podejrzewam nawet, że dotarł do Sekwencji 7. Jak to zrobiłeś? Naprawdę to znalazłem niedowierzający."

Pytanie w końcu zostało postawione ... Klein długo się do tego przygotowywał i zachowywał się tak, jakby organizował swoje myśli.

Wiedział, że to rzeczywiście niewiarygodne i tajemnicze, że zabił Beyondera, który krążył wokół Dunn, Aiur i Lorotta. Aiur i firma nie byli ślepi ani głupi, więc to była kwestia czasu, zanim zapytali o ten proces. Jednak nigdy nie spodziewał się, że zaczekają do tej chwili.

Zgadza się. Kapitan i pan Harson byli wcześniej kontuzjowani i ich sytuacja mogła się pogorszyć w każdej chwili. W tym momencie każda sprawa, która mogła spowodować konflikt, musiała zostać zawieszona. Miało to na celu powstrzymanie mnie przed desperackim działaniem z powodu mojej ujawnionej „tajemnicy". Dopiero po tym, jak wyraziłem swoje nastawienie i pokazałem, że jestem gotów być Nighthawkiem, byli na tyle spokojni, by zapytać ... Jak przebiegły. Nie mieli między sobą żadnej oczywistej komunikacji, ale podjęli tę samą milczącą decyzję...

Klein odpowiedział, jakby w zamyśleniu: „To niezwykle szczęśliwe wydarzenie. Klaun w smokingu popełnił fatalny błąd w ocenie.

„W tamtych czasach w wyniku eksplozji rzucony został blisko mnie zapieczętowany artefakt 2-049. Wyglądał na jakieś pięć do sześciu metrów ode mnie, ale to była tylko prymitywna obserwacja. Bardzo łatwo było dojść do wniosku, że ja znajdował się w strefie wpływów Zapieczętowanego Artefaktu.

"A wtedy czułam się słabo z powodu eksplozji. Moje działania stały się powolne i wyglądały, jakbym był kontrolowany.

„Nie było wiadomo, kiedy ten klaun w garniturze zbliżył się do mnie w niewidzialnym stanie. Próbował mnie zwabić, oferując uratowanie mnie i odpowiadającej mi Sekwencji 8, Klaun, eliksiru Widzącego. Chciał, żebym pomogła mu odzyskać notatnik. Tak, powiedział, że Tajny Zakon kontroluje ścieżkę Sekwencji odpowiadającą eliksirowi Wróża i że kiedyś był Widzącym. "

...

Klein szczegółowo opisał ówczesną sytuację. Opisał nawet teorie, które miał wtedy, w tym jego przekonanie, że klaun w skafandrze przewidział, że zabranie zeszytu byłoby niezwykle ryzykownym przedsięwzięciem; w ten sposób zmienił swoje plany.

Oczywiście wszystkie prawdy zostały wykorzystane do ukrycia kłamstwa z początku - że był kontrolowany przez Zapieczętowany Artefakt 2-049.

" Sądzono, że odzyskanie zeszytu było niezwykle ryzykowne? Tak, rzeczywiście jest to bardzo ryzykowne. Jednak ryzyko było tak naprawdę spowodowane tobą" - powiedziała Lorotta z chichotem, zakrywając usta. „Jego wróżby były słuszne, ale spowodowało, że znalazł się w fatalnej sytuacji. To z pewnością interesująca relacja".

Klein był zaskoczony, zanim poważnie skinął głową.

"Rzeczywiście. Wróżbiarstwo nigdy nie jest krystalicznie czyste. A ta niejasność oznacza tylko, że interpretacja może być błędna."

Tak, muszę to wziąć pod uwagę!

"Jak go potem wykończyłaś?" - zapytał Dunn, gdy wykonywał ćwiczenia ramion i odchylił się do tyłu.


Klein uśmiechnął się.

„Udałem, że się z nim zgadzam i sprawiłem, że mnie obudził. Jednak nie odważył się wejść na efektywny zasięg Zapieczętowanego Artefaktu. Pozostał dwa do trzech metrów dalej i próbował mnie odepchnąć, używając dziwnego kawałka papieru.

"Skorzystałem z okazji i wyciągnąłem jego papierową kartkę, powodując, że został wyrzucony na skuteczny zasięg 2-049. Następnie uzupełniłem to kilkoma strzałami i zakończyłem swój cel. Heh, to dla mnie dość krępująca sprawa. Nie zrobiłem tego mają nawet pewność, że go uderzą, mimo że znajdują się tylko dwa do trzech metrów od niego. "

Aiur lekko skinął głową.

„Dzięki jego zdolnościom unikania odległość od dwóch do trzech metrów nie jest absolutną gwarancją. Możesz go uderzyć, ale nie trafisz go w kluczowym miejscu. To tylko pogorszy sprawę... Twój wybór wtedy był nieskazitelny. Można nawet powiedzieć, że jest znakomity. Gdybym był na twoim miejscu, nie byłbym w stanie zrobić tego lepiej niż ty. "

Nie pytał dalej. W końcu wejście klauna w skafandrze na obszar wpływów Zapieczętowanego Artefaktu 2-049 w zasadzie przypieczętowało jego los. Stał się żywym celem.

„Kolejna Sekwencja Widzenia to Klaun... Jakie dziwne..." powiedział nagle Dunn z westchnieniem.

Lord of the Mysteries PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz