Część 108 - Pierwszy dyżur przy bramie

12 1 1
                                    


Mimo że jeszcze nie świtało, dobrze wentylowane, ale ciche i ciemne podziemia były oświetlone lampami gazowymi. Przyćmione żółte światło emitowane z lamp gazowych zostało osłonięte szkłem, dzięki czemu świeciły one równomiernie w pustym i cichym tunelu.

Klein siedział w pokoju dyżurnym i od niechcenia przerzucał gazety, magazyny i książki ułożone przed nim. Skierował część swojej uwagi na zewnątrz, aby nikt nie mógł szarżować wewnątrz Bramy Chanis.

Jego wiatrówka i cylinder wisiały na wieszaku przy wejściu, podczas gdy jego laska opierała się o ścianę, skąd można ją było łatwo wyciągnąć.

Powietrze wypełnił bogaty aromat kawy, a Klein nie mogła powstrzymać zapachu. Masował swoje skronie, aby walczyć z uczuciem ciężkości głowy, którego doświadczał, i zmęczeniem swojego ciała.

Jako student na Ziemi często spał o piątej rano i budził się w południe, nie spał całą noc w ciągu ostatnich dwóch do trzech lat życia zawodowego, do tego stopnia, że ​​następnego dnia był w stanie energicznie uczestniczyć w pracy. dzień. Jednak to wszystko dzięki grom, które były zbyt emocjonujące, powieściom, które były zbyt interesujące, programom telewizyjnym i filmom, które były zbyt zabawne.

Ten świat najwyraźniej nie posiadał żadnych rzeczy niezbędnych do całonocnego spania.

" Poważnie, cesarzu Roselle. Jeśli chcesz przyjąć postawę, rób to właściwie. Przenieś swoje ograniczone życie do nieograniczonego przedsiębiorstwa. Prowadź ludzi tego świata w erę informacji!" 

Klein mruknął cicho. Mógł się tylko pocieszać, że były przynajmniej gazety, czasopisma i coraz ciekawsze powieści.

Początkowo chciał skupić się na nauce, aby powstrzymać senność. Jednak praktycznie rzecz biorąc, kolidowało to z jego obowiązkiem. Kiedy wszedł w ten stan, z łatwością przeoczyłby wszelkie ruchy na zewnątrz i wszelkie zmiany sytuacji przy Bramie Chanis.

Uff. Klein podniósł filiżankę z kawą i ostrożnie w nią dmuchnął.





Wziął łyk i pozwolił, by pachnący smak spłynął wokół jego ust, zanim pozwolił płynowi powoli spłynąć w dół jego gardła.

„Kawa Fermo z Doliny Paz, bardzo gorzka, ale bardzo orzeźwiająca" 

 komplementował Klein i odstawił filiżankę z kawą.

Dolina Paz znajdowała się na kontynencie południowym, regionie, w którym produkowano wysokiej jakości ziarna kawy. Obecnie toczyła się o nią walka między Republiką Intis i Królestwem Loen. Obaj zbudowali osady kolonistów na lewym i prawym brzegu doliny Paz i zniszczyli pierwotne królestwo Paz.

W niesamowitej ciszy Klein od niechcenia podniosła magazyn i zdała sobie sprawę, że to Ladies Aesthetic, który mówił o modzie i randkach.

" To musi być od Rozanne... "

mruknął z rozbawieniem, przewracając go z rozbudzonym zainteresowaniem.

Być może było to spowodowane nagłym postępem technologii kamer w ciągu ostatniej dekady, magazyn nie tylko wykorzystał wiele ilustracji, ale nawet wykorzystał jako treść zdjęcia monochromatyczne – podobnie jak gazety.

Modnie zaprosili słynnych aktorów teatralnych i muzycznych do modelowania uroków i magicznego łączenia strojów. W krótkim okresie siedmiu lat nowy regionalny magazyn Backlund stał się magazynem głównego nurtu, który rozprzestrzenił się w całym kraju.

„Suknia wygląda ładnie, ona też jest ładna..."

 Klein przerzucił ją od niechcenia i nie ukrywał swoich estetycznych skłonności.

Lord of the Mysteries PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz