Część 34 - Spectator

20 4 0
                                    

W podziemnej piwnicy bez okien krzepki Alger Wilson siedział przy długim stole z różnymi aparatami i pergaminami z koziej skóry.

Przed nim stała w połowie spalona świeca. Migotanie przyćmionego, żółtawego płomienia sprawiało, że cienie przedmiotów i stołu poruszały się jak miraż.

Włosy Algera były rozczochrane jak wodorosty o ciemnoniebieskim kolorze przypominającym czarny. Miał na sobie szatę z wyhaftowanymi wzorami błyskawic. Złożył dłonie z kciukami skierowanymi do siebie, skupiając się na butelce z czarnym płynem po lewej stronie świecy.

Whoosh! Whoosh! Whoosh!

Plush! Plush! Plush!

Dźwięk burzliwych wiatrów lub szum fal morskich wył z wnętrza zamkniętej butelki. A w miejscach, w których czarny atrament nie opadał, wirowała słaba mgła. To było tak, jakby wyrosły mu oczy i usta.

Alger przechylił głowę, by spojrzeć na zegar wiszący na ścianie i patrzył, jak igła uderza trzecią.

Przycisnął się do skroni, a jego oczy pociemniały. Fascynujące kolory pojawiły się z różnych przedmiotów na stole.

W tym momencie odkrył, że ciemnoczerwone światło pojawiło się jak fala przypływu znikąd, topiąc go natychmiast!

...

Backlund, Empress Borough, Wewnątrz luksusowej rezydencji rodziny Hall.

Po odprawieniu nauczyciela tańca Audrey zamknęła drzwi i usiadła prosto przed toaletką.

Słońce na zewnątrz było jasne i wspaniałe. Był tam jasnobrązowy notatnik wykonany z przepięknej koziej skóry. Otworzyło się i okazało się, że jest puste. Po prawej stronie znajdowało się wieczne pióro ze złotą końcówką i osadzonymi rubinami.

Audrey zrobiła test i upewniła się, że może podnieść wieczne pióro i zapisać formułę, gdy tylko opuści Zgromadzenie.

„Nie mogę się doczekać..." Zaciągnęła się, by stłumić swoje podekscytowane emocje, gdy spojrzała w lustro z pomarszczonymi ustami.

Jednak nie widziała, żeby to odzwierciedlało samą siebie. Zamiast tego z jej ciała wystrzelił ciemnoczerwony i iluzoryczny promień!


...

Ponad szarą mgłą stała majestatyczna boska sala, która wyglądała jak rezydencja giganta.

Po obu stronach brązowego stołu kwitły ciemnoczerwone kolory. Podskoczyli w górę jak fontanna, po czym tupotali w dół. „Wyrzeźbił" dwie rozmyte postacie, które siedziały w tych samych miejscach co wcześniej.

Audrey, ze swoimi miękkimi blond włosami i wysoką, szczupłą budową, instynktownie spojrzała w stronę Tronu Honorowego. Zobaczyła siedzącą wygodnie postać zanurzoną w gęstej, szarej mgle. Jedna ręka była płaska, dotykając boku stołu, a drugą gładząc jego podbródek.

"Dzień dobry, panie Bałwan !" Audrey krzyknęła radosnym głosem. (Xd)

Następnie odwróciła głowę i spojrzała na osobę naprzeciw niej. Tym samym tonem powiedziała: „Dzień dobry panie Wisielec!"

Ta dama z pewnością jest niewyszukana. Czy jest taka pewna, że ​​jestem dobrą osobą? Dlaczego nie ma od niej żadnego strachu? Czy jest szlachetną damą, którą dobrze chroniono? Klein uśmiechnął się i zachował swój niezgłębiony obraz.

"Dzień dobry, panno sprawiedliwa (justice)."

Mówiąc to, lekko opuścił głowę, poruszył lewą ręką i dwukrotnie stuknął glabellę.

To, co zobaczył, zmieniło się natychmiast. Widział, jak Justice i The Hanged Man emitują kolory swojej aury!

Otaczająca szara mgła i ciemnoczerwone gwiazdy pozostały takie same. Nic, co pozornie nie istniało, ani błyszczących blasków, które posiadały życie, nie było widziane.

Zmienił wzrok i zobaczył, że aura Justice idealnie pasuje do kolorów, które opisywał Stary Neil. To, co miało być czerwonym, fioletowym, niebieskim lub białym, było ich odpowiednimi kolorami. Ponadto zachowywały połyskliwy blask i miały odpowiednią grubość. Łatwo było stwierdzić, że jest energiczną młodą dziewczyną.

Kolory jej emocji są czerwono-żółte. To radość, gorliwość i podekscytowanie ... Klein dokonał oceny, zanim zwrócił swoją uwagę na Wisielca.

Podobnie jak Justice, nie było nic specjalnego w kolorach aury Wisielca. Jego emocje były niebieskie zmieszane z pomarańczą.

Spokojny, rozważny, ostrożny i trochę zadowolony? Ponieważ była to jego pierwsza próba, Klein wyciągnął wnioski bez większego zaufania.

Gdy odwrócił wzrok, nagle zdał sobie sprawę z czegoś dziwnego.

Aura najbardziej wewnętrznej warstwy Wisielca była prawie tego samego koloru!

Klein skupił swój umysł i przyjrzał się uważnie. Mógł słabo dostrzec, że głęboko w eterycznym ciele Wisielca było ciemnoniebieskie, podobne do morza. To było jak burza przypływowa.

Jego astralna projekcja? A może powinienem powiedzieć,  powierzchnia jego Astralnej Projekcji? Wygląda na to, że jest naprawdę Beyonderem i najwyraźniej silniejszym niż Stary Neil. Klein analizował, gdy jego umysł był wypełniony pytaniami. " Nie jest to konieczne. Może to mieć coś wspólnego z tym, że jest to wyjątkowe środowisko. Tylko dlatego, że jest to moja ojczyzna, mogę zobaczyć te rzeczy, których Stary Neil nie zamanifestował."

Ponownie zwrócił głowę w stronę Sprawiedliwości i potwierdził, że jest to cecha charakterystyczna tylko dla Beyonders.

W tym momencie Alger również zakończył pozdrowienia.

Audrey westchnęła lekko, gdy spytała w oczekiwaniu: " Panie Wisielcu, czy dostałeś pudełko krwi Ghost Shark?

Alger spojrzał na Kleina i zobaczył, jak stuka w swoją glabellę, jakby rozważał inne sprawy.

„Dziękuję bardzo. Doskonale spełnił moje oczekiwania. Nigdy nie spodziewałem się, że wyślesz mi go tak szybko. Krew Rekina Widmo nie jest typowym, niezwykłym stworzeniem" - powiedział szczerze Alger.

Audrey uśmiechnęła się pokornie i powiedziała: „Jestem bardzo szczęśliwa, widząc taki wynik".

Ponieważ od najmłodszych lat uwielbiała wszystko, co miało związek z tajemnicą, zaprzyjaźniła się z osobami z kręgów arystokratycznych o podobnych zainteresowaniach. Wymieniali między sobą informacje, książki i rzadkie artefakty. Ale wcześniej żaden z nich nie uzyskał żadnej nadnaturalnej mocy, by stać się prawdziwym Beyonderem. Zamiast tego było kilku książąt, którzy zasugerowali, że mogliby jej podarować to, czego chciała, gdyby została ich małżonką, księżniczką.

Jednak zdobyła krew Ghost Shark bezpośrednio z rodzinnego skarbca. W końcu inwentarz podaje tylko „jedną dużą butelkę", nie wspominając o tym, ile mililitrów musiała być pełna, wierzyła, że ​​nalewanie jej odrobiny pozostanie niezauważone. Nawet jeśli zdarzył się wypadek i sprawa została ujawniona, jej rodzice raczej nie zajmowaliby się tą sprawą.

Alger spojrzał głęboko na Błazna, który był spowity mgłą, po czym odwrócił głowę do tyłu z uśmiechem.

"Zgodnie z naszą umową, podam ci formułę eliksiru, Widza."

- Pozwól mi się przygotować. W porządku, zacznij. Audrey wciągnęła powietrze, skupiając całą swoją uwagę.

„Mikstury o niskiej sekwencji są bardzo łatwe do przyrządzenia. Po prostu postępuj zgodnie z podaną przeze mnie kolejnością. Pamiętaj, że mogą być mniejsze ilości składników, ale nie więcej. Spowodowałoby to poważne problemy. Powinieneś był słyszeć o przegranej Beyonders kontroli. Uważam, że nie ma potrzeby, abym to powtarzał? " Alger jako pierwszy wspomniał o sprawach, na które warto zwrócić uwagę.

Audrey delikatnie skinęła głową i powiedziała: „Całkowicie rozumiem".

Mówiąc, odwróciła głowę, żeby spojrzeć na Pana Głupca. Chciała wiedzieć, czy tajemniczy ekspert ma coś do dodania; niestety Błazen siedział tam cicho jak posąg.

Alger pomyślał przez chwilę, zanim powiedział: „Posiadanie mniejszych ilości nie oznacza, że ​​powinny one odbiegać zbytnio od normy... Jeśli nie masz asystenta, proponuję poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z eksperymentem chemicznym".

„Mam rodzinnego korepetytora, który zajmuje się takimi sprawami" - odpowiedziała Audrey bez odczuwania ciężaru.

Po tym, jak Alger wspomniał o największym stopniu odchylenia, wyrecytował z wielką płynnością: „Spectator. Sekwencja 9 eliksiru. 80 mililitrów czystej wody. 5 kropli esencji z krokusa jesiennego. 13 gramów proszku paeonol z krowich zębów. 7 płatków kwiatów elfów. Gałka oczna dojrzałej ryby Manhal. Dodaj 35 mililitrów krwi z koziej czarnej ryby.

"Ostatnie dwa składniki to główne składniki. To niezwykłe stworzenia z morza. Musisz uważać. "

„ W porządku ", przypomniała sobie i powtórzyła Audrey,„ 80 mililitrów czystej wody. 5 kropli esencji z jesiennych krokusów, 13 gram krowich zębów ... "

-Proszek Paeonol - przypomniał Alger.

Z jego pomocą Audrey stopniowo i precyzyjnie zapamiętywała kolejność formuły. Jednak wydawała się zmartwiona, gdy mamrotała to raz po raz.

"Czy wiesz o Cogitation?" Kiedy Alger zobaczył, jak Justice skinął głową, kontynuował: "Nie wiem, ile wiesz o Cogitation. Pozwól, że opiszę to raz ... Po wypiciu eliksiru szybko zacznij Cogitation, aby kontrolować swoją duchowość i energię ... Upewnij się, że ćwiczysz każdego dnia, aby naprawdę uchwycić moc mikstury. Odkryj znaczenie, które symbolizuje, i jeszcze więcej jego tajemnic. W ten sposób możesz w największym stopniu uniknąć niebezpieczeństwa utraty kontroli. A znaczenie mikstury polega głównie na imię, na przykład Spectator! "


Klein w milczeniu przysłuchiwał się rozmowie i nie planował przerywać. Wszystko, co robił, to potajemnie zapamiętywać i studiować, ale kiedy to usłyszał, nagle przyszła mu do głowy myśl.

Audrey uważnie słuchała wyjaśnień Wisielca i gdy miała właśnie zapytać o coś bardziej szczegółowego, nagle usłyszała stukot na stole,

Ona i Alger odwrócili głowy i spojrzeli na Błazna. Zrozumieli, że tajemnicza i potężna postać stuka delikatnie palcami. Powiedział głębokim głosem: „Nie chodzi o uchwycenie ich, ale raczej o przetrawienie.

" Nie chodzi o odkrywanie, ale raczej o działanie."

„Nazwa eliksiru jest nie tylko symboliczna, ale także obrazowa. Jest kluczem do trawienia".

Audrey była oszołomiona i zdezorientowana słysząc to. Nie bardzo wiedziała, co Pan Głupiec próbował wyrazić.

Podświadomie spojrzała na Wisielca, szukając reakcji kątem oka. Zdziwiła się, widząc, jak szarpnął się i zamarł. To było tak, jakby zwykły człowiek usłyszał głośne i nagłe uderzenie pioruna.

„Trawienie, gra... Trawienie, gra... Trawienie, gra, klucz..." Alger powtarzał to raz po raz cicho, jakby uchwycił kluczową koncepcję lub uległ dziwnej klątwie.

Po chwili podniósł głowę i powiedział ochrypłym głosem: „Dziękuję, panie głupcze. Twoja wskazówka jest tak samo cenna jak moje życie. Bardzo mnie oświeciłeś. Pojmijcie to. "

Klein podtrzymał swój tajemniczy i niezgłębiony obraz, mówiąc z uśmiechem: „To była zaliczka".

W rzeczywistości nie do końca rozumiał dokładne znaczenie tego, co zostało powiedziane. Był po prostu pewien, że Imperator Roselle był potężniejszy niż typowy Beyonder i silniejszy niż Wisielec. "

Zaliczka ... Audrey spojrzała na reakcję Wisielca i wiedziała, że ​​wcześniejsza wskazówka była cenna. Zastanawiając się nad tym, zapytała: „Panie głupcze, co chcesz, żebyśmy zrobili?".

Alger powiedział naprzeciw niej, kiwając głową: " Jaką sprawę chcesz nam powierzyć?"

Klein odchylił się lekko do tyłu, zerkając na nich dwóch, po czym powiedział cichym i przyjemnym głosem: „Odbierz w moim imieniu sekretny pamiętnik Roselle Gustav, nawet jeśli to tylko jedna strona".

Lord of the Mysteries PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz