Część 65 - Podrzegacz

20 2 0
                                    

Z dokumentem podpisanym przez Dunna, Klein zszedł do podziemia i  skręcił do zbrojowni.

"Dunn ma rację. Czas, żebyś zrozumiał  Beyonders i różne tajne organizacje."

  Stary Neil, ubrany w czarną klasyczną szatę, przeczytał notatkę, i nie zdiwił się. Zamiast tego poparł decyzję kapitana.

Następnie dodał natychmiast z uśmiechem: „W końcu jutro wieczorem będziesz ze mną iść na podziemny targ".

"Jutrzejszej nocy?" 

Klein nie ukrywał swojego miłego zaskoczenia, gdy poprosił o potwierdzenie.

Stary Neil skinął głową i powiedział z westchnieniem

 „Jestem osobą, która nie może spać, kiedy mam długi. Zawsze chcę je uregulować tak szybko, jak to możliwe".

Wcześniej nie wydawałeś się tak zachowywać. Zostawiłeś to na ostatnią chwilę, zanim użyłeś magii rytualnej do rozwiązania problemu ... Więc nie tylko ja cierpię na zwlekanie ... Czekaj, czy istnieje potrzeba eufemizowania '' boisz się wydać pieniądze na spłatę '' Pożyczka?' Klein nie ujawnił Starego Neila i zamiast tego powiedział nagle: „Panie Neil, będę pana niepokoić, aby odzyskać odpowiednie informacje z Chanis Gate".

W zbrojowni znajdowały się głównie dokumenty archeologiczne i historyczne. Były dokumenty dotyczące Beyonders i tajemniczych organizacji, ale było ich niewiele. Ponadto były to głównie wiedza podstawowa.

Stary Neil powoli pociągnął łyk z ręcznie zmielonej kawy i mlasnął ustami. Następnie wyszedł ze zbrojowni z podpisanym i opieczętowanym dokumentem. Klein obserwował to miejsce w jego imieniu.

Jakieś dziesięć minut później Stary Neil wrócił z ogromnym stosem dokumentów.

„Można je przeczytać tylko tutaj. Nie wolno ich wyjmować" - ostrzegł, kładąc informacje na biurku.

"W porządku." Klein stanowczo skinął głową. Wyciągnął ręce, szybko przerzucił strony i przeczytał ogólnie.

Bardzo szczegółowe ... Tak jak można się było spodziewać po wewnętrznych dokumentach Nighthawków ... Tak jak można się spodziewać po Kościele z czterotysięczną historią lub nawet dłuższą ... Klein westchnął w duchu, przeglądając dokumenty.

Dokumenty nie tylko przedstawiają różne tajne organizacje, ale także wyszczególniają wiele ścieżek Sekwencji. To było bardzo kompletne. Niektórzy z nich napisali tylko nazwę eliksiru odpowiedniej Sekwencji, podczas gdy inni opisywali tylko zdolności Beyonder odpowiedniej Sekwencji. Niektórych całkowicie brakowało i pozostawiono puste. Powstrzymując swoje podekscytowanie, Klein znalazł ścieżkę Sekwencji, która prowadziła od Widzącego. Przewertował strony i wkrótce znalazł znajome słowo.










Potem jego zachwycona wyraz twarz szybko zamarł, ponieważ nie było nazwy odpowiadającej eliksirowi - Sekwencja 7 i 8 - po Wróżbie!

Na szczęście zdolności dwóch następujących Sekwencji są obecne ... Klein cicho wypuścił powietrze, uspokajając umysł i poważnie czytając opis.

„Sekwencja 8: Nieznana nazwa eliksiru. Odpowiedni Beyonder,który walczy podctępem i jest bardzo przebiegły."

Dobry w walce podstępem? Czy to kolejny krok w rozwoju Widzącego? Dlaczego to dziwne ... Nie jestem łowcą ... Czy zostanę magiem walczącym wręcz? Co znaczy podstępny? Moja inteligencja jest wzmocniona, dzięki czemu jestem dobry w oszukiwaniu wroga? Klein był oszołomiony. Podejrzewał nawet, że informacje Nighthawks są błędne.

Załączono odpowiednie studia przypadków, ale mimo wielokrotnego czytania nie mógł znaleźć rozsądnego wyjaśnienia.

Spojrzał niżej, gdy opis Sekwencji 7 pojawił się w jego oczach.

"Nieznana nazwa eliksiru. Odpowiedni Beyonder jest dobry w wielu zaklęciach, które można szybko rzucić. Łączy w sobie umiejętności ciała i nadprzyrodzone moce."

To bardziej odpowiada! Tak powinien brzmieć awans wróżki! Klein westchnął  z ulgi.

Po obejrzeniu studia przypadków sekwencji 7, rzucił oczy do ogólnego opisu szlaku.

„Ta ścieżka Sekwencji została po raz pierwszy ustanowiona przez rodzinę Zaratul w Imperium Salomona. Podczas konfliktów czwartej epoki rodzina nie została całkowicie zniszczona. Imię rodziny było czasami słyszane w historii piątej epoki ... Podejrzewa się, że związane ze starożytną organizacją, Tajnym Zakonem. "

Zaratul? Widząc to imię, oczy Kleina zwęziły się.

Właśnie widział, jak to imię pojawiło się na kartach pamiętnika Imperatora Roselle wczoraj po południu!

Aktorstwo Roselle pochodzi z przypomnienia tajemniczej postaci znanej jako Zaratul!

Z powodu tego tajemniczego Zaratula, cesarz Roselle żałował, że nie wybrał Widzącego? Dlatego miałem pośredni wpływ, zmieniając mnie w Widzącego. Sprawia, że ​​aktorstwo powraca w objęcia Widzącego ... Wydaje się, że to wszystko było predestynowane. Klein zmarszczył brwi i poczuł, że sprawy mają się nieco inaczej.

Tylko z logicznego łańcucha nie czuł, że w jakimkolwiek aspekcie było coś złego. Jednak w dziedzinie mistycyzmu, przed przeznaczeniem często manifestowały się rzeczy i wiązały się z nowymi problemami.

W dodatku transmigracja jest dość kłopotliwą sprawą ... To po prostu zagmatwane ... A facet, którego opętałem, próbował popełnić samobójstwo z powodu zagubionego zeszytu Tajnego Zakonu ... Klein myślał przez dłuższą chwilę i miał wiele domysły, ale brakowało informacji potrzebnych do ich udowodnienia.

"Uff ..." Po wielokrotnym czytaniu informacji, w końcu stłumił swoje pomysły i przeczytał inne nagrania.

Najpierw odnalazł Sekwencję Żeglarzy i odkrył, że rzeczywiście należała do Władcy Burz.

Jak na starego przeciwnika, z którym nie walczyli od ponad dwóch do trzech tysięcy lat, wewnętrzne zapisy Nighthawków były dość szczegółowe.

„Sekwencja 8: Folk of Rage. Starożytna nazwa - Guardian of the Windstorm. Odpowiedni Beyonder może wyprowadzić kilka uderzeń, które przekraczają zwykłe progi, gdy są wściekli. Ich siła i prędkość są znacznie zwiększone ... Zmierzenie się z nimi jest jak stawienie czoła burzy ...

„Sekwencja 7: Marynarz. Starożytne imię - Kapłan Wichury. Odpowiedni Beyonder jest również znawcą astronomii i geografii. Mają intuicyjną wiedzę na temat pól magnetycznych, prądów oceanicznych, kierunku wiatru i chmur ... Łódź z marynarzem  nigdy nie zgubią się na morzu... Są jeszcze bardziej kochane przez oceany i zyskują ulepszenia w każdym aspekcie na morzu...

„Są przyjaciółmi wody. Mogą swobodnie działać pod wodą przez ponad pół godziny ... Mogą rzucać ograniczoną liczbę zaklęć związanych z wodą. Niektóre są wynikiem ich własnych możliwości, a niektóre są darem od Pana Burz, na przykład ... "

Seafarer z Sekwencji 7 jest bardzo potężny ... Klein skinął głową w głębokim zamyśleniu.

Podejrzewał, że Wisielec był strażnikiem wichury, jeśli nie marynarzem. Z tego, jak ostatnio się rozwinął, bardziej prawdopodobne było, że był tym drugim.

Wskazuje to również na to, że Wisielec był albo członkiem Mandatowego Punishera, albo piratem, który został potajemnie wchłonięty przez Kościół Władcy Burz.

Imponujący. Imponujące ... Klein przewrócił kilka stron do tyłu i stwierdził postęp w Spectator. Odkrył, że opis był identyczny z tym, co powiedział wiśielec.

Sekwencja 9 Widz był jak Widzący. Brakowało im bezpośrednich środków walki i mogli jedynie obserwować cel, aby uzyskać informacje, zbierając prawdziwe myśli o celu. W ten sposób mogą zapewnić subtelne wpływy i wskazówki, które spowodują, że sytuacja rozwinie się tak, jak sobie tego życzy.

Sekwencja 8 Telepathist była postępem Spectatora. Ich obserwacja nie ograniczała się tylko do powierzchownych szczegółów, ale także głębiej w czyjąś aurę, Ciało Eteru lub inne tajemnicze domeny. Połączenie tych dwóch pozwoliło telepacie dokładnie zrozumieć myśli osoby, tak jakby mógł czytać w ich myślach. Przed nimi trudno było mieć jakieś tajemnice.

Psychiatra Sekwencji 7, który był również znany jako Analityk Psyche, miał dalsze ulepszenia ponad podstawy Sekwencji 8. Mogli zacząć bezpośrednio wpływać na cel. Na przykład mogą leczyć maniakalne problemy celu lub, alternatywnie, spowodować, że stanie się on szalony i stracą rozum.

„Poza tym, który jest bardzo trudny do zauważenia..." Po przeczytaniu opisu Klein dokonał uzasadnionej oceny.

Po zrozumieniu odpowiednich informacji dotyczących członków Zgromadzenia przeszedł do Kościoła Boga Pary i Maszyn. To dlatego, że cesarz Roselle wybrał ich Sekwencję Savant.

„Sekwencja 9: Savant. Odpowiedni Beyonder wierzy, że wiedza to potęga. Z grubsza rozumieją zjawiska nadprzyrodzone, ale mają większą wiedzę na temat wody królewskiej, nitrogliceryny oraz skomplikowanych śrub i kół zębatych. Wydaje się, że wiedzą wszystko".

Nic dziwnego, że cesarz Roselle powiedział, że ten eliksir idealnie do niego pasuje, pozwalając mu w pełni wykorzystać swoją przewagę... Klein zrozumiał to całkowicie, kiedy spuścił oczy.

Po kilku studiach przypadków odpowiadająca sekwencja 8 w końcu pojawiła się w wizji Kleina.

" Archeolog. Posiadają dużą wiedzę na temat historii i przetrwania na świeżym powietrzu, a także zakazaną wiedzę o ruinach. Mają wystarczająco silne ciało i są w stanie stawić czoła wszystkiemu..."

„Sekwencja 7: Rzeczoznawca. Potrafią intuicyjnie zrozumieć moce i problemy większości niezwykłych przedmiotów i mogą z nich korzystać, utrzymując zagrożenie na najniższym poziomie..."

Ponieważ poświadczenie bezpieczeństwa Kleina było niewystarczające, miał dostęp tylko do ścieżek Sekwencji do 7 Był trochę sfrustrowany, ale nie było innego wyjścia. Żałował tylko, że Backlund szybko wysłał zapieczętowany artefakt 2-049, aby ustalić, czy Ray Bieber był potomkiem rodziny Antigonus.

W ten sposób miałby szansę zostać formalnym członkiem i uzyskać wyższe poświadczenie bezpieczeństwa.

Zbierając się, Klein poważnie przeczytał materiał od deski do deski. Wiedział, że sekwencje następujące po Zbieraczu Zwłok to Grabarz i Medium Duchowe. Wiedział również, że nie ma informacji o Sekwencji 8 ścieżki Mystery Pryer. Nie tylko nie było nazwy dla eliksiru, ale nawet opis pozostawiono pusty. Sekwencja 7 tej ścieżki miała swoją nazwę: Czarnoksiężnik!

Brzmi imponująco ... Klein powoli przewrócił stronę i zobaczył Ucznia i Huncwota, o których rozmyślał cesarz Roselle. Ich rekordy osiągnęły dopiero Sekwencję 8 i nic więcej.

„Sekwencja 9: Praktykant. Ich umiejętności są dość dziwne. Można tylko potwierdzić, że jest to początkowa ścieżka magów. Rzadko są uwięzieni i bardzo trudni do zatrzymania. Często są w stanie uciec i za każdym razem przejść przez przeszkody ...

"Sekwencja 8: Trickmaster. Dzierżą wszelkiego rodzaju dziwne, ale bezsilne zaklęcia ... "

" Sekwencja 9: Marauder. Trudno jest oddzielić te Beyonders od zwykłych bandytów lub złodziei. Być może dostępne im środki są bardziej imponujące, ale ich celem, jakim jest kradzież bogactwa, nie jest przyjemność czy przetrwanie. To bardziej przypomina odbieranie telefonu ... "

„Sekwencja 8: Oszust. Odkryliśmy również ślady Beyondersów w dochodzeniach w sprawie oszustw. Czerpią radość z oszustwa ..."

Czerpią radość z oszustwa ... To jest „działanie" w innej formie, prawda? Gdybym miał wybór, mógłbym wybrać Praktykanta ... Klein powiedział cicho do siebie. Nagle odkrył odpowiedni eliksir Sekwencji sprawcy tragedii Alfalfa, Tris - Podżegacz.

Lord of the Mysteries PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz