Odgłos biegnących kroków dotarł do uszu Kleina, uspokajając go, gdy stał przy wejściu do wartowni.
Leonard przybył pierwszy, trzymając rewolwer. Zapytał uroczystym głosem:
„Co się stało?"
Obserwując Leonarda usiłującego się zatrzymać, Klein nagle pomyślała o czymś, o czym Rozanne wspomniała w przeszłości. Trzy lata temu Leonard, który właśnie stał się Bezsennym, próbował zbiec po schodach, mimo że nie przystosował się do mocy eliksiru, powodując upadek i stoczenie się w dół.
Kaszląc, Klein wskazał na Chanis Gate i powiedział:
„Od wewnątrz rozległo się pukanie, które następnie przekształciło się w głośny dźwięk trzaskania. Potem drzwi zostały lekko uchylone".
"Brama Chanis została otwarta? "
zapytał w szoku niski Kenley.
„Tak, szczelina została otwarta"
. Klein kontynuował swój opis. Zobaczył, że Leonard, Kenley i Royale przestali zbliżać się do pokoju straży, zamiast tego utworzyli łuk kilka kroków dalej, luźno otaczając Kleina.
Zatrzymał się na chwilę, zanim zapytał:
„Czy jesteś wobec mnie podejrzliwy?"
"Nie, to nie jest podejrzenie. To jest protokół. "
Kenley potrząsnął głową.
W tej napiętej atmosferze Leonard zachował swoją nonszalancką postawę, śmiejąc się, gdy dodał:
„Zdarzały się takie incydenty w innych kościołach. Beyonder strzegący Chanis Gate stracił kontrolę i pociągnął za dzwonek, zanim zabił dwóch kolegów z drużyny, którzy przybyli z pomocą."
"W porządku."
Klein nie czuł się już zły i zasmucony z powodu ostracyzmu. Zamiast tego zapytał:
„Więc jak mam udowodnić, że nie straciłem kontroli?"
Leonard starł swój nonszalancki uśmiech i czterokrotnie stuknął się w pierś. Ochrypłym głosem wyrecytował cicho:
„Brak ubrań i jedzenia, nie mają schronienia na mrozie.
„Są przemoczeni deszczami i kulą się wokół skał z braku schronienia.
„Są sierotami wyrwanymi z piersi, z utraconą nadzieją; są biednymi, którzy zostali zepchnięci z właściwej ścieżki.
„The Evernight nie opuścił ich, ale obdarzył ich miłością".
...
Święta, ale żałosna modlitwa rozbrzmiewała w piwnicy, sprawiając, że ciała, serca i dusze wszystkich obecnych poczuły się oczyszczone i spokojne.
Widząc, że Klein nie wykazuje żadnych nienormalnych reakcji, Leonard przerwał swój recital i uśmiechnął się.
"Nie ma problemu. Nadal jesteś naszym zaufanym partnerem."
Pani Royale, która przez cały czas milczała, spojrzała na Bramę Chanis i zapytała:
„Co widziałaś, kiedy brama została otwarta?"
„Widziałem marionetkę z tkaniny Misfortune, tę ubraną w czarną klasyczną suknię królewską, 3-0625",
odpowiedział Klein, wciąż trochę przestraszony.
CZYTASZ
Lord of the Mysteries PL
FantasíaWraz z rosnącą falą energii parowej i maszyn, kto może stać się Beyonderem? Otulony mgłą historii i ciemności, kim lub czym jest czyhające zło, które szepcze nam do ucha? Zhou Mingrui budząc się z szeregiem tajemnic, odradza się jako Klein Moretti...